- 
	
		
		Pokasz twasz czyli jak żyjesz- setupy, crossfit grafika, lifetipy
		
		Witam serdecznie. Jakże fantastyczny topic, zawsze lubiłem popatrzeć na tych corocznych tematach jak ludzie sobie pracują 😄 Jako że chodzi za mną żeby znów sobie podłubać w 3d to może dla rozpędu wrzucę też swój śmietnik. Mam talent do robienia sobie burdelu na biurku więc tak to z reguły wygląda.
 - 
	
		
		Zakup "nielegalnego" Windows 8 - jak odzyskać pieniądze ?
		
		W przyszłości kupować z legalnych potwierdzonych źródeł.
 - 
	
		
		Teczka Zbrush
		
		Naprawdę duże postępy od czasu pierwszych modeli motocykli :) Z modelu na model coraz lepiej, tak trzymać.
 - 
	
		
		Strona: VisualStory
		
		Pierwsze co rzuca mi się w oczy i strasznie kuje to ikony w sekcji "WHAT CAN WE TELL". Wydaje mi się że są za duże a poza tym jakoś w ogóle mi ich design nie leży. Druga rzecz to w portfolio mogłeś się pokusić o zrobienie dłuższych prezentacji wykonanych stron tak żeby użytkownik więcej zobaczył i mógł sobie trochę poscrollować :P W stopce na samym końcu gdzie jest logo maxa dał bym chyba jakąś ciemna aplę bo jakoś dziwnie kontrastuje z tłem, a samą stopkę dał na szerokość prezentacji bez wjeżdżania pod menu. Co do animacji w logo, pomysł spoko, ale skoro HTML5 to może warto by się pokusić o próbę zanimowania tego w svg?(snapsvg.io To chyba tyle z moich uwag.
 - 
	
		
		Postać 3D: Mad Dog
		
		Wyszło świetnie! Dobrze że nie odpuściłeś i dokończyłeś bo było by szkoda żeby taka praca leżała w szufladzie :)
 - 
	
		
		Modelowanie głowy czy sculpting ?
		
		Według mnie obecnie nie ma bardzo sensu uczyć się modelowania obiektów organicznych 'tradycyjnym' polygonowym modelowaniem. Dużo wygodniej i szybciej jest wyrzeźbić głowę w ZBrushu, Mudboxie czy innym programie z możliwością rzeźbienia a potem w zależności od potrzeb zrobić retopo. Co do obiektów mechanicznych to według mnie niektóre rzeczy łatwiej zrobić tradycyjnie, chociaż i tutaj zbrush mocno się wgryza.
 - 
	
		
		Autodesk wycofuje Softimage :/ (?)
		
		Jest oficjalne info na stronie Autodesku. http://www.autodesk.com/products/autodesk-softimage/overview Wersja 2015 będzie ostatnią wersją programu.
 - 
	
		
		Scena 3D: Mad Dog Bonneville
		
		Dobrze to wygląda. Jak ogólne odczucia odnośnie modelowania Maya - Blender? Ciężko było zmienić przyzwyczajenia?
 - 
	
		
		intensywny kurs
		
		Witaj Jeśli interesuje Cię głównie mograph i animacja cząsteczek to ten kurs powinien być pomocny. Cinema 4D Mograph Particle FX
 - 
	
		
		Głowa Kasandry - projekt
		
		Mam pomysł, jeśli jest Pan chętny na odpowiedzi dotyczące analogowego modelowania to może by tak zorganizować wątek Q&A? Na forum na pewno znajdzie się wiele osób zainteresowanych tematem :D
 - 
	
		
		Poznań do ataku!! :)
		
		Niestety nie udało mi się pojawić czego bardzo żałuję :( Mam nadzieję że świetnie się bawiliście. Mam również nadzieje że kolejne spotkanie odbędzie się wcześniej niż później :D
 - 
	
		
		N O R M A L T Y P E - aplikacja do typografii
		
		Z tego co widzę to jest to narzędzie napisane w processing.org Traktował bym to bardziej jako eksperyment niż konkretne narzędzie. Czcionki tym nie zaprojektujesz, ale można wykorzystać do projektu jakiegoś designerskiego plakatu czy coś :P
 - 
	
		
		Poznań do ataku!! :)
		
		Może zróbmy jakąś ankietę żeby wybrać najbardziej odpowiedni termin? Mi osobiście każdy weekend września będzie pasować.
 - 
	
		
		Poznań do ataku!! :)
		
		Mi termin też pasuje. Może niech Adek wrzuci Info na facebooka to trafi to do większej ilości użytkowników.
 - 
	
		
		Poznań do ataku!! :)
		
		Ja chętnie się piszę. Termin też jak na razie mi pasuje. Kris_R tylko tym razem zjaw się koniecznie :)