Skocz do zawartości

Rotcore

Members
  • Liczba zawartości

    1 376
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana Rotcore w dniu 9 Październik 2020

Użytkownicy przyznają Rotcore punkty reputacji!

3 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Rotcore's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Dedicated Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

419

Reputacja

  1. @Destroyer Dobrze się Ciebie słucha! Spokojny ton i barwa głosu. Płynna mowa, brak przerywników typu eee yyyy itd. (a jak już się pojawiają to są na tyle krótkotrwałe, że nie wadzi 😉) Z czasem lepszy mikrofon i pełna profeska! Leci sub!!!
  2. Rotcore

    Zestaw do unreal engine

    https://stacjegraficzne.pl/15-stacje-robocze-hyperworks-cad-3d?p=2 Na tej stronce są PRO zestawy m in. do 3D, może coś znajdziesz 😉
  3. Rotcore

    AI tests

    Próbowałem dzisiaj zabawy w mid-journey i... Totalnie nieprzewidywalne rezultaty, nie umiem w prompty, nie osiągnąłem nic zbliżonego do tego co chciałem. Pomyślałem żeby sprawdzić jakieś warianty na bazie swojej pracy to też wypluło mi totalnie z dupy wersje 😉 Na koniec wrzuciłem chyba zbyt duży obrazek bo bot się zawiesił na 0% i nie doczekałem się renderu 😅 Oczywiście dałem reakcje X żeby usunęli moje rzeczy z serwera... bo niby tak to działa Teraz jest hype, rozumiem bo to jest nowe i umożliwia przeciętnym ludziom zabawę w artystów, ale to dopiero się przeistoczy wg mnie w całkiem użyteczne narzędzie za jakiś czas. Najgorzej z kwestią zagarniania przez te generatory twórczości i stylów artystów którzy to sobie wypracowywali latami, a teraz byle Najman może zrobić obraz ala Greg Rutkowski. Przepisy nie nadążają za postępem technologicznym, prawo autorskie nie istnieje 😉 przynajmniej w sztuce bo muzyka ponoć się jakoś zabezpieczyła, ale wg mnie to też kwestia czasu (tak jak było ze Spotify vs branża muzyczna). Ciekawa walka z wiatrakami na ArtStation... też dołączyłem publikując obrazek no AI ale jakoś nie mam parcia żeby to robić nieustannie albo usuwać swoją galerię bo nie oszukujmy się jestem przeciętniakiem z bardzo małą ilością obserwujących... raczej prompty ala rotcore mi nie grożą 😜 ale się solidaryzuję z artystami Jak ktoś wcześniej w tym wątku już mądre słowa na ten temat napisał... sam proces tworzenia, myślenia, mazania, przemalowywania, kombinowania itd jest w tym wszystkim najlepszy... droga jaką trzeba wykonać do osiągnięcia celu i ta droga jest dla nas rozwojem, pasją, doświadczeniem, przyjemnością (przynajmniej u mnie). Maluję bo lubię, nie zarabiam na tym. Choć trochę mnie demotywuje ta cała historia z AI to i tak nie przestanę tego robić 😉
  4. @michalo sposób rozgrywki, gdzie ciągle wraca się na początek + generowane lochy jakoś mnie nie przekonał, może na PC się lepiej w to gra... nie wiem... ale grafika, muzyka, humor fajny Ostatnio "przegrane" historie: Hellblade: Senua's Sacrifice - sztos! mega klimat, gra dźwiękami i światłem, fajna historia + aspekt psycholigiczny ludzi cierpiących na schizofrenię itp. ciekawy eksperyment. Chętnie zagram w kolejną odsłonę Scorn - to dzieło mnie pochłonęło głównie za sprawą oprawy "artystycznej", mnóstwo świetnych ujęć/kadrów niczym obrazy. Jednakże mimo wszystko zabrakło mi jakiejś pisanej zawartości, bardziej wymagających zagadek (te były na poziomie przeciętnego amerykanina 😜 ) no i to zakończenie... ja miałem niedosyt, zawód... jak na 8 lat tworzenia tej gry to trochę mało oferuje. Na jeden raz spoko dla wrażeń wizualnych, do inspiracji. A Plague Tale: Requiem - najpiękniejsza giera jak do tej pory (z tych co w ogóle grałem). Niesamowite jak dzisiaj potrafią wyglądać gry, dla mnie to jest mega skok jakościowy. Teraz jakby się uczestniczyło w interaktywnych cinematicach sprzed kilku lat. Wychowywałem się na Red Alert, Doom, Wolfenstein, DukeNukem, Diablo, gry na Pegasua to na przestrzeni tych lat postęp robi wrażenie. Wracając do samej gry... ustawiłem sobie francuski dubbing dla podbicia klimatu. Gra jest trudna, zwłaszcza potyczki z żołnierzami, trochę sie nawkurwiałem 😉Dzieciak mnie z czasem zaczął irytować, jego ciągłe biadolenie i pocieszanie go przez naszą postać, w sensie za często były te sceny jak dla mnie. Dobrze zbalansowana rozgrywka, trochę eksploracji, skradania, walki, zagadek środowiskowych, spierdalania przed tsunami szczurów itd. Budzi emocje, zakończenie very najs! Mass Effect Legendary Edition - z tęsknoty za chamskim kurwiem Wrexem i najpiękniejszą kosmitką Liarą T'soni (poza Kim Basinger z "moja macocha jest kosmitką") odświeżam sobie serię na konsoli. ME1 strasznie się zestarzała, toporna i męcząca rozgrywka 😉 ME2 daje radę, a ME3 jeszcze nie wiem jak w tej odświeżonej wersji wypada. Na razie będzie musiała poczekać bo W3 złapał mnie w Yrden i prędko nie puści... Pentiment - mam to w planie, czeka w kolejce... może ktoś już z Was w to grał, warto?
  5. @RaVirr hej, oglądam na skalibrowanym EIZO i wersja "ciemna" jest git, ma fajny fioletowy mood, płomień może mógłby tworzyć większą łunę taki żar wokół. Lewa i prawa strona zanika w ciemności, ale mi to nie przeszkadza w tym wypadku bo wzrok się skupia na tym co trzeba. Taka winieta się zrobiła. W jaśniejszej wersji już wydobyłeś te miejsca, ale też zgubiłeś fioletowy mood, bardziej odcięły się plany co akurat na plus. Trzeba mieć niestety na uwadze, że większość użytkowników ma nieskalibrowane zwykłe monitory, prześwietlone, skontrastowane telefony itd. u każdego będą inaczej wyglądać kolory, zakres półtonów, cieni (u większości będą płaskie czarne plamy bez subtelnych szarości w ciemności)... jeszcze jak z Adobe RGB przekonwertujesz na sRGB to jeszcze potnie te informacje o half tonach, a przeglądarki używają właśnie tego drugiego profilu kolorów 😉 Rób jak Ty to widzisz na swoim urządzeniu bo Ty jesteś tutaj reżyserem... porównałbym tutaj Multikino a kino IMAX... Ty robisz IMAX a ludzie oglądają Multikino, ale wymagająca widownia ogląda IMAX 😜
  6. @michalo Przechodziłem kilka razy (raz jak była tylko podstawka, potem całość jak były dodatki, game+, potem nawrotka nostalgiczna jak wykopałem w necie jakiś fajny spis modów żeby gra wyglądała jeszcze kozaczniej z jakimiś udogodnieniami mechaniki, no i odkrywałem wszystkie znaczniki na Skellige i takie tam 😉) Na konsole bo PC mam sprzed 8 lat i mi już tych nowinek technologicznych jak ray tracing nie pociągnie.
  7. @Destroyer ekhm... 😎 a teraz specjalnie kupię na konsolę i wszystko od nowa... jakbym grał pierwszy raz... 😊
  8. Jak mowa o Diablo to tylko 1 i 2 - sentyment i emocje jakie budziły w swoich czasach Dzisiaj zagrywam Path of Exile - ale raczej casualowo, nie jestem typem gracza co maxuje i bije rekordy. Dynamika i fun z robienia rzezi jest przeogromny. Disco Elysium - gram w to drugi raz... znakomita... dosłownie wszystko, oprawa, muzyka, dialogi, głosy, historia, klimat Dragon Ball Z: Kakarot - sentyment do serialowej serii i komiksów, ale gra się świetnie. Dla mnie to takie połączenie Mugena i DB Snes z bardzo fajną oprawą graficzną. Niedługo ma być update do konsoli nowej generacji więc z zabijaniem Buu jeszcze poczekam 😉 Czekam na Stalkera 2, Hogwart Legacy i Diablo 4 Co do Scorna wydaje mi się fascynujący, lubię takie dziwne rzeczy, ale podejrzewam, że trzeba mieć odpowiedni nastrój i potrzebę na takiego typu grę więc kiedyś ogram.
  9. Dziękówa Klicek! Frajda przy tym była świetna może mi się kiedyś uda do gamedevu na dłużej😜 Tymczasem dorzucam nowość do serii animal head w stylu łączącym moje ostatnie "kobiety" cell shading z gradientami i malowaniem jak w "zwierzakach"... może kolejne zrobię podobną techniką.
  10. Dzięki za opinię! Nad animalhead właśnie pracuję żeby wznowić 😜 Swego czasu miałem przyjemność namalowania kilku ilustracji tła do gry. Chodzi o *remaster gry przygodowej typu point & click "Edna & Harvey: The Breakout" z 2008 r. niemieckiego studia Daedalic Entertainment. *Remaster, czyli odświeżenie grafiki, przeniesienie na nowsze systemy i dostosowanie do jakości HD, UHD i 4K. Zmianie uległa cała szata graficzna, animacje, interfejs, itd. Podwykonawcą całego projektu było Wrocławskie studio "The Knight of Unity" i to z nimi współpracowałem wykonując ilustracje. Otrzymywałem line arty (czyli rysunki czarną linią na białym tle jak na obrazku nr2) i wg odgórnie ustalonego stylu malowałem je ze światłocieniem budując cały klimat danej lokacji w grze. Ponad to miałem też swój udział przy malowaniu obiektów na poszczególne lokacje (czyli przedmioty, które dało się zebrać do ekwipunku lub kliknąć wywołując jakąś interakcję). W większości było to uzupełnienie do lokacji malowanych przez kogoś innego więc jako przykład podałem tylko to co w 100% ja wykonałem na obrazku nr4. Na obrazku nr1 jest pokazany przykład lokacji sprzed remastera (ciekawscy mogą sobie wyszukać na youtube jak wyglądała ta gierka) Mega przyjemne zlecenie i współpraca. 1. To była moja lokacja testowa, po której otrzymałem pozostałe do zrobienia. 2. Dostawałem takie line arty do pokolorowania 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
  11. Odkurzam 😜 Od najnowszych od góry 😉 Bunny Marthy - spersonalizowana ilustracja na zamówienie GWP Queen - spersonalizowana ilustracja na zamówienie Prywatna ilustracja Animalhead series - Come to Daddy Animalhead series - Born to be wild Animalhead series - POV Animalhead series - Rabbit Hole Fanart Punishera Fanart Blade Runnera W następnej wrzucie ilustracje jakie wykonałem do gry typu point'n click CHEERS!
  12. POE 2 jaram się godna odpowiedź na diablo 4, don't You think?
  13. WOW, namówiłeś mnie @KLICEK na kolejną apkę z grami 😉 Będzie na później! Obecnie nachrzaniam w The Division 2, a wcześniej trochę w ESO bo mega wciąga także rekreacyjnie bez pośpiechu na 1-2h sobie wpadam co jakiś czas. Jestem też zagorzałym fanem Path of Exile, które mega pochłonęło ilość wolnego czasu dlatego wywaliłem przed nowym sezonem bo trzeba też trochę pożyć i pomalować 😉
  14. No mi szczerze brakuje takiej rywalizacji bo też moja kariera poszła nieco w innym kierunku i digital painting pozostał jedynie (po godzinach, po pracy). Mówiąc konkretnie: tak, wezmę udział!
  15. Głównie na tym polegał max, że Ci lepsi dawali konstruktywną krytykę (czasem bolesną) i motywowali amatorów do dalszej pracy nad sobą. Aktualnie wchodzę, patrzę co mi się podoba, zostawiam like i spadam 😉 Pisanie pod świetną pracą, że jest świetna mimo zostawienia like jest zbędna... a jak się pojawia krytyka, wytykanie błędów, overpainting, itd to trochę się ożywia wątek 😉 Tak na szybko przeglądając wrzutki z 2d to krytyka również wjeżdża od bardzo aktywnego Olafa 😉 także coś tam się dzieje powoli. Speedpainting albo jakieś tematyczne bitwy pewnie mogłyby spowodować większy ruch. Zależy też co miałoby zachęcić do uczestnictwa 😉 (nie mam na myśli materialnych nagród, ale wiadomo coś musi kusić jak nawet w grach na każdym kroku musi być jakiś achivment mini nagroda za to że Ci się chce grać) Od siebie mogę postarać się o feedback w pracach 2d gdzie dostrzegam błędy techniczne i wynikające z braku wiedzy... tylko ten "czas" jest dzisiaj największym bólem 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności