-
Odbicie lustrzane obiektu i jego edycja za pomocą rodzica.
Symetry dziala w ten sposob ze odbija wzdluz osi ktora przechodzi przez obiekt symetry. To jak daleko jest obiekt po drugiej stronie zalezy od tego jak daleko jest od osi symmetry. To proste lustrzane odbicie.
-
Czasteczki / Cinema4D
Akurat ucze sie xparticles przy okazji projektu nad ktorym pracuje i powiem tyle - sa rewelacyjne. Bez problemu pracuje z 100 tys czasteczek we viewporcie, do tego sa tak logiczne ze prosze siadac. Tutaj CmiVfx wypuscilo calkiem niezly tutorial do tego https://cmivfx.com/store/591-cinema+4d+x-particles ale tez te udostepniane przez producenta pozwola ci zaczac sie tym bawic.
- [Slowmotion] 60fps do 24fps
-
Dzisiejszy rynek i zakup softu co jest najbardziej opłacalne i przyszłościowe ?
Niby tak, ale jako freelancer potrzebna ci tylko jedna licencja - firma potrzebuje ich wiele (przynajmniej teoretycznie w obu wypadkach).
-
Dzisiejszy rynek i zakup softu co jest najbardziej opłacalne i przyszłościowe ?
Napisalem tak dlatego ze tak wyglada rynek wizek/animacji arch tu gdzie jestem - chcesz robic arch musisz znac maxa (albo sketchupa).
-
Dzisiejszy rynek i zakup softu co jest najbardziej opłacalne i przyszłościowe ?
Kir4 - na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi tak samo jak nikt nie powie Ci ktory samochod jest najlepszy. Punkt wyjsciowy to co chcesz robic i w czym pracuje rynek. Inne branze stosuja inne rozwiazania - jesli chodzi o motion to Cinema 4d i AE to podstawa i bez tego ciezko prace znalezc. Film i animacja postaci najczesciej pracuje w Maya. Architektura czesto w Maxie, chociaz Cinema tez niezle sobie radzi, szczegolnie ze teraz jest Vray (tak wynika z moich obserwacji rynku). Idac dalej w ta analogie - nie kupujesz ferrari do orania pola ani traktora do wyscigow na 1/4 mili. Wszystkie programy ktore wymieniles maja przyszlosc w tym kierunku w ktorym ida. Nauczyc wszystkiego - oczywiscie sie da, ale duzo lepiej wiedziec wszystko o czyms niz nic o wszystkim - wiec specjalizacja daje lepsze wyniki.
-
Jak zrobić ścianę wodną
Ja osobiscie zrobilbym to bumpem w materiale szkla.
-
Koniec CS6 - 1 czerwca
Ja patrze na to w ten sposob - jako freelancer koszt calego pakietu cs6 bylby dla mnie nie do przeskoczenia jako jednorazowa oplata. Ciezko rowniez odliczyc taki zakup od podaktu - tak liczy sie to jako inwestycja kapitalowa i niby teraz jest mozliwosc odliczenia jej, ale wczesniej nie bylo - subskrypcja natomiast jest do odliczenia. Koszt takie subskrypcji to £600 na rok, dostaje za to wszystko co tylko jest w cs6. Taka sama wersja pudelkowa chodzi na ebayu od £1000 wzwyz. Do tego dzieki CC mam sofcik zawsze updateowany - nie musze sie martwic ze za rok bede musial znowu wydac kolejne £1800, wydam znowu £600 i bedzie cacy. Dodatkowo - dajmy na to ze nie potrzebuje CS - cienkie kilka miesiecy - rezygnuje z subskrypcji i tyle.
-
Animacja: Adidas Samba Collection: Predator
Dzieki wszystkim. Ca mel - w wiekszosci przypadkow tak, ale jednak tutaj chodzilo o dzikosc i charakter buta, stad dzikie skoki ;)
-
Animacja: Adidas Samba Collection: Predator
Chcialem sie pochwalic projektem ktory co prawda zostal ukonczony pod koniec listopada, ale dopiero od niedawna mozna go publicznie pokazywac. Pracowalem nad tym projektem w MPC - do podzialu mielismy 4 buty, kazdy po dwie sekwencje. Mi przypadla w udziale infografika Predatora. Pracowalem nad teksturowaniem, oswietleniem, animacja i kompozytem.
- Renderowyanie animacji - PROBLEM
-
Reel 2012
Dzieki wszystkim za odpowiedzi! Dziadku, nie podejmuje sie zmieniania swiata w pojedynke. Poki mam rodzine na utrzymaniu, bede robil to co przyniosi pieniadze, jednoczesnie szanujac tych, ktorzy tworza sztuke przez duze S. Wbrew pozorom reklama sama w sobie tez potrafi byc sztuka (choc wcale nie twierdze ze ja taka tworze), tak jak niegdys za sztuke placil kosciol/artysokracja tak teraz placa korporacje :)
-
Reel 2012
Witajcie Chcialbym przedstawic plon ostatnich 15 miesiecy pracy w agencji reklamowej Guerilla Vision/ Recipe London oraz odrobine wlasnych projektow. Musze przyznac ze przesiadka z archiviz na motion graphics byla fantastycznym przezyciem i nauczylem sie naprawde wiele nie tylko z technicznego punktu widzenia. Reklama to zupelnie inny swiat - mnie zmudnego dlubania za to krotsze terminy, z drugiej strony i rendery krotsze Od strony technicznej calosc wykonana w Cinema 4d, szlifowana w After Effects a calosc zlozona w Premiere. Soundtrack: Justice vs Simian - We are your friends. Dla tych ktorym vimeo nie smiga
-
Jaki silnik renderujacy ma Cinema?
http://www.maxon.net/en/products/general-information/general-information/product-comparison.html Tutaj masz porownanie wszystkich wersji.
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
4000 miesiecznie do duzo? No to to sa smieszne pieniadze. Gornik zarabia wiecej, do tego ma pelny socjal i wczesniejsza emeryture. To ja chyba rozpakuje walizke, bo do Polski sie nie oplaca wracac. Nie wiem, moze to tylko w wizualizacji - w reklamie tez jest tak cienko?
ndru
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta