Skocz do zawartości

JoseConseco

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. JoseConseco odpowiedział Mortus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kocie ruchy maja te robo lalki 😉 . Tempo wydaje się nieco szybkie, i na prędkości odtwarzania 0.75 bardziej mi to siedzi, ale to wtedy muzyka się sypie... Może jestem juz za stary nie nadarzam za takimi szybkimi zmianami ująć ( w nowym spidermanie: Across spider Verse też dostaliśmy bardzo szybkie tępo edycji i odbiór wśród widzów był bdb. ). Kiedy planujesz wydać wersję finalną?
  2. JoseConseco odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Może kogoś zainteresuje addon do retopo:
  3. JoseConseco odpowiedział SebastianSz → na odpowiedź w temacie → Galeria
    super. Zwłaszcza na szkicu fajnie widać dynamizm proporcji i 'flow' kształtów. Czy masz więcej takich szkiców w ktorych szukałes kompozycji, czy odrazu w głowie wiedziałeś co gdzie ma byc?
  4. JoseConseco odpowiedział gryzon → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    ale z tego co rozumiem to tam bardziej plugin do unreala są + assety. to raczej nie jest pod inne softy robione?
  5. JoseConseco odpowiedział gryzon → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Jak dasz emaila sprzedawcy, to on ma tam opcję wysłania emaila zakupowego ponownie (tylko musi cie po tym emailu wyszukać wsród klientów) - na samym dole: Z tego co pamiętam to w tym emailu jest też link do sciągnięcia twojego produktu (przydatny np. gdy ktoś nie ma tam konta ). Jak juz ktoś wspomniał, jeżeli sprzdajcy zmienił produkt (np. zmienił kategorię produktu, albo wariant ) to jest możliwość ze straciłeś dostęp do niego. Co do supportu - to dla mnie najlepszy support mają ze wszystkich stron - odpowiadają w 99% już na drugi dzień (możne dlatego że jestem u nich na liście top najlepszych sprzedawców ?) .... Największa zaletą gumroad jest ze biorą tylko 10% prowizji. Nie wydaje mi sie aby istniała strona gdzie jest taniej...
  6. JoseConseco odpowiedział misiekhc → na odpowiedź w temacie → Galeria
    zajedobry wyraz twarzy hehe . ale nie rozumiem przesłania, i dlaczego ta kobieta na prawo się poci... Super arty!
  7. JoseConseco odpowiedział Mortus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wiedziałem że to będzie hit. Jako że nie jestem specjalistą od oświetlenia/post to sie wypowiem. Dałbym więcej tych ekranów w tle aby dać efekt ciemnej sylwetki na jasnym tle. Po rozmyciu mam takie cos: Kooha-2024-10-02-13-10-40.mp4 I bez rozmycia Kooha-2024-10-02-13-12-05.mp4 Jaśniejsze tło mogło pomóc w mocniejszych rimilajtach - co też by wybiło postać na 1szym planie. Wiadomo nie zawsze bedzie takie ujęcie kamery ale z grubsza - ciemna postać na jasnym tle (albo odwrotnie)
  8. Gratulacje ukończonego projektu. Moje pytanie- jak to wyrenderowałeś na karcie z 24gb Vram, jeżeli piszesz że projekt ma 10TB ? Same tekstury będą zajmowały więcej pamięci niz masz vramu...
  9. Pod retopo 'in front' nie polecam - lepszy jest: Tylko jeden problem jest- nie widzisz teraz który fragment lowpoly jest pod meshem high, a który wystaje nad. W draw-xray mam to zrobione tak, że nakładka jest półprzeźroczysta - więc widać lepiej co jest pod a co nad hipoly. Peek 2024-04-22 12-31.mp4 Dodatkowo, w wersji $ masz jeszcze bajery do snappowania z modyfikatorem subdiv: Do tego używam Volume preserve smoothing i retopo mam załatwione.
  10. JoseConseco odpowiedział rosikowski → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny. a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. pistolety to hipoly + tekstury? Super wykonie.
  11. JoseConseco odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    xNurbsy w Plasticity (beta): https://3dnchu.com/archives/xnurbs-integrated-in-plasticity-beta/
  12. zanim AI przejmie pracę modelarzy (modelerów?) , to może ktoś będzie chciał spróbować blob fusiona (poprawiłem wydajność, doszła baza presetów i poprawki w ui). Takie skrzyżowanie zSpheres i Signed Distance fields:
  13. JoseConseco odpowiedział Destroyer → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Support 3d coata to porażka - brak ogólnie dostępnego śledzenia błędów i poprawek sprawia, że nie wiesz czy w ogóle ten błąd jest naprawiany. Niby możesz napisać do deva, ale co z tego jak nie opowiada. Soft fajny do dłubania dla frajdy, brushe i ui spoko, ale bałbym się robić pracy komercyjnej w nim- bo jak trafisz na błąd to potrafi ci zniszczyć mesh (undo jeszcze bardziej go kaszani). plus za wieczystą licencje (co prawda bez wiecznych updejtów, ale nigdy ci nie zablokują ci licencji)
  14. Samo promocja - nowa wersja Garment Tool do wycinania strojów krawieckich dla blendera. Doszło proste przypisywanie materiałów do krojów.
  15. JoseConseco odpowiedział Mortus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ja już widzę, że to będzie hit. Czy jiggle bonsy zadziałały po poprawkach?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności