Skocz do zawartości

polka dot

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. polka dot dodał temat → w 3ds max
    Assembly Tool for 3ds Max - YouTube Assembly Tool to zestaw narzędzi open source, rozwijany od ponad 4 lat. wspomagał produkcję: Far Cry, The Elder Scrolls Online, PUBG, Destiny, Halo, Love, Death & Robots od Netflixa, Utopia Syndrome zawiera podobieństwa do: SiNi, Soulburn Scripts (wycofane) i pluginów iToo - wszystkie pod jednym paskiem narzędzi – w tym zgrupowane podstawowe funkcje Maxa dla efektywnego zarządzania scenami przykładowe narzędzia: Tools Selector – menedżer Selection Sets Mesh Packer – pakowanie obiektów według Bounding Box/objętości Poly Count – szybki selektor według majelącej liczby poligonów Convert/Resize Texture – batch przetwarzanie textur Renamer – zaawansowane nadawanie nazw obiektom/materiałom/teksturom Transform Poly Shift – rozmieszczenie/transformacja za pomocą „falloff” Drop – rzut na oś Z lub według normalek obiektu Order – sekwencja obiektów według rozmiaru Select Instances/Unique Only - zwraca obiekty, które mają instancje lub są unikatowe Instance Trim - odznacz wszystkie instancje oprócz jednej Select By Size - wybierz rozmiar osi; zmierz według osi Geometry narzędzia związane z Pivot i XForm yypowe operatory siatki w jednym miejscu Prepare Models - rekreacja grup; reset XForm, zachowując współrzędne obrotu ID wyświetla informacje MatID ID Checker Material - materiał MultiSub w losowych kolorach Material otwiera wybrany typ edytora materiałów usuwanie materiału, losowy kolor wg. obiektu łączenie materiałów Multi-Sub UV typowe narzędzia Unwrap kopiuj channel, usuń mapping, UV Checker material Align To Edge - obraca wyspę UV do wybranej krawędzi Group przełączniki grup Auto Group - grupuje obiekty według odległości Replace Groups with Dummies - rozbicie grup, linkując do Dummy Pivot Pivot Lattice - ustaw piwot wg matrycy 3x3 dla jednego/wielu obiektów (jak SiNi, ale w viewporcie) Viewport ustawienia wyświetlania dla viewportu/obiektów/bitmap Modifiers to samo co Modifier Sets ponad mod stackiem right-click dodaje unikalny modyfikator dla wybranych obiektów zamiast domyślnej instancji Layer File Utilities ulubiona funkcja - Instance Trim spośród 36k obiektów, w 20 sekund izoluje jedyne 1k unikalnych okien do czyszczenia 🥴 a jak wy używacie Assemby Tool?
  2. polka dot odpowiedział Zurluk → na temat → Work in progress (WIP)
    wow, dzięki za wrzutę. czytelne, wciągające czuć ile frajdy miałeś organizując plany i kompozycje - to inspiruje
  3. polka dot odpowiedział Sok → na temat → Galeria
    bez znaczka to nie golf :D
  4. gdy czytam ten wątek -
  5. honesty box! 😍
  6. Walmart wymagal $98 abonemant za Walmart+ aby korzystac z kas samoobslugowych. "zaplac nam, to cie zatrudnimy" 🤣 podobnie ostatnio mielismy z nowym telefonem zony - idziesz kupic karte, osobiscie w punkcie sprzedazy. czy obsluga ustawi ci nowy pakiet w telefonie? zapomnij - nie dostajesz nawet simki - dostajesz SMS, aktywuj sobie sam (robocizna 🤑👌)
  7. ah post to tylko prezentacja pomyslu - szkic 'bezskutecznego poszukiwania' nieistniejacego 'mega problemu' - dzieki chlopaki pomogliscie sprawe wyjasnic 😂 przykladowa zastosowanie (klatka z animacji - autor) - zalozmy, ze dostajesz od klienta paczke calego zalozenia urbanistycznego i willi na raz; placi to wymaga - chce widziec wille w docelowym ukladzie juz na pierwszym animatiku. dzialke zrobi jedna osoba o ile jest plaska. ale 10 willi ze sketchupa, lub innego BIM-a? czyszczenie takich modeli, jak wiecie trwa. na poczatku projektu to spowalnia - a dzial sprzedazy obiecal, ze kamery wyslemy pojutrze, bo konkurencja. co robisz z innymi projektami? nie zatrzymasz machiny, aby rzezbic te domki - z reszta, to tylko przyklad; willa na szkicu jest prosta, bo to test. zazwyczaj? chcialbym ;\ teraz, wrzucasz screenshot z modelu do meshy - nie nadajesz nawet materialow; w pol dnia masz cala dzielnice rozstawiona. klient zobaczy babole? nie - bedzie zachwycony, ze widzi efekty kasy wydanej na architekta. problem jest wtedy, gdy po animatiku dostajesz druga paczke - wszystkie wille inne: klient obiecal ze design sie nie zmieni. zobaczyl animatik i przeszla mu amnezja! kazde z nazedzi znajdzie swoje zastosowanie. prace nad otoczeniem wspiera AI upscaler; (cel: realistyczne klify - krytyczne dla inwestycji kulturowo - rozpoznawalne) uprzednio, ktos rzezbil dniami. potem tekstury. efekty zalezne od masochizmu :P tu uzylismy Blender OSM dla tekstury i skali terenu (czerwony, 20km^2); do niego dopasowany tyTerrain (niebieski; mapa wysokosci z OpenTopography) - pierwszy plan nie ma znaczenia, bo zakryty bedzie przez 3d - ale juz po wyrenderowaniu, tekstura na klifach sie wyklada (zwlaszcza w 4k); do wysylki finalnych renderow, generative upscale 2/4x Topaz - nagonka odczuwalna na tyle, na ile praktykowane jest odrzucenie; a rozwiazania pomocne temu, kto w potrzebie 🤓 pozdr!
  8. Meshy: image/text to 3d test cel: masterplan fly-through kontekst: 5-25 unikalnych willi rostawionych forest pakiem na 2-5 km^2 przeszkoda: wille aktualizowane w trakcie prac 3d; biezacy typ wymagany na kazdym etapie input: jeden screenshot modelu klienta (revit/navisworks/sketchup - nieużywalny) output: rezultat: autor: George Deligiannidis
  9. progress - zajebisty font. gratuluje ukonczenia wlasnych krojow! logotypy w porownaniu do poczatku watku - imponujacy progress, ha Libera wprost z kontenera towarowego lub kopary odkrywkowej; logo ciezsze od tekstu? nieznacznie skreca w lewo minswan ulubiony, kolor dziala, calosc przenikliwie zwiezla - consulting? labedz i kruki - escher!
  10. super wrzuty. litery się trzymają - przejście z obłości torusów do płaskiego sygilu w podstawie nadaje całości nienachalnej głębi 🤓
  11. czas wykonania imponujący. kontekst - nieporównywalnie bardziej!
  12. wiedza zostanie z tobą, niezależnie od zmiennego kontekstu wersja apprentice pozwala wypróbować - jeśli temat cię ciągnie, warto! nawet jeśli po czasie odstawisz hudego, proceduralne podejście przyda się w np: blender - geometry nodes 3dsmax - max creation graph; data channel; tyflow shaders - substance designer nodes; OSL

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności