Skocz do zawartości

gryzon

Members
  • Liczba zawartości

    1 296
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana gryzon w dniu 9 Styczeń

Użytkownicy przyznają gryzon punkty reputacji!

2 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Whentown

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

gryzon's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

772

Reputacja

  1. Propo ZBrusha jeszcze. Ponieważ z rzeczy nowych dodanych niewiele tam jest interesujących rzeczy, no może poza tymi nowymi Matcapami, wsparciem nowego formatu dla filmików wychodzących z ZBrusha i wsparciem .obj by szybciej zapisywał..... to przyglądałem się baczniej na sekcję FIXED: Fixed: The CamView icon will reset the mesh orientation when you click on it. Fixed a crash when using the Knife brushes on high density meshes. Idling with the Bend Curve deformer active could result in a crash. Corrected a crash when attempting to run ZBrush on macOS while not logged into the Maxon App. [macOS] Projection Master went missing from the Plugin menu for a time. It has been returned safely home. Fixed issue with the accuracy of reported file save time in the UI. Corrected issue that could prevent exported movies above certain dimensions from correctly playing back on macOS. Image Plane no longer returns a script error on macOS when trying to use it. I zainteresowała mnie bardzo DRUGA pozycja. Robię test... CRASH. Robię testy na lżejszym modelu ... .CRASH. Jestem rozczarowany, myślałem że faktycznie to naprawili.
  2. @Nezumi Trzeba mieć to w pompce i jechać na starej Pixologicowej wersji i robić art. Kurde Ciężkie czasy dla korporacji-posiadaczy tych doładowanych softwareów, nie wiedzą już co dodawać 😄 Tak sobie żartuję oczywiście. Tam developerka ZBrushowa pewnie ostro pracuje nad różnymi rzeczami. Kurde, nie wydaje mi się bym jeszcze się Cinemy miał uczyć w tym życiu. Zdążę panowie? Jestem na półmetku życia. I widzę że idę w underground i staję się powoli zgredem. Buduję jakieś rigi na Softimage, bawię się świetnie a na drugim monitorze widzę jak dzieciaki składają w parę minut już całe filmy na AI 🙂 Kurde ale balety idą....
  3. Chrystusie ty mój!
  4. Jak w temacie. Pod klawiszem "/" mamy w Blenderze solo dla jednego mesha. Spoko, tylko jedna rzecz mnie męczy. Robi taką nagłą jazdę kamery, najazd, zbliżenie. Nie jest to cool w niektórych sytuacjach. Bo np. mam gdzieś precyzyjnie ustawioną kamerę widzę coś i ta solówa przestawia mi kamerę. Da się to jakoś wyłączyć?
  5. Czołem. Mam sytuację że mam sporą scenę i bardzo dużo obiektów i różnych kolekcji. Załóżmy że wyselekcjonuję coś w scenie wizualnie, klikając w obiekt na widoku. Jak znaleźć to coś w outlinerze kiedy mam sporo hierarchii i kolekcji. W innych softach np. Softimage albo Maya jak wcisnęło się F.... to wtedy w outlinerze rozwijało hierarchię i znajdowało obiekt w eksplorerze. Jak tego dokonać w Blenderze?
  6. Znajomy polecił mi coś takiego. Jak macie jakieś ciekawe miejsca albo materiały do nauki. Wrzućcie proszę w tym wątku. Pozdro.
  7. Cześć. Chciałem się dowiedzieć od Was jakie znacie ciekawe i wartościowe kanały na temat animacji z których mógłbym czerpać wiedzę jak rozwijać takie rzemiosło u siebie. Interesuje mnie szczególnie animacja postaci. Poszukuję jakiś tutoriali, wskazówek, ciekawych porad jak ćwiczyć i co ćwiczyć. Pozdro!
  8. gryzon

    GUMROAD

    Do tej pory sprawa się całkowicie nie rozwiązała ze strony GUMROAD. Nawiązałem kontakt z autorem tutoriali stwierdził że sprawa jest dziwna i że sporo zmian ostatnio jest na Gumroad. Zaproponował mi nowy kod rabatowy którego działania nie był pewien. Zaproponował by w razie problemów założyć nowy e-mail. Ten Gumroad to wygląda jak by spał. W supporcie zero odpowiedzi na jakiekolwiek wiadomości.
  9. Cześć ludzie. Czy ktoś z was nie miał może jakiś trudności z tą platformą? Od długiego czasu miałem trudności bo znikały mi jakieś produkty które zakupiłem na GUMROAD. Ostatnio nie mogę się dostać do kursów z Yetiego które tam zakupiłem. Pisałem tam już kilka razy e-maile do supportu i na facebooku również i nikt nie raczył na nie odpowiedzieć. Czy może ja czegoś nie wiem i ta platforma się zwinęła już? Pozdrowienia.
  10. Było królestwo, w którym Softimage panował, Z technologią cudowną, co twórców oczarował. Wielu chwaliło jego moc i sztukę, Lecz czaił się w mroku gigant z chciwą skórą. Autodesk, imię jego, w złocie opływał, Spoglądał na Softimage, co blaskiem wygrywał. Rzekł w swej dumie: „Przyjmę cię, władzo, Lecz twój blask dla mnie, reszta – w martwą skazę”. I tak porwał Softimage, zamknął w swoich bramach, A twórcy w bólu widzieli, jak program konał. Z jego serca, technologii jasnej jak świt, Ułamek ocalał, reszta w nicość ma znik. Przeniósł Autodesk część tej potęgi, Do swych komnat programów, jak do skarbów księgi. Lecz zniszczył duszę, co ożywiała narzędzie, A imię Softimage, niczym cień, przepadło wszędzie. Lecz na horyzoncie nowi bohaterowie się zjawili: Blender, otwarty i wolny, co serca przychylił. Houdini, węzłów król i mistrz proceduralnej sztuki, Który swym geniuszem ośmieszył wszystkie Autodesku próby. Autodesk, choć mocarny, drżał przed tymi dwoma, Nie mógł konkurować, gdy zjednoczyli swe doma. Blender szerzył wolność, Houdini zaś finezję, I razem obwieścili nową erę bez opresji. Maya, duma Autodesku, padła pod ciężarem, A wstyd i hańba zepchnęły giganta w mrok stary. Tak oto Autodesk odszedł z rynku w milczeniu, A złoty wiek nastał w twórczym odkupieniu. Nastał czas radości, złoty wiek nodów, Gdzie Blender i Houdini niosły sztukę bez podziałów. Proceduralność i wolność połączyły się w jedno, A twórcy Softimage świętowali nieśmiertelnie i nieprzebudzenie. W kręgach artystów słychać było śpiew i śmiechy, Gdyż nastała era bez chciwości, pełna uciechy. Blender i Houdini wspólnie rządzili w pokoju, A twórcy nareszcie odetchnęli w twórczym spokoju.
  11. gryzon

    Seventh Level

    Ale fajny RIG. Piękna robota. Pozdrawiam serdecznie.
  12. Mam złą passę. Uczyłem się 10 lat XSI i zamknęli go, potem uczyłem się 10 lat MODO i teraz go zamykają. Teraz ucze się równolegle MAYA, Blender, Houdini. KTO BĘDZIE NASTĘPNY do trumny? Może Maya? 😄
  13. Naprawdę świetna robota. Dawno nie było tutaj tak dobrego postaciowego, skończonego tworu. Gratulacje serdeczne. Pozdrawiam.
  14. Tutaj są opcje do ustawiania tego. btw. Ten tool jest naprawdę dobrze zaprojektowany. Idę w to.
  15. @kengi dzięki, a czy ta różnica, ten dystans jest jakoś konfigurowalny? Np. by go zwiększyć. Tak pytam na zapas od razu bo znając życie i retopowanie typowo pod gamedev, mogę mieć zawsze spore różnice w tych krzywiznach a to będzie oznaczało że to wyświetlanie będzie mnie prześladować cały czas. .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności