Skocz do zawartości

gof

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam serdecznie. Jakże fantastyczny topic, zawsze lubiłem popatrzeć na tych corocznych tematach jak ludzie sobie pracują 😄 Jako że chodzi za mną żeby znów sobie podłubać w 3d to może dla rozpędu wrzucę też swój śmietnik. Mam talent do robienia sobie burdelu na biurku więc tak to z reguły wygląda.
  2. W przyszłości kupować z legalnych potwierdzonych źródeł.
  3. gof odpowiedział Sebazx6r → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Naprawdę duże postępy od czasu pierwszych modeli motocykli :) Z modelu na model coraz lepiej, tak trzymać.
  4. gof odpowiedział torm → na odpowiedź w temacie → Web Art
    Pierwsze co rzuca mi się w oczy i strasznie kuje to ikony w sekcji "WHAT CAN WE TELL". Wydaje mi się że są za duże a poza tym jakoś w ogóle mi ich design nie leży. Druga rzecz to w portfolio mogłeś się pokusić o zrobienie dłuższych prezentacji wykonanych stron tak żeby użytkownik więcej zobaczył i mógł sobie trochę poscrollować :P W stopce na samym końcu gdzie jest logo maxa dał bym chyba jakąś ciemna aplę bo jakoś dziwnie kontrastuje z tłem, a samą stopkę dał na szerokość prezentacji bez wjeżdżania pod menu. Co do animacji w logo, pomysł spoko, ale skoro HTML5 to może warto by się pokusić o próbę zanimowania tego w svg?(snapsvg.io To chyba tyle z moich uwag.
  5. gof odpowiedział ptaszek → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wyszło świetnie! Dobrze że nie odpuściłeś i dokończyłeś bo było by szkoda żeby taka praca leżała w szufladzie :)
  6. gof odpowiedział bigos → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Według mnie obecnie nie ma bardzo sensu uczyć się modelowania obiektów organicznych 'tradycyjnym' polygonowym modelowaniem. Dużo wygodniej i szybciej jest wyrzeźbić głowę w ZBrushu, Mudboxie czy innym programie z możliwością rzeźbienia a potem w zależności od potrzeb zrobić retopo. Co do obiektów mechanicznych to według mnie niektóre rzeczy łatwiej zrobić tradycyjnie, chociaż i tutaj zbrush mocno się wgryza.
  7. gof odpowiedział G-B → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Jest oficjalne info na stronie Autodesku. http://www.autodesk.com/products/autodesk-softimage/overview Wersja 2015 będzie ostatnią wersją programu.
  8. gof odpowiedział ptaszek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dobrze to wygląda. Jak ogólne odczucia odnośnie modelowania Maya - Blender? Ciężko było zmienić przyzwyczajenia?
  9. gof odpowiedział alexx600 → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Witaj Jeśli interesuje Cię głównie mograph i animacja cząsteczek to ten kurs powinien być pomocny. Cinema 4D Mograph Particle FX
  10. gof odpowiedział Morbid Karbid → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mam pomysł, jeśli jest Pan chętny na odpowiedzi dotyczące analogowego modelowania to może by tak zorganizować wątek Q&A? Na forum na pewno znajdzie się wiele osób zainteresowanych tematem :D
  11. gof odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Niestety nie udało mi się pojawić czego bardzo żałuję :( Mam nadzieję że świetnie się bawiliście. Mam również nadzieje że kolejne spotkanie odbędzie się wcześniej niż później :D
  12. Z tego co widzę to jest to narzędzie napisane w processing.org Traktował bym to bardziej jako eksperyment niż konkretne narzędzie. Czcionki tym nie zaprojektujesz, ale można wykorzystać do projektu jakiegoś designerskiego plakatu czy coś :P
  13. gof odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Może zróbmy jakąś ankietę żeby wybrać najbardziej odpowiedni termin? Mi osobiście każdy weekend września będzie pasować.
  14. gof odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Mi termin też pasuje. Może niech Adek wrzuci Info na facebooka to trafi to do większej ilości użytkowników.
  15. gof odpowiedział Kris_R → na odpowiedź w temacie → Zloty/Meetingi
    Ja chętnie się piszę. Termin też jak na razie mi pasuje. Kris_R tylko tym razem zjaw się koniecznie :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności