Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GreenScreen

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. GreenScreen odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    Dodaj kości(rigging)
  2. GreenScreen odpowiedział Ajgor → na temat → 3ds max
    Polecam do tego FumeFX. Jak ogarniesz podstawy to sam wpadniesz jak zrobić taką kometę.
  3. GreenScreen odpowiedział Szyx → na temat → Work in progress (WIP)
    Trochę śmieszne oczy ma :D poza tym elegancko.
  4. A nie możesz tego w Polygon: Material ID's zrobić? Zaznaczasz sobie kilka polygonów i wpisujesz id pod jakim mają być zapisane. Potem jak ich potrzebujesz to wpisujesz tą liczbę w okienko niżej i zaznacza się samo.
  5. GreenScreen odpowiedział onti90 → na temat → Modeling
    Brakuje ci biblioteki dll, więc pewnie pomoże ściągnięcie i zainstalowanie tego pluginu jeszcze raz.
  6. Dawno nic w 3ds'ie nie robiłem i mogę się mylić, ale czy przypadkiem displace modifier nie wykrzywia obiektów na podstawie siatki? tzn. im więcej polygonów tym lepszy displacement. Z mapą chyba tak nie jest, bo przecież można nawet na plane'a walnąć i i tak będzie działać. A więc wydaje mi się, że displace modifier działa zależnie od gęstości siatki, a displacement map niezależnie.
  7. GreenScreen odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    Najlepiej zobaczyć na mało znanej stronie youtube. Zapewne wpisanie 3ds max rigging by pomogło.
  8. Nie wiem czy o to chodzi, ale drzwi z tego co pamiętam mają już gotową uv z przypisanymi id do różnych części. Stwórz sobie multi/sub-object material i zobacz sobie. Co do unwrapu to mi działało normalnie. W ostateczności mógłbyś to sobie przenieść do editable poly i potem zrigować, ale mi działa tekstura normalnie.
  9. Dzięki, o IES słyszałem, ale dopiero teraz pierwszy raz sobie przetestowałem i muszę przyznać, że niesamowicie przydatne :) Co do self illumination to ustawiłem na standardowym materiale na 100, ale słabo działa. Tzn. w miejsce lampy dorzuciłem plane'a z self illumination : 100, a lampę dałem całą chromowaną, ale niestety w ogóle światło tam się nie odbija przez co lampa jest po prostu srebrna. Próbowałem też samą lampę ustawić jako self illumination: 100, ale efekt ten sam, może troszkę lepszy.
  10. Witam, Staram się oświetlić coś w rodzaju pokoju biurowo/laboratoryjnego. Pracuje w mental ray, ale problem polega na tym, że nigdzie nie mogę znaleźć tutoriala pokazującego oświetlenie sceny samym światłem sztucznym. Wszędzie ludzie używają daylight, a ja potrzebuje informacji na temat lamp górnych czy czegoś w tym klimacie. Oczywiście podjąłem się próby oświetlenia tego samemu, ale problem polega na tym, że światło nie oświetla samych lamp. Tutaj zdjęcia:
  11. Musisz stworzyć mapę opacity. W photoshopie to co chcesz mieć niewidoczne zamień na czarny kolor, a to co chcesz, żeby zostało zamień na biały. W maxie wrzuć swoją texture tak jak to robiłeś, ale teraz opacity mapę dodaj w miejsce przeźroczystości. Tam gdzie masz przeźroczystość do ustawiania to obok masz guzik i wybierz bit map i znajdź swoją opacity map. Poza tym: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-DA60809C-7486-47BC-818B-61716CD3AE1E.htm,topicNumber=d30e393173
  12. Te kwadraciki nie muszą być ogromne. One mają być po prostu równe sobie, mogą być bardzo małe to nie ma znaczenia. Najważniejsze, żeby wszystkie elementy były w tym kwadracie z checkerem, bo inaczej program nie będzie interpretować siatki poza tym kwadratem.
  13. GreenScreen odpowiedział gregory → na temat → Modeling
    Można zawsze potworzyć kilka powyginanych boxów i boolean'em je powcinać w box z bevel'em.
  14. użyj modyfikatora "normal", lub zaznacz wszystkie poligony i wybierz funkcje flip.
  15. Zauważ, że w wielu miejscach masz bardzo porozciągane uv. Musisz to poprawić tak, by każdy kwadracik był tej samej wielkości, czyli po prostu zmapować to prawidłowo, wtedy będzie działać.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.