-
Fregata CGI Animation 2020
ogólnie super. mi się tylko 2 ujęcie nie podoba. wygląda jak przesunięty statyczny render, nic się nie dzieje, każde pozostałe, nawet jak jest zanimowana tylko kamera ma coś dodatkowo co dodaje smaku do samego ruchu
-
Monitor 27 czy 32?
ja mam obecnie 27 cali 4k i szczerze to za mały monitor na 4k. 32 cale byłoby w sam raz.
- Dream Garden Shed
- Interior - New York Apartment
-
Ryzen czy i7
z tego co wiem to nie ma i7 8600k. jest i5 8600k (6 rdzeni bez HT). Między Ryzenem 1700x i 1800x nie ma aż tak dużej różnicy żeby dopłacać do 1800x. Ja pracuję teraz na Ryzenie 1700x i jest na prawdę spoko. Da się go bardzo łatwo podkręcić. Intel ma na pewno mocniejszy pojedynczy wątek. Przykładowo w Adobe Premiere wygrywa praktycznie zawsze bo działa na jednym wątku.
-
Unreal Engine - wizualizacja mieszkania szwajcarskiego studia
No właśnie dla mnie to technologia wręcz idealna na targi i showroomy. Oczywiście da się takie coś przygotować na każdą platformę. Nowe Unity pozwala nawet wypalić GI na mobile i działa to płynnie. Jest też WebGL. Prawda jest taka, że plaforma nie jest kompletnie ograniczeniem. W Unity 4 przygotowałem kiedyś model domu szeregowego, pełny model, który poszedł do renderowania, nic nie było uproszczane. Cały build pod Web Player zajmował niecałe 30 mb. Jeszcze co do wymagań sprzętowych game-enginów na przykładzie Unity3D. Można spokojnie wciągnąc model w okolicaj 15 milionów poly z włączonymi realtimeowymi soft shadows, reflection probes, kilkudziesięcioma na prawdę złożonymi skryptami, itd, itd. Taki model działa na komputerze za jakieś 3,5 tysiąca zł w FullHD i FPS nie spada poniżej 30 klatek.
-
Unreal Engine - wizualizacja mieszkania szwajcarskiego studia
Plusy takiej technologii są ogromne. Jakościowo, patrząc na to co się klientom podoba i co są w stanie zauważyć, taka jakość w zupełności wystarczy, pomimo, że tutaj rzeczywiście widać jeszcze pewne braki wynikające raczej z nie do końca poznanego narzędzia jakim jest UE4, bo można znaleźć przykłady, które kompletnie nie odbiegają jakością od renderów. Pomijając zalety wynikające z możliwości pochodzena sobie po mieszkaniu i interakcji z mieszkaniem, wspomniano o animacji. No to korzystając z silnika realtimeowego jesteśmy w stanie wypluć minutę animacji... w minutę. Nie ma renderowania, które w całym pipeline jednak najczęściej zajmuje najwięcej czasu. Sam pracuję nad czymś podobnym w Unity 5.0, w przeciągu 2 tygodni powinienem skończyć, będzie można porównać :)
-
Wizki w Unreal 4 - bliski koniec renderow?
nawet niech będzie i 10 sekund na klatke. w porównaniu z renderowaniem np w Vrayu to prędkość światła, a wygląda na prawdę dobrze. sam czekam na pojawienie się Unity 5 z decyzją o przejściu na UE4. Też ma mieć realtime GI Enlighten. Ciekaw jestem czy Unreal Engine korzysta z jakiś zewnętrznych rozwiązań czy cały silnik GI napisali sami.
-
Sky Force 2014 (iOS/Android)
na prawdę bardzo dobrze zrobiona i zoptymalizowana, na moim juz leciwym L9 działa całkiem znośnie, chociaż momemntami przycina i chce spalić telefon :P no ale ilość particlowych efektów przytłacza.
-
Sky Force 2014 (iOS/Android)
wyglada bardzo fajnie. rzeczywiscie jak na mobile to efektów bardzo dużo. można wiedzieć w jaki sposób zrobiliście wodę, oczywiście jeżeli to nie tajemnica :)
-
[FD] Nano detective
super praca. ale nie pasuje mi ludzkie ucho. Na miniaturce jakoś aż tak bardzo nie przeszkadza, ale na powiększeniu już kompletnie nie pasuje do reszty.
-
[FD] Fatso Lardo Detective
ja bym powalczył mocno światłem. zmienił porę na wieczorową/nocną, oświetlił całą scenę światłem wpadającym z ulicy, neony, latarnie, itp. a samo pomieszczenie zamienił na coś w rodzaju biura detektywistycznego z filmów z lat 60 z nowoczesnymi dodatkami w stylu wyświtlacza hologramów właśnie, itd. Teraz ten minimalizm pomieszczenia nie pasuje kompletnie do postaci jak dla mnie.
-
Scena 3d: Let the Games Begin
dokładnie. chyba rzeczywiście jest ich dziesięciu. chociaż ciężko się doliczyć. no ale graficznie mega.
-
Jaka oszczedny GeForce i zestaw na micro-atx do 4tys
Trochę to dla mnie dziwne, że taki zestaw chcesz pakować w micro atx. Można wiedzieć dlaczego? Patrząc na wymiary obudowy, którą wybrałeś to nie ma zbytnio sensu. Wymairy twojej obudowy to: (W x D x S) 395 x 486 x 210. Obudowa, którą ja mam, zwykły ATX, mieszczący normalnych wymiarów płytę i pozostałe graty ma wymiary 424 x 490 x 190 więc to praktycznie to samo, a nie ma problemu z wyborem wielkości podzespołów. Tym bardziej, że na procesor, który wybrałeś powinno się raczej założyć jakieś większe chłodzenie niż boxowe bo Ivy Bridge się mocniej grzeje niż wcześniejsze generacje procesorów.
-
Ostatnio obejrzane filmy, polecane filmy
tak apropo dzisiaj się pojawił nowy trailer filmu twórców All I Can :)
chudy
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta