Skocz do zawartości

krzys!3k

Members
  • Liczba zawartości

    439
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

14 460 wyświetleń profilu

krzys!3k's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

155

Reputacja

  1. krzys!3k

    Blaza

    no i git lepiej jest, cienie mozesz jeszcze bardziej uproscic ale w dobrym kierunku idziesz, na glowe mozesz patrzec jak na kulke ktora jest oswietlona z gory i dopiero dodawac oczy nos. Udo to cylinder itd co do blendka to setup jest bardzo prosty, jedno swiatlo np typu sun, renderer przełączasz na cycles i tyle, samo sie robi 🙂
  2. ja to myslalem ze to hudy 🙂 niezle to wyglada, z ta trawa jakbys cos pokombinowal to juz w ogole. Oprocz zwiekszenia samego wiatru, dorobic jakies fejkowe kolizje tych wzburzonych fal z zielskiem? lub nie fejkowe jak sie da 😄
  3. wrzuta super, najfajniejsze są takie długie teczki gdzie można zobaczyć taki progres, także super ze odświeżyłeś i wrzucaj dalej 🙂
  4. krzys!3k

    Blaza

    dokładnie to co powyżej plus ja bym na zrezygnował z oświetlenia zbrushowego, bo robi ono dokładnie to z czym masz problem czyli za bardzo rozdrabnia cień i światło. Ściągnąłem ta rzeźbę i wrzuciłem do blendera tak jak w oryginale zrobił to EC, tam nie dość że masz wszystko fizycznie poprawnie, to jeszcze blendek robi sporo za Ciebie i ładnie grupuje to co w świetle a co w cieniu.
  5. fajnie idzie, tez mi sie podobaja bardziej te pierwsze rendery, oprócz skali statki sa bardziej czytelne i lepiej sie odcinaja ich sylwetki, zalaczam przyklad ale mysle ze wiesz o co chodzi 🙂 no i jeszcze moja ulubiona refka w tym klimacie 😀
  6. Generalnie bardzo fajny model brakuje w zasadzie tylko detalu, może spróbuj dorzeźbić żyły, gruzdy itp wtedy ten spec nie byłby taki jednolity - przez niego skora faktycznie wygląda trochę plastikowo. Plus podkręciłbym atmosferę tak żeby tylna cześć ziomka była jeszcze bardziej w mgle - powinno to dodać trochę skali do modelu. Na szybko podmalówka edit: aha no i taka uwaga jeszcze do kompo, zawsze staraj się prowadzić oko widza przez prace rozmieszczając bardziej kontrastowe punkty w konkretnych miejscach a w innych je wygaszając, wiem ze w 3d trochę trudniej to kontrolować , ale zawsze możesz próbować trochę podmalować już na końcu
  7. fakt fajny tłuszczyk ciezko zrobić, na pewno musisz uzywac masek i move'a/inflate'a
  8. progres niezly od poczatku teczki - szczegolnie felbs i ostatnia głowka, tak btw świetny koncept wybrałes
  9. b. fajne kolorki i reszta tez, nad tą śliną jedynie bym popracował i rzesami może
  10. jak zwykle świetne, zrobiłbys w koncu cos żle :) tak na siłe moze to rozciecie glowy na gorze przydaloby sie troche bardziej nieregularne
  11. faktycznie idzie nieźle, bicki jedynie do srodka powinienes skierowac + generlanie starac sie jak najbardziej upraszczać płaszczyzny, szybki over zebys wiedzial o co chodzi
  12. fajne to ale nie wiem czy ten roz z tyłu nie za bardzo walczy o uwage teraz
  13. drugi render znacznie lepszy, zrobiłem Ci podmalówkę na szybko, mam nadzieje ze pomoże http://imgur.com/a/yO2Ez
  14. wiesz anatomia to nie tylko zmarszczki na twarzy. Jeśli chciałbyś stworzyć swoją własną meride która nie byłaby po prostu kopią 1:1 i nie wiedziałbyś np jakie są charakterystyczne cechy damskiej anatomii tak żeby przerysowanie wyszło kobieco - miałbyś prawdopodobnie problem. Generalnie ja powtarzam w większości to co się nasłuchałem od mądrzejszych od mnie + trochę z autopsji, ale niech każdy robi tak jak mu wygodnie byle byłby efekt, pozdr
  15. Boris z postaciami cartoonowymi jest podobnie jak z karykaturą, każdy dobry karykaturzysta potrafi narysować idealnie portret bez przerysowania ponieważ zna anatomie i wie jak ją w przekonujący sposób przerysować. Oczywiście można robić tak jak mowisz i uczyc sie juz gotowych uproszczeń i pewnie dojdzie sie po pewnym czasie do nawet niezlego poziomu, ale na pewno nie zrozumiesz dlaczego upraszczasz dane elementy tak a nie inaczej i o wiele ciężej bedzie Ci stworzyc cos swojego i oryginalnego.Nawet żeby przerobić skan trzeba mieć wiedzę żeby go nie zepsuć. Generalnie wszystko zależy w jaki poziom ktoś celuje, na pewno topowi ludzie w branży znają anatomie na pamieć obojętnie jakiego typu postacie robią
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności