Skocz do zawartości

Destroyer

Members
  • Liczba zawartości

    8 947
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    405

Ostatnia wygrana Destroyer w dniu 25 Listopad

Użytkownicy przyznają Destroyer punkty reputacji!

7 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

Ostatnie wizyty

30 919 wyświetleń profilu

Destroyer's Achievements

  1. Nie jestem przekonany czy dodanie okna i obrazu na ścianie poszło na plus ale Twoja decyzja. Samochody na pewno są bardziej widoczne i doświetlone, nie wiem czy nawet teraz nie za bardzo ale już tak nie giną w obrazku. Co to tam leży pod czerwonym samochodem?
  2. @SebastianSz świetne refki dokładnie tak zapamiętałem te strony z dawnych lat 😄 ale nostalgiczna podróż 😛 e tam, nowe konstrukcje to już tak inżynieryjne dopracowana maszyneria, że można z nich ustrzelić cel wielkości filiżanki z 50m nawet bez użycia rąk 🙂 A wracając jeszcze do rekordów to współczesny człowiek renesansu o wielu talentach nie tylko szybko czyta, liczy ale też pisze a sądząc po pierwszych wersjach generowanego tekstu przez ai to inżynierzy obrali taką samą drogę rozwoju 🙂 Jest szybko? Jest szybko!" Jest dobrze? Jest szybko 😄
  3. Nie zapomnij o muzyczce w tle, animowanych gifach i menu zbudowanym z obrazków 🙂 Ostatnio trafiłem na stronę dla łuczników, a jakże, sklep który działa od 1995 roku i jak sądzie nie zmieniali designu od tego roku, dobra inspiracja😄 https://www.altservices.eu/
  4. Destroyer

    GUMROAD

    To ma zastąpić sketchfaba, unreal marketpalce i arststation a to ostatnie to wszystko dla każdego grafika od refek po pluginy. We’re unifying Quixel, Sketchfab, Unreal Engine Marketplace and ArtStation Marketplace into one new experience
  5. Destroyer

    GUMROAD

    Taniej nie ale Fab bierze 12% i ma ambicje być "go to" sklepem dla wszelkiej maści grafików, warto obserwować czy tak się rozwinie
  6. "Asmodev zakończył pracę nad grą. „Już nam się nie chce”" i ja to rozumiem a nie jakieś głupoty wypisywać jak na linked in 😄 https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/asmodev-zakonczyl-prace-nad-gra-juz-nam-sie-nie-chce,akcje,337888
  7. Toki najlepszy 🙂 A co do filmu to nie wiem ale zdjęcia z planu to jedno a jak wygląda coś po kolor korekcji i całych niewidzialnych vfxach to coś całkiem innego. Najlepiej by było zobaczyć making of z planu i efekt końcowy ujęcia bo tak to można tylko zgadywać grymaś, od tego jest to forum przecież 😄
  8. Destroyer

    GUMROAD

    Nie wiem jak jest z gumroadem, nie słyszałem żeby komuś coś znikało ale kiedyś bardzo źle i wolno mi działał, nie wiem czy coś mi zniknęło bo poza kilkoma rzeczami nawet nie pamiętam co tam mam 🙂 Ale co ważniejsze to mam pościągane i też nie wiem gdzie to jest na dysku 😄 Ale tak czy tak nigdy nie ufałem za bardzo temu sklepowi, jest taki bare bone, ledwo działa i do tego do wszystkich a przez to dla nikogo, lepsze są specjalistyczne sklepy dla grafików bo tam się jeszcze można jako tako odnaleźć a na gumroadzie to groch z kapustą 🙂
  9. Lepiej ale straciłeś trochę kontrastów i kolorów, wcześniej było bardziej dynamicznie. Chyba skala nie siedzi bo przód czerwonego samochodu wydaje się bardziej rozmyty niż wrota a wydaje sieże stoją kilka metrów od drzwi. Nadal górny murek do wyrzucenia, teraz drabina za mocno rzuca cień i się wybija, pozioma belka w bramie mocno się równa z krawędzią szyby, możesz nawet ostrym odbiciem je odciąć i też pomoże. Ciemniejszy pierwszy plan, więcej odbić budujących formę i rim light odcinających samochody od tła, większy kontrast, patrz na historgram jak wyglądają kolory i czy nie ma ciemnicy 🙂 Może w tym kierunku kombinuj. I upraszczaj, jeśli wszystkie elementy nie grają ze sobą to wywalaj i skup się na tym co najważniejsze aż będzie dobrze bo tak to poprawisz jedno a zepsujesz drugie i koniec końców nic nie oszczędzasz czasu tylko tracisz.
  10. Tak samochody i napisy tworzą napięcie przez styczne, nawet tylne koło czerwonego i jego cień jak już wspomniał EC powyżej, pozioma belka na drzwiach i rama szyby, odbicie na górnej części jednego samochodu przechodzi w drugi prawie idealnie albo pudło po prawej w dolną część samochodu, nawet pionowe, jaśniejsze deski na ścianie są bardzo blisko do tych na drzwiach unikaj tego https://artofvisualthinking.blogspot.com/2012/10/those-pesky-tangents.html https://www.christache.com/post/a-tangent-about-tangents https://willkempartschool.com/compostional-mistakes-in-drawing/
  11. Spróbuj różnych pomysłów i sprawdź w praktyce, tylko rób to mocno i zdecydowanie a potem stonuj w razie potrzeby jeśli kierunek jest dobry bo malutkimi, ostrożnymi kroczkami to się zestarzejesz nim dojdziesz do tego czy to dobry kierunek 🙂 a to cyfrowa praca, zawsze możesz cofnąć decyzje i nic nie zepsujesz.
  12. Wywal całkiem fog z renderu, napisy na razie też i nie oświetlaj ściany nad samochodami, podciągnij same samochody w neutralnym świetle + daj im coś do odbijania, czyta atmosfera bez god raysów, snopów światła, flar et. to można dodać na sam koniec jako akcent a nie zęby ukryć niedociągnięcia . W ogóle to zrób taki test, wywal wszystko, daj podłogę z asfaltu z lekkimi odbiciami, czarnym tłem z tyłu i ładne oświetl same samochody i jak będzie żyleta to dopiero dodaj coś tam w tle jako lekki akcent bo tak to starasz się pokazać wszystko i wszystko się zlewa
  13. W tym czerwono ceglanym świetle nie widać ani srebra ani czerwieni a całą uwagę ściągają światła na górze i potem przednie światła samochodu, a chyba nie o to chodziło. Nawet tło za drzwiami skupia uwagę wczesnej niż samochody bo one są na samym końcu nawet za drabiną Można zrobić render nocą ale jednocześnie z głównym obiektem tak oświetlonym, że widać jego prawdziwe kolory, teraz jest wszystko tak zamglone jakby ktoś palił koksowniki za kamerą Wydobądź przede wszystkim samochody a resztę rozmyj dofem, niskim kontrastem, pozwól żeby tło było tłem a nie głównym elementem sciągającym uwagę
  14. Jak to można jednym krótkim zdaniem opisać sytuację trafnie i wyczerpująco 😄 kradnę i będę używał 😄
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności