Skocz do zawartości

JoseConseco

Members
  • Liczba zawartości

    401
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Koło poznania

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

JoseConseco's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

208

Reputacja

  1. zajedobry wyraz twarzy hehe . ale nie rozumiem przesłania, i dlaczego ta kobieta na prawo się poci... Super arty!
  2. Wiedziałem że to będzie hit. Jako że nie jestem specjalistą od oświetlenia/post to sie wypowiem. Dałbym więcej tych ekranów w tle aby dać efekt ciemnej sylwetki na jasnym tle. Po rozmyciu mam takie cos: Kooha-2024-10-02-13-10-40.mp4 I bez rozmycia Kooha-2024-10-02-13-12-05.mp4 Jaśniejsze tło mogło pomóc w mocniejszych rimilajtach - co też by wybiło postać na 1szym planie. Wiadomo nie zawsze bedzie takie ujęcie kamery ale z grubsza - ciemna postać na jasnym tle (albo odwrotnie)
  3. Gratulacje ukończonego projektu. Moje pytanie- jak to wyrenderowałeś na karcie z 24gb Vram, jeżeli piszesz że projekt ma 10TB ? Same tekstury będą zajmowały więcej pamięci niz masz vramu...
  4. Pod retopo 'in front' nie polecam - lepszy jest: Tylko jeden problem jest- nie widzisz teraz który fragment lowpoly jest pod meshem high, a który wystaje nad. W draw-xray mam to zrobione tak, że nakładka jest półprzeźroczysta - więc widać lepiej co jest pod a co nad hipoly. Peek 2024-04-22 12-31.mp4 Dodatkowo, w wersji $ masz jeszcze bajery do snappowania z modyfikatorem subdiv: Do tego używam Volume preserve smoothing i retopo mam załatwione.
  5. Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny. a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. pistolety to hipoly + tekstury? Super wykonie.
  6. xNurbsy w Plasticity (beta): https://3dnchu.com/archives/xnurbs-integrated-in-plasticity-beta/
  7. zanim AI przejmie pracę modelarzy (modelerów?) , to może ktoś będzie chciał spróbować blob fusiona (poprawiłem wydajność, doszła baza presetów i poprawki w ui). Takie skrzyżowanie zSpheres i Signed Distance fields:
  8. Support 3d coata to porażka - brak ogólnie dostępnego śledzenia błędów i poprawek sprawia, że nie wiesz czy w ogóle ten błąd jest naprawiany. Niby możesz napisać do deva, ale co z tego jak nie opowiada. Soft fajny do dłubania dla frajdy, brushe i ui spoko, ale bałbym się robić pracy komercyjnej w nim- bo jak trafisz na błąd to potrafi ci zniszczyć mesh (undo jeszcze bardziej go kaszani). plus za wieczystą licencje (co prawda bez wiecznych updejtów, ale nigdy ci nie zablokują ci licencji)
  9. Samo promocja - nowa wersja Garment Tool do wycinania strojów krawieckich dla blendera. Doszło proste przypisywanie materiałów do krojów.
  10. ja już widzę, że to będzie hit. Czy jiggle bonsy zadziałały po poprawkach?
  11. Mortus - robisz to w blenderze? Jeżeli tak, to mogę ci zapodać addona do symulacji jiggle bonsów ze free.
  12. Możesz spróbować z IP adapter https://github.com/tencent-ailab/IP-Adapter . Wydaje mi się że daje on możliwość skopiowania stylu z obrazu referencyjnego, i łączenie go z promptem, albo ControlNets Demo generowania wariacji obrazu - https://clipdrop.co/stable-diffusion-reimagine (nie możesz sterować promptem :< )
  13. Do tego MS obiecuje darmowy dostęp do gpt4 Turbo - https://blogs.microsoft.com/blog/2023/12/05/celebrating-the-first-year-of-copilot-with-significant-new-innovations/ od następnego roku. Bardzo konkurencyjny rynek się zrobił. Ciekawe co meta przygotuje. I kiedy ai zrobi UV i retopo...
  14. https://bartoszstyperek.gumroad.com/ - zniżki 25% na moje pluginy do blendera.
  15. https://pilgway.com/store - Pamiętam, że malowanie tekstur było o wiele łatwiejsze, szybsze i dawało lepsze rezultaty niz w Substance Painter (smart materiały - z maskami AO, Cavity + noise - super szybko i łatwo sie je edytowało). Za to sculpt był zabugowany - i siatkę mi co 20 min potrafił zniszczyć, przy czym undo jeszcze bardziej ją kaszanił. Ale to było z 5 lat temu. Używa ktoś? Czy jest stabilniejszy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności