Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Po co tam jakies sredniowieczne metody jak dyktanda, skoro wystarczy zapytac nowoczesnego ejaja 🤣
  3. dzięki! Odsłaniam kolejną kartę:
  4. Proces powstawania, 2025, reimagined :D Ale efekt i tak mi się podoba, jest intensywnie :)
  5. Napiszę posta pod postem i pospamuję, a co. Mam apetyt zrobić sobie częściowy backup internetu (w zasadzie już zacząłem, bo kupiłem sobie dysk 4tb zewnętrzy, podzielilem na partycje i na jedną z nich wsadzilem 2tb flashówek w paczce emulującej =) ), i interesuje mnie ten sposób pakowania danych do gry. I się zastanawiam. nie myślelibyście może nad zrobieniem aplikacji emulującej stare systemy tak jak flashpoint, i razem z archiwum starych gier z przerobionymi plikami assetów tym powyższym sposobem, razem z jakąś formą tekstur/shaderków proceduralnych? Takie gry zajmowałyby wtedy śmiesznie mało miejsca, i mogłyby być trzymane w paczkach kilka tb i bardzo dużej ilości. w FP mam jakieś 170k gierek i 30k animacji flash. Co myślicie, byłby to dobry pomysł na archiwizację gier? Bo coś myślę że ta akcja żeby przestać uśmiercać gry raczej się nie uda :/ .
  6. Pewnie! Problem mam tylko taki, że mam dużo pomysłów i słomianego zapału, a dnia nie rozciągnę i jakoś muszę ustalić hierarchię zadań. Bo co mi po stronie dla komiksu, jak komiksu nie ma jeszcze, więc jak nie pracuję, to najpierw siedzę nad komiksem, a jak mam go już dość to ewentualnie wtedy czas na htmle itp. A jest jeszcze zwykły lajf po drodze. I serio rozważam, czy nie zlecic tej strony komuś, ale nie wiem czy znajdę kogoś, kto będzie kumał te retro web 1.0/2.0 vibes o jakie mi chodzi.
  7. ja też, i kosztowało mnie to trochę czasu i frustracji, ale nie żałuję ani jednej minuty. Jakbyś kiedyś przysiadł do tego jeszcze to wrzuć jakiś update tutaj, chętnie obejrzę
  8. Nie mam czasu się uczyć teraz, a robiłem w HTML i CSS, jak pambuk przykazał. To Neocities nie oferuje żadnych bajerów (przynajniej ta darmowa wersja, nie sprawdzałem co tam płatne daję, ale chyba tylko więcej miejsca), tyle co w notepadzie sobie możesz napisać :D
  9. @SebastianSz apropos retro stron, robisz jeszcze tę swoją którą kiedś pokazywałeś? Jak Ci idzie? I jak ją budowałeś, za pomocą jakiegoś edytora jak te Neocities, czy pisałeś CSS i HTML?
  10. Trochę tak było - to taki showcase tych postaci i elementów z gry miał wyjść, więc siłą rzeczy jest ich naćkane. Pewnie można było to lepiej rozwiązać, mi osobiście podobał się ten pomysł z tilt-shiftem, który widać w szkicach. W grze oni jakby grają w planszówkę/ttrpg i Tiny Tina to DM, i te postacie sobie łażą po planszy. Tilt-shift fajnie mógłby dodać takiej makietowości i zrobić mocne skupienie na focal poincie, ale niestety, jak to mówią, nie pykło :( Kurde, zanim się ogarnę to social media padną xD Ale wtedy będą retro, a ja lubię stare i brzydkie rzeczy więc w sam raz. Przy okazji - jak komuś tęskno do dawnych internetów to zawsze można sociala na SpaceHey — a space for friends. założyć, a portfolio mieć jako swój homepage z gifami "under construction" na Neocities: Create your own free website! i git :D
  11. Odnosze podobne wrazenie. Dosc czesto nasze wizje sie gryza i trzeba szukac sie pomiedzy. Propsy za muzyke;D Instagram i fejsbruk zdychaja. Najlepiej czas inwestowac w artstation oraz max3d;D discord tez daje mozliwosci na roznych grupach.
  12. A SKĄD WIESZ?? BYŁEŚ W KOSMOSIE??? Dzięki! :D
  13. jak się porówna Twoje prywatne prace i te Tiny Tina's Borderline to mam takie wrażenie, że artdir chciałe trochę zabłysnąć i udzielał wielu sugestii jak ulepszyć ilustrację. W wywiadzie na szkicach też widać, że pierwotnie nie było tak wszystkiego naćkane gdzie się tylko da, a finalnie te rejony, które byłyby "odpoczynkiem dla oka" zostały połatane, żeby się miejsce nie zmarnowało. Nie wiem ile mam racji, może jakieś maxik3D exclusive addendum do wywiadu na ten temat dałoby radę tu opublikować? ;) Instagram to meta, a meta to Zuck i Facebook, nie polecam, ale też próbowałem, tylko że trochę za dużo danych chcą na których podanie nie chciałem przystać i nie pykło.
  14. Sztosy! Sławosz nie ma takich spoko widoczków :)
  15. Malusieńki updejcik ale lepszy niż nic, tak myślę
  16. Ostatni tydzień
  17. Zrobiłem 3 obrazki, ale w tym samym temacie bo polska w kosmosie wiecie
  18. Mam tylko akurat nie na tej platformie :P
  19. No tak było, miały być te postacie i kropka. Borderlandsy to i tak mocny wizualny clusterfuck, a ten spinoff Tiny Tina's Wonderlands jest jeszcze bardziej naspidowany Generalnie poza ArtStation to wrzucam tylko jak mi się przypomni, że "trzeba" coś wrzucać na sociale, bo niespecjalnie się angażuję w nie. Z wyjątkiem Max3D ofc, tutaj wrzucam sam premium content i intelektualne dyskusje! Chcę rozkręcić IG trochę, ale tak się zbieram i zbieram i nic :P
  20. @Nezumi tutaj możesz śledzić i jest to samo https://www.artstation.com/sebastiansz
  21. Wywiad rzeka po prostu. Wieczorami bede sobie czytal. Moze do konca roku skoncze. A co do artstacji to masz tam panie Sebastianie zajebiste rzeczy ale mozna Cie jakos "follow"? Bo te "PRO" stronki sa za bardzo "PRO" chyba i nie ma przycisku, zeby jakis plebs tam sledzil co nowego wpadlo? ;)
  22. Mega trudny temat. Tyle postaci na raz, każda ważna pewnie... Czysto subiektywnie; trochę dla mnie za pstrokato i za dużo się dzieje. Pewnie jakbyś mógł odpuścić więcej tych postaci, było by in plus dla ilustracji, ale może minus dla marketingu... klient nasz pan, jak to mówią. Wywiad z mistrzem przeczytałem. Było ciężko, dużo literkuf, nie wszystkie znam; ale chyba dałem radę skumać ogólny sens. 👍
  23. Bo to promka dla posiadaczy oryginalnej wersji :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności