jak zrobic takie fajne rozczepienie swiatla blue-red jak na renderze gdzies to bylo opisane ale za cholere znalesc nie moge
zawsze lubilem patrzec na modele z nurbsow xD
wszystko pikus jedynie co mnie niepokoi to opony a szczegolnie z tylu przy tak plaskiej oponie skret na chopperze bylby niemozliwy, no mozliwy ale kierowca ktory chcialby zyc wolalby jechac prosto xD powinna byc bardziej wypukla
odswiezylem temat bo oprocz tego ze pracka dobrze ruszyla do przodu mam pytanie na koter moze ktos mi odpowie
a teraz czy posiada ktos jakis doby tutorial o linkowaniu? chyba tak to sie nazywa
jak to zrobic zeby jak porusze kolem//tylnia osia zeby wachacze/sprezyny/belki/wal ruszaly sie? wiem ze trzeba tu zastosowac kinematyke odwrotna ale jedyne co znalazlem to kawalek w making of o quadzie na 3dm3.com chyba ale i tak niewiele mi to pomoglo
ok mam juz rozwiazanie problemu
jezeli po daniu ms vertex wyglada jak cztery niepolaczone klikamy go dajemy break a potem weldujemy 4 koncowki
najprosciej zaznaczyc caly model jak jest duzo takich bugow break > weld i po sprawie
a gdyby krawedzie po przeciagnieciu z shiftem rowniez nie reagowaly na ms trzeba usunac do dwoch linii poprzecznych wstecz i zrobic ten kawalek od nowa
sytuacja wyglada nastepujaco
mam dokladnie ramiona felgi
model sam w sobie dopracowany w 100%
ale gdy daje na niego ms miejscami wyglada jakby vertexy nie byly polaczone jakby cale boki nie byly ze sobo polaczone albo miejscami w ogole sie nie wygladza
patrzylem i nie jest to wina smooth grup czy niepolaczonych krawedzi/verteksow
pomozcie bo siedzialem nad felga pol dnia i na sam koniec jak zawsze musi cos niedzialac
Juz za pozno zeby leczyc sie z detalu...
Ty robisz cos innego poza modelowaniem w maxie? xD xD xD
zarabista robota ale przy wahaczu nie ma podkladki pod srube :P xD
kosmos
Witam
jest to wip lincolna jak w tytule z lat 70-75
zaznaczam ze jest to kustom i sa tu wymieszane elementy z roznych lat bo bralem te ktore najbardziej mi sie podobaly :D a niektore czesci wogole robione z mojej wizji tak jak np tylni zderzak
lakier oczywiscie czarny nie bedzie jednak sa to najnowsze renderki docelowo kolor jest zlota perla
a wlasnie i mam pytanko jaki parametr odpowiada za "likwidacje" czarnych plam na stykach roznych obiektow akurat tego na tych renderach zauwazyc sie nie da ale wystepuja miedzy pocznymi listwami a blachami mam vraya jak cos
a i w ramach wyprostowania innego nicku na tablicach to jest moje nowe przezwisko a ze konto na max3d.pl mam dluzej to wystepuje pewna niescislosc :D
i nie wiem czy moge robic taka reklame innej stronki ale chyba nic sie nie dzieje nie? ;p
produkuje tez sobie silnik
w planie jest dokladne zrobienie do konca silnika zawieszenia i bagaznika z hydraulika czy srodek bedzie to tego nie wiem bo zadko kiedy mi dobrze wychodzi:/