Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

krzys!3k

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. krzys!3k odpowiedział Blaza → na temat → Work in progress (WIP)
    no i git lepiej jest, cienie mozesz jeszcze bardziej uproscic ale w dobrym kierunku idziesz, na glowe mozesz patrzec jak na kulke ktora jest oswietlona z gory i dopiero dodawac oczy nos. Udo to cylinder itd co do blendka to setup jest bardzo prosty, jedno swiatlo np typu sun, renderer przełączasz na cycles i tyle, samo sie robi 🙂
  2. ja to myslalem ze to hudy 🙂 niezle to wyglada, z ta trawa jakbys cos pokombinowal to juz w ogole. Oprocz zwiekszenia samego wiatru, dorobic jakies fejkowe kolizje tych wzburzonych fal z zielskiem? lub nie fejkowe jak sie da 😄
  3. wrzuta super, najfajniejsze są takie długie teczki gdzie można zobaczyć taki progres, także super ze odświeżyłeś i wrzucaj dalej 🙂
  4. krzys!3k odpowiedział Blaza → na temat → Work in progress (WIP)
    dokładnie to co powyżej plus ja bym na zrezygnował z oświetlenia zbrushowego, bo robi ono dokładnie to z czym masz problem czyli za bardzo rozdrabnia cień i światło. Ściągnąłem ta rzeźbę i wrzuciłem do blendera tak jak w oryginale zrobił to EC, tam nie dość że masz wszystko fizycznie poprawnie, to jeszcze blendek robi sporo za Ciebie i ładnie grupuje to co w świetle a co w cieniu.
  5. fajnie idzie, tez mi sie podobaja bardziej te pierwsze rendery, oprócz skali statki sa bardziej czytelne i lepiej sie odcinaja ich sylwetki, zalaczam przyklad ale mysle ze wiesz o co chodzi 🙂 no i jeszcze moja ulubiona refka w tym klimacie 😀
  6. Generalnie bardzo fajny model brakuje w zasadzie tylko detalu, może spróbuj dorzeźbić żyły, gruzdy itp wtedy ten spec nie byłby taki jednolity - przez niego skora faktycznie wygląda trochę plastikowo. Plus podkręciłbym atmosferę tak żeby tylna cześć ziomka była jeszcze bardziej w mgle - powinno to dodać trochę skali do modelu. Na szybko podmalówka edit: aha no i taka uwaga jeszcze do kompo, zawsze staraj się prowadzić oko widza przez prace rozmieszczając bardziej kontrastowe punkty w konkretnych miejscach a w innych je wygaszając, wiem ze w 3d trochę trudniej to kontrolować , ale zawsze możesz próbować trochę podmalować już na końcu
  7. fakt fajny tłuszczyk ciezko zrobić, na pewno musisz uzywac masek i move'a/inflate'a
  8. progres niezly od poczatku teczki - szczegolnie felbs i ostatnia głowka, tak btw świetny koncept wybrałes
  9. krzys!3k odpowiedział Graft → na temat → Work in progress (WIP)
    b. fajne kolorki i reszta tez, nad tą śliną jedynie bym popracował i rzesami może
  10. jak zwykle świetne, zrobiłbys w koncu cos żle :) tak na siłe moze to rozciecie glowy na gorze przydaloby sie troche bardziej nieregularne
  11. faktycznie idzie nieźle, bicki jedynie do srodka powinienes skierowac + generlanie starac sie jak najbardziej upraszczać płaszczyzny, szybki over zebys wiedzial o co chodzi
  12. krzys!3k odpowiedział kutwa666 → na temat → Work in progress (WIP)
    fajne to ale nie wiem czy ten roz z tyłu nie za bardzo walczy o uwage teraz
  13. drugi render znacznie lepszy, zrobiłem Ci podmalówkę na szybko, mam nadzieje ze pomoże http://imgur.com/a/yO2Ez
  14. krzys!3k odpowiedział Karakan → na temat → Work in progress (WIP)
    wiesz anatomia to nie tylko zmarszczki na twarzy. Jeśli chciałbyś stworzyć swoją własną meride która nie byłaby po prostu kopią 1:1 i nie wiedziałbyś np jakie są charakterystyczne cechy damskiej anatomii tak żeby przerysowanie wyszło kobieco - miałbyś prawdopodobnie problem. Generalnie ja powtarzam w większości to co się nasłuchałem od mądrzejszych od mnie + trochę z autopsji, ale niech każdy robi tak jak mu wygodnie byle byłby efekt, pozdr
  15. krzys!3k odpowiedział Karakan → na temat → Work in progress (WIP)
    Boris z postaciami cartoonowymi jest podobnie jak z karykaturą, każdy dobry karykaturzysta potrafi narysować idealnie portret bez przerysowania ponieważ zna anatomie i wie jak ją w przekonujący sposób przerysować. Oczywiście można robić tak jak mowisz i uczyc sie juz gotowych uproszczeń i pewnie dojdzie sie po pewnym czasie do nawet niezlego poziomu, ale na pewno nie zrozumiesz dlaczego upraszczasz dane elementy tak a nie inaczej i o wiele ciężej bedzie Ci stworzyc cos swojego i oryginalnego.Nawet żeby przerobić skan trzeba mieć wiedzę żeby go nie zepsuć. Generalnie wszystko zależy w jaki poziom ktoś celuje, na pewno topowi ludzie w branży znają anatomie na pamieć obojętnie jakiego typu postacie robią

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.