Skocz do zawartości

Rozpustelnik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. A co z licencjami indie?
  2. Rozpustelnik odpowiedział zlyczlowiek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Świetne rzeczy!
  3. Macie jakieś patenty, żeby loop z symulowaną tkaniną był "bezszwowy" dla zdefiniowanego walk-cycle?
  4. Rozpustelnik odpowiedział Mortus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zwłaszcza koła na "flaku" 🙂
  5. Rozpustelnik odpowiedział karol755 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Być może to kwestia monitora, ale czerń kanapy jest za czarna - głównie na elemencie wysuniętym w stronę kamery.
  6. Rozpustelnik odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Komentarze, propozycje ...
    No właśnie. Może to jest klucz. "U nas taniej niż u konkurencji" 🙂
  7. Rozpustelnik odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Komentarze, propozycje ...
    Oczywiście wszystko jest na YT, ale czasem szlag mnie trafia, kiedy tutorial trwa godzinę, a sedno można zawrzeć w trzech minutach. Za starych, dobrych czasów, tutoriale na forum biły YT na głowę: kilka screenshot'ów, opis bez zbędnego pier...nia. Tego mi brakuje. Dodatkowo - mogła by być to wiedza bardzo specjalistyczna, chociaż nie wiem czy ktoś chciałby się nią dzielić za free. Tak, jak to padło już na forum - starzy użytkownicy to już wyjadacze i na forum bywają chyba jeszcze siłą rozpędu i nostalgii, a nowych użytkowników trudno przyciągnąć, bo to pewnie już inny rodzaj pracy i myślenia (YT, FB, inne media). Na dodatek narzędzia stają się coraz lepsze i szybsze. Teraz nie kombinuje się z Mental Rayem i dziesiątkami parametrów, czekając z wypiekami na bucketowe odsłanianie renderu. Dlatego myślę, że oprócz samego aspektu grafiki, animacji itp., krok w stronę otoczki (aspekty prawne, finansowe, how-to) głównego tematu, byłby krokiem w dobrą stronę.
  8. Super sprawa! Dzięki!
  9. Rozpustelnik odpowiedział maciek81 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Poświęć na to więcej czasu, bo widać potencjał tej sceny. Ładna HDRka jako tło i źródło światła, lepsze materiały, tekstury większej rozdzielczości, trochę brudu i detali i będzie ładnie.
  10. Rozpustelnik odpowiedział Zbyszek Zbigniew → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Stawiam na to: "1) Denoising can improve images which are noisy only to a certain degree. In case of extremely noisy images, denoising will not be able to help, and the result will be splotchy or full of artifacts."
  11. Rozpustelnik odpowiedział Zbyszek Zbigniew → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Do jakiego poziomu szumu renderujesz przed denoisem i jak duży denoise dajesz na koniec?
  12. Rozpustelnik odpowiedział Zbyszek Zbigniew → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jakiego typu masz denoising?
  13. Rozpustelnik odpowiedział Mirkowaty → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Coś jesteście niedoinformowani, panowie: https://fstormrender.ru/fstorm-1-2-5/ (na samym końcu)
  14. Rozpustelnik odpowiedział sinclar → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Ale jak to "EVERYTHING"? Bardzo pozamiatane, gratulacje :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności