Skocz do zawartości

piotr_forkasiewicz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jeszcze jeden gif
  2. Czy macie może pomysł, jak zmusić goleń do poruszania się w jednej osi tak, aby nie pływała we wszystkich? Zrigowałem samolot wg. tego tutoriala: Płaszczyzna będąca podstawą samolotu jest połączona z terenem za pomocą conform'a, tak aby samolot podskakiwał na wybojach a pneumatyki podwozia działały. Jednak goleń dziedziczy poruszanie się i obroty we wszystkich kierunkach zamiast wzdłuż swojej osi pionowej. Macie może jakieś rozwiązanie tego problemu?
  3. piotr_forkasiewicz dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Fantastyczna robota!!!
  4. Wielkie dzięki za fachowe rady. W tym przypadku pivot środkowego obiektu nie jest w lini solvera i stąd problem. Tak jak pisałeś nadanie solvera przy lekkim zgięciu rozwiązało, w miarę, problem. Chcę to mieć zrigowane bo ten samolot będzie jednym z około 20 i nie chce mi się animować każdego z osobna. Dziękuję bardzo!
  5. Trochę obszedłem temat nadając IK Hi Solver na zgiętych kościach. Ponieważ Hi Solver tworzy najkrótsze połączenie między pierwszą i ostatnią kością więc przy zgięciu dało radę to zrobić. idealnie nie jest, ale ujdzie w animacji.
  6. Dzięki bardzo. Są takie ficzersy ale zdają się nie działać gdy kość ma się zginać w przeciwną stronę.
  7. Cześć wszystkim, Mam pytanie: Próbuję zrobić rig podwozia samolotu i używam do tego kości itd. W jednym miejscu elementy podwozia mają dość specyficznie zlokalizowane pivoty i "łamią" się odwrotnie niż IK Hi Solver by chciał. Jakbym miał to porównać do nogi to kolano zgina się w przeciwnym kierunku niż normalnie. Chcę użyć IK Hi Solvera, ale nie wiem jak go zmusić do tego nienaturalnego zgięcia. Czy wiecie jak to zrobić? W gifie widać ten element na końcu - animowałem to ręcznie bez IK.
  8. Choć Lucasfilm nie jest już tym czym było kiedyś, a efekty specjalne są tak powszechne, że nie robią na nikim większego znaczenia, to warto przypomnieć sobie czasy kiedy premiera każdego filmu z ILM w creditsach powodowała szybsze bicie serca. Na Disney + wraca 2 sezon dokumentu o magikach z ILM i ich osiągnięciach od złotej ery po czasy teraźniejsze. Szefowa Lucasfilm zrobiła wszystko, żeby zabić miłość do legendarnych IP'sów (niestety w moim przypadku, jej się to powiodło), ale z radością powrócę do czasów, kiedy czerpało się każde słowo, wycinało każdą wzmiankę o tym jak powstawała filmowa magia. Pierwszy sezon był świetny, drugi zapowiada się równie dobrze. Sezon 2 jest dostępny od dzisiaj (18 kwietnia).
  9. piotr_forkasiewicz dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Świetna prezentacja, bardzo wysmakowana. Piękny model i jeszcze lepsze shadery/tekstury. Bardzo dobrze wygląda animacja, szczególnie secondary motion (tak się to chyba nazywa) tego dinksu i koperty w momencie otwarcia. To animowane ręcznie? TOP
  10. piotr_forkasiewicz dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Daj spokój Tomku. Nie masz sobie równych. Kapitalna prezentacja. Nigdy nie przestaniesz mnie zadziwiać.
  11. Dzięki bardzo za pozytywny odzew. @Loozack być może pokażę ten film 31 maja br. w Krakowie w Muzeum Lotnictwa. Będę tam pokazywał poprzedni film ale może i ten się uda. Dzięki Pit!
  12. Trochę update'u: Obraz dla Muzeum w Waddington UK Boxarty Okładka magazynu Iron Cross Obraz Bucket of Bolts II z breakdown'em, poniżej Bombowiec Short Stirling w drodze nad cel - stacja rozrządowa w Modane (Francja) Kilka shotów z krótkometrażowego filmu nt. nalotu na wiadukt w Arnsberg, dla muzeum Boscombe Down (UK)
  13. piotr_forkasiewicz dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Czad! Świetne pod każdym względem!
  14. Bardzo ładna robota.
  15. Naprawdę mnie zaciekawiliście tematem. O ile interfejs i obsługa nie jest kosmicznie inna to na bank pójdę w tę stronę.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności