olaf Bardzo dziękuje za komentarz, sprawdze :P
michalo Dziękuję za uwagi, przeanalizuję jeszcze raz proporce :)
KLICEK Bardzo dziękuję za komentarz jak i cenne uwagi :)
(...jak znajdę chwilę posprawdzam. Po przerwie będę miał "świeże spojrzenie")
Cześć, napisz wiecej informacji (może podgląd)
Pierwsze co mi przychodzi do głowy, doświetl scene (z ustawień albo oświetleniem)
Ale nie wiem czy renderujesz teksture "render to teksture - CompleteMap"
Biały kolor mozna podkręcić w material editor.
Może to właśnie jest działanie marketingowe :)
Ciekawe ile lat (albo -naście :P ) temu ktoś po raz pierwszy napisał coś podobnego na tym forum.
Wróżąc śmierć 3d maxa
To że "Flatten Mapping" porozkładał Ci UVke inaczej nie można nazwać błędem.
Twoja siatka wygląda zupełnie inaczej niż ta na filmiku.
Możesz pozmieniać ustawienia w Flatten Mapping (istotne to tylko Polygon Angle)
Ale identycznego efektu raczej nie uda Ci się osiągnąć.
Wydaję mi się że to odpowiedni czas na tutki z filmikami gdzie świadomie rozkładamy UVW