Skocz do zawartości

gryzon

Members
  • Liczba zawartości

    1 288
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana gryzon w dniu 9 Styczeń

Użytkownicy przyznają gryzon punkty reputacji!

2 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Whentown

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

gryzon's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

766

Reputacja

  1. Cześć ludzie. Czy ktoś z was nie miał może jakiś trudności z tą platformą? Od długiego czasu miałem trudności bo znikały mi jakieś produkty które zakupiłem na GUMROAD. Ostatnio nie mogę się dostać do kursów z Yetiego które tam zakupiłem. Pisałem tam już kilka razy e-maile do supportu i na facebooku również i nikt nie raczył na nie odpowiedzieć. Czy może ja czegoś nie wiem i ta platforma się zwinęła już? Pozdrowienia.
  2. Było królestwo, w którym Softimage panował, Z technologią cudowną, co twórców oczarował. Wielu chwaliło jego moc i sztukę, Lecz czaił się w mroku gigant z chciwą skórą. Autodesk, imię jego, w złocie opływał, Spoglądał na Softimage, co blaskiem wygrywał. Rzekł w swej dumie: „Przyjmę cię, władzo, Lecz twój blask dla mnie, reszta – w martwą skazę”. I tak porwał Softimage, zamknął w swoich bramach, A twórcy w bólu widzieli, jak program konał. Z jego serca, technologii jasnej jak świt, Ułamek ocalał, reszta w nicość ma znik. Przeniósł Autodesk część tej potęgi, Do swych komnat programów, jak do skarbów księgi. Lecz zniszczył duszę, co ożywiała narzędzie, A imię Softimage, niczym cień, przepadło wszędzie. Lecz na horyzoncie nowi bohaterowie się zjawili: Blender, otwarty i wolny, co serca przychylił. Houdini, węzłów król i mistrz proceduralnej sztuki, Który swym geniuszem ośmieszył wszystkie Autodesku próby. Autodesk, choć mocarny, drżał przed tymi dwoma, Nie mógł konkurować, gdy zjednoczyli swe doma. Blender szerzył wolność, Houdini zaś finezję, I razem obwieścili nową erę bez opresji. Maya, duma Autodesku, padła pod ciężarem, A wstyd i hańba zepchnęły giganta w mrok stary. Tak oto Autodesk odszedł z rynku w milczeniu, A złoty wiek nastał w twórczym odkupieniu. Nastał czas radości, złoty wiek nodów, Gdzie Blender i Houdini niosły sztukę bez podziałów. Proceduralność i wolność połączyły się w jedno, A twórcy Softimage świętowali nieśmiertelnie i nieprzebudzenie. W kręgach artystów słychać było śpiew i śmiechy, Gdyż nastała era bez chciwości, pełna uciechy. Blender i Houdini wspólnie rządzili w pokoju, A twórcy nareszcie odetchnęli w twórczym spokoju.
  3. gryzon

    Seventh Level

    Ale fajny RIG. Piękna robota. Pozdrawiam serdecznie.
  4. Mam złą passę. Uczyłem się 10 lat XSI i zamknęli go, potem uczyłem się 10 lat MODO i teraz go zamykają. Teraz ucze się równolegle MAYA, Blender, Houdini. KTO BĘDZIE NASTĘPNY do trumny? Może Maya? 😄
  5. Naprawdę świetna robota. Dawno nie było tutaj tak dobrego postaciowego, skończonego tworu. Gratulacje serdeczne. Pozdrawiam.
  6. Tutaj są opcje do ustawiania tego. btw. Ten tool jest naprawdę dobrze zaprojektowany. Idę w to.
  7. @kengi dzięki, a czy ta różnica, ten dystans jest jakoś konfigurowalny? Np. by go zwiększyć. Tak pytam na zapas od razu bo znając życie i retopowanie typowo pod gamedev, mogę mieć zawsze spore różnice w tych krzywiznach a to będzie oznaczało że to wyświetlanie będzie mnie prześladować cały czas. .
  8. Zaciekawiło mnie też to że nie mam tak czystego widoku jak jest on reklamowany, że low przykrywa idealnie high.
  9. Dzięki bardzo za Twoją opinię. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Na Blender market kosztuje on jakieś 80 dolców jedna licka lub 150 dolców dla teamu małego licka, nie ma dema żeby spróbować, natomiast na GitHub gdzie linka podałeś pobieram i używam od razu. O co tutaj chodzi? To jest jakaś inna wersja testowa, czy ogólnie odstępna?
  10. @RaVirr masz jakieś przemyślenia odnośnie retopowania i tooli jak w temacie?
  11. Czołem. Potrzebuję waszej opinii odnośnie narzędzi do retopologizacji głównie postaci do gier. Do tej pory pracowałem z retopo MODO, ZBrush. Teraz będę pracował w pipelinie gdzie dość dużo Blendera jest. Zastanawiałem się czy ktoś z was realnie używa narzędzi do retopo w Blenderze. Słyszałem że jest kilka addonów które to wspomagają. Czy jest coś co działa np. jak TopoGun albo MODOwy retopologizer? Widzimy hipoly i na hipoly rysujemy nową topologię. Czy warto iść w TopoGun jeśli chodzi o retopologię pod gameart zwłaszcza postaci. Jak ktoś z was ma tutaj duże doświadczenie w takich gameartowych produkcjach postaci, dajcie głos. Pozdro!
  12. @Destroyer znane i nie lubiane. Spróbuj wejść w ustawienia ekranu pod prawym klawiszem w windows. Spróbuj przemieszać ustawieniem jednego ekranu względem drugiego i jak zaakceptujesz zmiany to być może magicznie powróci. Nie wiem skąd to się bierze ale jest rozwiązanie by tego na przyszłość uniknąć. Nie maksymalizuj okna następnym razem tylko rozciągnij je ręcznie by zajmowało cały ekran. Wtedy jak minimalizujesz i przywracasz z paska to nigdy nie wydarzy się ten dziwny bug. To są 2 opcje na przywrócenie okna. Natomiast jak pozbyć się tego dziwnego buga na zawsze, to nie mam pojęcia. Na szkoleniach kilku ludzi mi komunikowało ten problem. Początkowo myślałem że tylko ja borykam się z tym na swoim systemie.
  13. Ta iPadowa wersja jest wielce pożądana bo taki romantyczny wizerunek artysty który na kawce w terenie sobie gdzieś coś wyrzeźbi jest bardzo chodliwa. Realizm: po 8 godzinnej robocie w firmie lecisz szybko coś zjeść wracasz do domu i ćwiczysz rzeźbę, uczysz się nowych tooli które wychodzą, nadganiasz zlecenia które wziąłeś na freelance w nadziei że dorobisz trochę dodatkowej kasy. Kiedy tego iPada weźmiesz jeszcze do ręki? Jak już będziesz kładł się do łóżeczka i jeszcze przed snem rachu ciachu zrobisz sobie raw sketcha prawda? 😄 Tak na poważnie, przydało by mi się coś takiego do pociągu. Tylko ile ja jeździłem pociągami w życiu kiedy byłem uwięziony na stanowiskach? 😄 Ostatnio podróżuję sporo to może jakaś odmiana i sens by był 🙂 To jak bym kupił sobie ten tablet na potrzeby eksploracji internetu w podróży to kto wie, może bym tego ZBrusha odpalił na relacji pomiędzy miastami.... o ile brak połączenia sieciowego który w takiej podróży jest częsty, nie wywalałby licencji ZBrusha 😄
  14. W nawiązaniu do waszych rozważań o ZBrush, Mudbox itd. Cóż Zetka jest na ten moment jedynym nieodwołalnie liderem w światowych pipelineach. Właściwie największe studia dadzą Ci taki soft do sculptu jaki Ci się tylko zamarzy, sculpting jest na początku pipelineu i tutaj naprawdę nie ma jakiś kolizji większych. Natomiast nie ma się co czarować że największy flexible jeśli chodzi o sculpt, design, detalowanie, obróbka skanów, transferowanie, blendshapey itd. .... ZBrush. Ten tool wyewoluował już tak ogromnie daleko, że szkoda marnować się na innych narzędziach nie wykorzystując tego potencjału. To co mnie jednak bardzo martwi jeśli chodzi o ZBrush to spadająca jego stabilność. Ja do tej pory pracowałem na Pixologicowej wersji, i taką też mam w studiu u siebie. Ostatnio jednak mam bardzo dużą styczność z najnowszymi odsłonami i pracuję na różnych maszynach i niestety z żalem ogłaszam że jego stabilność spadła drastycznie. ZBrush potrafi mi się zamykać bez ostrzeżenia z niewiadomych przyczyn. Czasami podczas skasowania subtoola, czasami nawet w najmniej oczekiwanym momencie kiedy nie wykonuję żadnej operacji a jedynie nawiguję. Początkowo myślałem że była to wina komputerów na których testowany był nowy ZBrush. Kiedy jednak zainstalowałem najnowszą odsłonę na swoim niezawodnym kombajnie, to doświadczyłem tych samych symptomów. Nawet nie wiem jak rozmawiać z Pixologic, bo po takich crashach nie ma nic. Nie wiadomo nawet co można im dostarczyć na testy. To jest dla mnie wielce rozczarowujące. Na chwilę obecną nie chcę tego tematu rozgrzebywać, jednakże gdybym mógł komunikować z ramienia studia większego, od razu bym to robił. Powinni wiedzieć że coś niedobrego dzieje się z tym oprogramowaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności