lukaM Napisano 3 Grudzień 2017 Napisano 3 Grudzień 2017 (edytowane) Witam, Chciałbym podzielić się pracą, którą przygotowałem na Car Render Challenge 2017. Nie wszystko poszło zgodnie z planem, ale ciesze się, że zdążyłem cokolwiek oddać. Model robiłem w blenderze, bo jakoś wygodniej mi się w nim modeluje, renderowane w Vray w 3DS max i post w photoshopie. Edytowane 3 Grudzień 2017 przez lukaM Miniaturka
michalo Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 Trochę może słonko za mocno daje po oczach - ale autko i scenka bardzo fajna. Daj jakieś siatki może?
lukaM Napisano 5 Grudzień 2017 Autor Napisano 5 Grudzień 2017 Dzięki za komentarze, podpinam zlepki z WIP-a https://forums.hum3d.com/main-forum/car-render-challenge-2017-ferrari-fxx-k/
Maciek Jutrzenka Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 przeostrzone. poroniony pomysł z FXXK na śniegu bokiem ale za to kocham! haha
blinq Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 Bardzo fajny obrazek. Przeszkadza mi tylko, że lewa strona jest przejarana... Ale oprócz tego jest super. Śnieg szczególnie mi się podoba - czym zrobiłeś??
Pawelkos Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 Tak jak wiekszosc, przyczepie sie do tego pomaranczu po lewej, ale calosciowo praca bardzo dobra:) Pokazesz goly render bez postpro?
keajra Napisano 5 Grudzień 2017 Napisano 5 Grudzień 2017 Naprawde nikomu nie przeszkadza mocno przesadzona aberracja i sharpeness? Ale i tak praca dobra - szkoda tylko tyle postpro - praca stracila na tym IMHO.
lukaM Napisano 6 Grudzień 2017 Autor Napisano 6 Grudzień 2017 Dzięki za wskazówki, naprawde doceniam. Faktycznie obrazek jest mocno przeostrzony, ostatnio nadużywam tego w postpro ale teraz wiem, że nie czuje kiedy przekraczam granice, pewnie podobnie z innymi efektami. Śnieg w Zbrashu, podrzuce gołe rendery wieczorkiem.
Rekomendowane odpowiedzi