Skocz do zawartości

sysol

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. sysol odpowiedział triget → na odpowiedź w temacie → Blender
    Jak idzie przesiadka? Też mam taki plan, żeby wreszcie przysiąść do blendera po ponad 10 latach w 3ds...Zacząłem coś tam sobie modelować i 2.8 to naprawdę dobry moment do zmiany.
  2. sysol odpowiedział Zbigo62 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    cześć dorzuć siatkę jeszcze bo to wygląda na brak chamfera na krawędzi końca maski, ewentualnie usuń geometrię w masce tam od strony karoserii...
  3. sysol odpowiedział benton → na odpowiedź w temacie → Game Art
    cześć, całkiem ładnie to wygląda, podrzuć tekstury jak możesz do tych bremeńskich budynków i czekam na więcej lotniska!!
  4. sysol odpowiedział ledyr → na odpowiedź w temacie → Game Art
    pieeekny jest ... wrzucaj screeny z jakiegos engina ...
  5. suuuuuuuppppeeeerrrrr robota ... mam nadzieje, że komisja była tak samo zmiażdzona jak ja ...
  6. sysol odpowiedział porti → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Siema, najlepiej jakbyś pokazał tą siatkę roślin jakie masz do optymalizacji byłoby łatwiej powiedzieć czy się da to prosto zoptymalizować... spróbuj np modyfikator prooptimizer gdzie % ustalasz uproszczenie siatki, albo zrób sobie próbę z dobrą teksturą roślin na płasko i do tego jakiś displacement map bo widze, że używasz vraya http://3darch.is.edu/2009/10/23/tutorial-vray-displacement/#more-15 cos w ten motyw ... pozdro T.
  7. sysol odpowiedział azinsky → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    sproboj przekonwertowac to do editable patch i potem do ediable poly odrazu i wtedy sproboj dac shell sproboj tez czy np shell in nie bedzie lepszy od shell out albo na odwrot ... i koniecznie wyresetuj polozenie pivota i jeszcze najlepiej reset xform i dopiero wtedy shell proboj ... a nastepnym razem zanim zaczniesz to przemysl siatke ... bo to duzo ulatwia Pozdro T.
  8. sysol odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    mozesz te spline polaczyc w editable splain atached i potem przypisz modyfikator crosssection i na koncu surface ... powinno CI sie to polaczyc ... ale lepiej bedzie na editpoly ... sprawdz sobie przycisk bridge w editable poly np zaznaczasz 2 bordery albo 2 edge i dajesz bridge to CI je polaczy nie musisz robic tak jak pisal Tores ze krawedzie ciagniesz z shiftem :) Pozdro daj znac czy sie udalo !!...
  9. sysol odpowiedział pionix → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    wyglada super ... ogrom pracy daje się zauważyć !!:)
  10. sysol odpowiedział NEBULA-Grafika → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    super wyglądają ... zdradź sposób na takie szyby i firanki jeśli to nie tajemnica ...
  11. sysol odpowiedział mnowak35 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ten "plain" jest widoczny tylko z 1 strony albo daj jeszcze modyfikator shell co doda CI grubosci albo zaznacz firanke daj modyfikator editable poly potem zaznacz to jako poligon ( cala firanke ) i z editable poly wybierz flip... powinno CI ja odwrocic zebys ja widzial...
  12. sysol odpowiedział Smoku → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    przedadziłeś z tym czerwonym rantem na feldze ... zwroc uwage tutaj jest raptem kilka mm czerwonego wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej :D ale to w koncu twoja fela hehe !! POWODZENIA w dalszym dlubaniu
  13. sysol odpowiedział lukasz7221 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dajesz attach na np 3 splinach i potem wybierasz modyfikator cross section i surface i masz to :) a zamiennikiem lofta jest albo sweep albo bevel profile to z modyfikatorow :) Pozdro T.
  14. sysol odpowiedział carlosss → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    miazdza ....
  15. no stary wbiłeś mnie w ziemie ...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności