Vegavin
Members-
Liczba zawartości
162 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Vegavin w dniu 26 Maj 2013
Użytkownicy przyznają Vegavin punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
Vegavin's Achievements
Newbie (1/14)
114
Reputacja
-
Z jakiegoś serwisu z darmową muzyką, gość ma niewiele mówiącą ksywę Sleep, a tytuł utworu to Reel. Kiedyś potrzebowałem przygotować tego reela w jeden wieczór, więc wszedłem na ten serwis z muzyką, a pierwsze co mi przyszło do głowy to wpisać w wyszukiwarkę 'reel' i tak kawałek o takim tytule trafił do tego video :) Potem przemontowałem i dodałem nowy materiał, ale muzyka mi pasowała od początku więc zostawiłem.
-
Hej, Pokażę wybrane FX-y, które poczyniłem pracując w 11 bit studios. Efekty prezentowane w video pochodzą z Anomaly 2 i Anomaly Defenders w wersji PC, ale w większości bardzo podobnie wyglądają na mobilkach (zmniejszony spawn rate, brak refrakcji). Robione w in-house'owym silniku w dedykowanym narzędziu (podziękowania dla Podkovy i Krisa za doszywanie nowych ficzerów na moje nieustanne prośby :)
-
DebrisMaker2 - generowanie proceduralnej geometrii
Vegavin odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Ta est! Każdą cegłę należy wyrzeźbić osobno, z osobnej refki, i dopiero z tego zrobić ścianę! ;) -
Niebieskie? Hehe, akurat najmniej je lubię ;)
-
To jest wersja PC/Mac, która została wydana, aczkolwiek tym razem przygotowywana była na technologii mobilnej, czyli ograniczone shadery i post process oraz lightmapy zamiast dynamicznych świateł.
-
Hej, Moja trzecia, pełnoetatowa przygoda z serią Anomaly. Tym razem akcja dzieje się na obcej planecie, a gra jest inverted tower offensem ;) Mój wkład: ogarnianie, level art, FX'y. Na screenach prezentuję te plansze, które zrobiłem od początku do końca. Assety: kilka moich, reszta - Bartosz Styperek, Mateusz Bednarz, Guillaume Maix-Bertin
-
Poziom na prawdę pro. Mocno hollywoodzkie, przez co nie ma specyficznego charakteru, który mógłby mieć film zza Buga, ale zakładam, że przy takim nakładzie pracy to nie sztuka dla sztuki, tylko pewnie ma to być przepustką do branży. Nie znam go, a jak wpisuje w google, to jakiś boxer mi się wyświetla :) Pytanie tylko, dlaczego tak ch****** obiektywem to kręcił ;) To już trochę nużące.
-
Dzięki panowie! Jedaith - jak wrócę z urlopu to może coś dorzucę, natomiast nie ma w siatkach i texach nic ciekawego w sumie. Wykorzystujemy atlasy do propsów, roślinności i po teksturce na budynek, które są taką wyklejanką: tu okno, tam daszek, tam elewacja. W alphie jest specular, a no i osobno normalka. Budynki maja średnio ok. 2,5K tri, te najmniejsze kilkaset, a te najbardziej zarzucone detalem 3,5K, w porywach więcej. Charakterystyczne dla planszy związane z fabułą/rozgrywką obiekty mają 10K-15K, a ta wielka, okrągła antena ma chyba z 30K bo był plan, że będzie widać więcej w grze :) blinq - niedawno cały czas była jakaś mała promo na Steamie, nie wiem czy jeszcze jest Mocnek - oj tam więcej chciałbyś widzieć ;) A Bartek ma dorzucić tutaj swoją część frmdbl - właśnie jakbyś grę odpalił to nie będziesz widział tych plane'ów, bo od góry będą równolegle do ekranu Adek - ale nie jest też to taki centralnie z góry, płaski widok jak w viewporcie w maxie ;) Anomaly 2 to jest sequel Anomaly: Warzone Earth i jest to wersja Windows/Linux/Mac - jedyna dostępna. Korea z kolei była tylko na mobilnych, ale powstał port na PC dla tych, którzy złożyli preorder na A2 przez naszą stronę czy jakoś tak, dostali ją jako gifta. A przy okazji zapraszam do kolegi Kamila, który stworzył loading screeny do A2 i pokazuje je w swojej teczce - http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=81057&p=1161606&viewfull=1#post1161606
-
Witajcie, Podobnie jak przy jedynce, miałem również przyjemność pracować przy Anomaly 2. Tym razem jako Lead Artist, a jako, że jesteśmy tzw. indykami i zespół jest niewielki, to hasło to oznaczało, że maczałem palce w kilku aspektach strony wizualnej. Współtworzyłem koncepcję graficzną, wymodelowałem część assetów, stworzyłem kilka map oraz większość fx-ów. Zajmowałem się także oświetleniem i postprocessem. Wrzucam zatem tę część, którą wysmażyłem. Są to screeny z naszego edytora pokazujące sceny w ujęciach zazwyczaj nieodstępnych w grze. Przez większość czasu kamera w grze patrzy od góry i mamy mały zakres zooma, tylko w cutscenach kamera trochę bardziej się odchyla i poszerza kadr. Zatem wszystko przygotowywane było z myślą o widoku z góry. Jak ogarnę temat, to dorzucę kiedyś efekty w postaci filmików.
-
Pojazd 3d: Invisium concept car-arrano
Vegavin odpowiedział Pabllos → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Świetny design. Sylwetce niczego nie brakuje, do wspominanego tyłu też nie mam zastrzeżeń. Prędzej mały zgrzyt mam w linii przejścia maski do szyby, może ciut za ostro tam jest, ale to taka tam marginalna pierdoła. Bryła skojarzyła mi się z Bugattim Atlanticiem z '37. Jeśli świadomie w jakimś stopniu nawiązywałeś do niego, to zrobiłeś to po mistrzowsku, bo nienachalnie, z wyczuciem - coś zupełnie nowego, ale jednak z jakimś rozpoznawalnym pierwiastkiem. Wnętrze natomiast nie przypadło mi do gustu. Głównie chyba połączenia materiałów i niespójność z charakterem auta. I jakoś tak jakby mniej serca w tym w stosunku do tego, co jest na zewnątrz ;) -
FINAL [Artbuzz Challenge] Sławek Fedorczuk/Mocnek
Vegavin odpowiedział Mocnek → na temat → ArtBuzz Challenge
jednak przysiadłeś :) fajnie wyszło, po facecie od razu widać przedstawiany temat, a otoczenie dopełnia to poczucie a back story to gn sbgxn j fmhsynqmvr, evtug? -
Zarządziłeś i zmiażdżyłeś :) Świetne enviro, mnóstwo detalu, duża różnorodność, oddany realizm. Teksturki - wypas, brud, zadrapania, wgniecenia - wszystko z wyczuciem. Widać, że włożyłeś w to wszystko mnóstwo roboty. Gratulacje. Ile masz FPS-ów i na jakim sprzęcie?
-
basowe pomrukiwanie nadal w modzie ;)
-
Kruku - pewnie miało być Just Cause'owo i jest, choć faktycznie może trochę za dużo czerni się tam pojawia. Ale pastor - nie da się za bardzo oceniać po thumbnailsach, daj jakiś normalny rozmiar tych screenów :)
-
Pojazd 3d: Ford Fairlane Town Sedan 1956
Vegavin odpowiedział nailgun → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
piękne renderki, jakbym któregoś wygooglał, to nie wiem czym bym się kapnął, że to 3d a swoją drogą amerykańskie auta z lat 50-tych mają coś w sobie :)