-
Yarosh
fajnie to wszystko płynie! ale robot z Lilią pozamiatał
-
Teczka 3D: Lookas
gdzie lepiej archiwalne niż na początku teczki? będzie do czego się odnieść! podzielam podstawowy warsztat. pytałem z ciekawości, czego używasz przy tak gęstym w detale hardsurface - z pewnością masz ogarniętą ulubioną kombinację narzędzi tyFlow uprzyjemnił mi codzienne rzeźbienie o tyle, że polecam każdemu. wersja darmowa przychodzi ze wszystkimi modyfikatorami, w tym tyBoolean który działa w mod stacku jak każdy inny modifier - 🡆 Modifiers :: tyFlow Documentation
-
Teczka 3D: Lookas
o ła.. super bebechy, dzięki za wrzutę inspirujący ostatni, styl jak ręcznie barwione grafiki z czasopism - szkoda, że łuki kanciaste! wielu z nas ma słabość do ilustracji technicznej, to będzie popularny wątek używasz tyFlow do modelowania?
- Speedpaint 2025
-
Przyszłość VFX: Nadchodzi zagłada? - podcast i rozmowa ze Scott Rossem
cześć, kilka przykładów z prac bazujących na still renderach. o ile wiem, wykonane w Runway - IMG_1846.mp4 Professional_Mode_A_group_of_elephants_walk_throug.mp4 Professional_Mode_camera_pushes_in_slowly_over_a_s (1).mp4 za zgodą twórców - Delta (x2) - Georgi Aleksanyan basen na plaży - Denys Melnyk animacje - Keith Reid całość wykonana w 3d przed animacją. o ile rozumiem, ruch kamery wyrenderowany - następnie efekty ruchu generowane przez AI i ręcznie zmontowane powyższe sekwencje możnaby wykonać manualnie. wyobraźcie sobie ilość roboczogodzin by zanimować słonie, symulacje cieczy i piany morskiej. czy efekt byłby lepszy? kwestia oszczędności biznesowej versus środowiskowy koszt pieców AI jest poza moim pojmowaniem. jednak próby kategoryzacji jako zbawienia lub zagłady przypomina sentymenty wokół poprzednich i kolejnych technologii
- PZL P11c
-
Summer is coming!
na zliżeniach kompozycja przeładowana, nie ogarniam chaosu mrkrzysiek, pierwszy render za to mistrzostwo świata!!
-
Teczka kitu i shI†u
super teka, dzięki za wrzuty
-
Discovery / Enviro sketches
super, dzięki za rozpiskę, książkę i tutorial
-
Discovery / Enviro sketches
oszałamiająco dobre miniatury. kilka ostatnich jak żywcem z homeworld 1 podzielisz się więcej, jak przygowałeś te szkice? piewsze kroki, wybór waloru etc. dzięki!
- Departure
-
GIMP 3.0 – Nowa wersja popularnego edytora graficznego!
popularny wśród masochistów 😭
-
CloudCompare laszip error
@Skyrush cześć, tak tyflow tylko do height mapy+terrainFX denoise by usunąć artefakty kompresji. nie używam innych operatorów, mimo to dla samej szybkości edycji w czasie rzeczywistym tyterrain nie ma sobie równych 26gb chmura podobno przyszła od klienta. być może mieli dostęp do map administracyjnych lub sami zlecili przelot skanerem na opentopography (lub ekwiwalent, ArcGIS?) możesz pobrać chmury o rzekomej rozdzielczości 1m - szukaj 3DEP. mapy dostępne tylko dla USA+Hawaii, próbowałem tego użyć bo dostępne za darmo ale temat mnie przerósł
-
teczka 3d - architektura
cześć, wklejam tym razem serię winiet - zamysłem była seria ujęć od wejścia do mieszkania, przez część dzienną kończąc na tarasie meble - kengo kuma, arne jacobsen, oskar zięta, kettal stylizacja - aman interiors jakie macie doświadczenia z kwadratowym formatem? dla mnie było to wyzwanie. pasowało jednak do koncepcji zamknięcia całości w formie 'storyboardu'. starałem się zachować sekwencję tonów od ciemnego do jasnego, choć wątpę że się udało
-
Teczka 3D - Araiel
imponująca teczka. stylistycznie nie mój temat, niemniej jest na czym oko zawiesić czego używasz do uv-ek? jak pracuje się w painerze, używałeś innych softów tego typu poprzednio?