rayGun
Members-
Liczba zawartości
74 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Rzeszów
rayGun's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer
rayGun odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
No całkiem nieźle Wam to wyszło, ujdzie :p. A tak poważnie to szacun i ukłony za potężną pracę. Mam pytanie z mojej działki, o to jak animowaliście. Wiadomo, głównie mocapy Alverni, ale zauważyłem że niektóre animacje były charakterystyczne dla animacji "z palca". Jak dużo udało Wam się obskoczyć mocapem i czy rzeczywiście moje oko dobrze wyłapało, że są tam fragmenty keyframe? BTW. Używaliście symulacji mięśni? -
Scena 3d: Iluminacja bazyliki Santa Maria Maggiore w Rzymie
rayGun odpowiedział rayGun → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
jeszcze raz dzięki za pozytywne komentarze fojtek84 - kolega po fachu ;). W większości przypadków emiterami są DISC o średnicach zbliżonych do swoich prawdziwych odpowiedników. Z drugiej strony, żeby zaoszczędzić na renderingu dawałem małą ilość Shadow Samples, od 2 do 8, najczęściej 4. Cienie są ustawione na SIMPLE, a sampling dałem na 1 (tzn. Samples per Pixel, wartość minimalną). Może to powoduje ostre cienie... boba - cześć, modele większości reflektorów są w scenie, tylko nie "błyszczą" i przez to są słabo widoczne, ale są, są :D :D . Jak się przypatrzysz dokładnie to zauważysz małe "placki" wzdłuż elewacji, na schodach pod kolumnami i reflektory na fasadzie środkowej. -
Scena 3d: Iluminacja bazyliki Santa Maria Maggiore w Rzymie
rayGun odpowiedział rayGun → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
dzięki, uspokoiliście moje obawy co do jakości tej pracy. Tak długo ją robiłem, że już nie robi na mnie wrażenia ;). Uproszczenia modeli otoczenia były spowodowane ograniczoną ilością czasu (jak zwykle ;)). Zwłaszcza, że praca była skupiona na samej bazylice i iluminacji. Modele ludzi są rzeczywiście do d... ale byłem już zdesperowany:p. Fajnie by było poprawić te błędy, ale pewnie już nie będę wracał do tej pracy... Czas pracy nad całością nie był regularny i trwał prawie rok. Najtrudniejsze było odwzorowanie wymiarów na podstawie zdjęć, a później dobranie modeli reflektorów o odpowiednich parametrach i gabarytach. Wybrałem rozwiązania firm, które udostępniły pliki IES swoich źródeł światła. Praca z nimi miała swoje plusy i minusy :). Plusy to to, że symulują rozchodzenie się światła z konkretnych, prawdziwych opraw oswietleniowych. Minusem był brak mozliwości swobodnego regulowania ich parametrów. Jeżeli potrezbowałem, żeby reflektor mocniej świecił, to musiałem szukać innego modelu, albo całkiem innej firmy. To było trudne. Rendering był w MentalRayu. Nocne rendery, przy rozdzielczości 2700x1890 trwały po ok. 5h. -
Scena 3d: Iluminacja bazyliki Santa Maria Maggiore w Rzymie
rayGun odpowiedział rayGun → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
już:) musiałem zgadnąć jak to się robi ;). Dodam jeszcze, że postaci rzeźb pochodzą z Makehuman. Zostały później szybko zriggowane i przerobione w blenderze. -
Witam wszystkich:) wrzucam do waszej oceny rendery przedstawiające projekt iluminacji bazyliki Santa Maria Maggiore w Rzymie, który jest tematem mojej pracy magisterskiej. Obiekt był modelowany głównie w blenderze, natomiast materiały, oświetlenie i rendering wykonane w 3ds maxie. Celem pracy było jak najlepsze odwzorowanie obiektu na podstawie zdjęć i zaprojektowanie dla niego iluminacji. Iluminacja miała się opierać o światła parametryczne i pliki IES reflektorów dostępnych na rynku.
-
troche praktyki i nie będą się ślizgać:) Zresztą ślizganie stóp nie jest tylko problemem bipeda...
-
bohaterka mogłaby być troszkę starsza, według mnie miejscami wygląda za dziecinnie. Ogólnie zapowiedź jest obiecująca, blender daje rade;)
-
fantastyczne, dosłownie:)
-
Ciekawy efekt, ale można by jeszcze dopracować. Ogólnie dobry pomysł budowania z kawałków, ale nie podobało mi się nagłe pojawianie się dużych elementów pomiędzy małymi. Początek był dla mnie przydługi, ale może dlatego, że oglądałem bez dźwięku. Pozdrawiam:)
-
Myślę, że ruch otwierania latających kulek jest zbyt liniowy. Gdybyś wytłumił (easy in/easy out) ten ruch przy końcu, to byłoby bardziej realistycznie. No i powodzenia :)
-
Fajnie się oglądało, szczególnie podobał mi się fragment z kryształami :) Uwagi mam podobne do poprzedników...
-
bardzo mi się podoba, fajnie to zrobiłeś. Mam pytanie, jak długo to robiłeś?
-
Świetna grafika, przez chwile myślałem, że rękawice tej babki są prawdziwe. Ale trailer mało mnie zachęca, jakiś patetyczny strasznie, jakby chodziło o ocalenie całego świata. Pozatym Robot jest zwydziwiany i nie rozumiem dlaczego wyłazi spod ulicy w wielkim mieście... Nie widze w tym nic nadzwyczajnego... Ale może w całości film będzie lepszy
-
klimaty mi nie odpowiadają, ale wizualnie prezentuje się bardzo ładnie
-
wejdź do ustawień kamery i zwiększ Clipping Start do 0.20, albo więcej. To załatwi problem. To jest ustawienie zakresu widzialności kamery, czyli jeśli zblizysz kamerę na odległość mniejsza niż Clipping Start, to obserwowany obiekt przestanie być widoczny. Jeśli ta wartość jest bardzo mała to, w takim przypadku jak Twój, dzieją się dziwne rzeczy. To samo jest w przypadku ustawień widoku 3D View. Zresztą w maxie też jest taki problem :)