Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Drobniejsze newsy, ciekawostki, misc
Destroyer odpowiedział KLICEK → na temat → Aktualności (mam newsa)
Lista czarno piątkowych wyprzedaży, z grubsza jak co roku 🙂 https://www.cgchannel.com/2024/11/black-friday-cyber-monday-and-holiday-2024-deals-for-cg-artists/ https://cgpress.org/archives/black-friday-cyber-monday-2024-cg-sales.html -
Wiesz co, koncepty robiłem ale do innego projektu, tego z Fafnirem i smokiem Dzieki, mam podobne wrazenie. Te krasnolud byl robiony w samolocie nna ipadzie:D ale to żadne tłumaczenie. dziekówa stary!
- 7 odpowiedzi
-
- 1
-
- 2d
- ilustracja
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Super 🙂 Chciałbym też zobaczyć. Myślałem, żeby sobie kupić ten dodatek na pamiątkę i zapomniałem :/ Miałem propozycję żeby zrobić więcej ale niestety mogłęm wtedy tylko tego Maalboga. Szkoda bo kocnepty bardzo fajne, w moim stylu. Spoko że ty tyle ich robiłeś, widać czemu takie fajne 😉
- 7 odpowiedzi
-
- 1
-
- 2d
- ilustracja
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Co do chronologii to Stop them jest najstarsze, a Possessed nowsze ale niewiele je dzieli, może z dwa miesiące. Te co robię aktualnie, to nie wrzucili ich nigdzie i nie mogę pokazać, ale przy kolejnej wrzucie będę pamiętać żeby o tym wspomnieć 😉 Ogólnie to te trzy górne prace to są prawie sprzed roku, a np nowa wrzuta z projektu Fafnir w innym wątku, to ten smok z łańcuchem jest z ostatniego miesiąca. Co do wyżycia i 15-20 k to nie z polskimi firmami z moich doświadczeń. Ja pracuję szybko to mi wychodzi koło dychy na rękę ale siedzę max 8h dziennie i bez weekendów. Jak pracowałam dwa lata temu w gamedevie, to miałam dużo więcej ale wiadomo jak jest teraz w gamedevie. Ogólnie to praca w ilustracji do plansżówek to zawsze było moje marzenie, więc trochę poświęcam stawki na rzecz robienia tego co najbardziej lubię. Zrobię porządne portfolio i będe startować do zagranicy, wtedy szansa jest na te stawki co mówisz. 🙂
-
Ilustracje bardzo fajne. Postacie trochę widać, że się nad nimi spinasz. Nie ma tego luzu w łapie jak przy prostszych rzeczach, przez to widać kontrast pomiędzy postaciami a resztą, zwłaszcza na tym samym obrazku... wiadomo, że to normalne itd. ale po prostu to widzę, dlatego piszę. Kwestia ilości, a piszesz że jest tego kilkadziesiąt, to też zaznacz pls czy to chronologicznie wrzucasz, bo czuję że może być widać progress na takim samplu. Ale jak nic natrzaskasz tego jeszcze z tysiąc i będzie cacy jak u Mullinsa 😜 No i zastanawia mnie kondycja runku ilustracji tego typu w dzisiejszym świecie... ciekawym czy dzisiaj można wyżyć z takich ilustracji... a wyżyć mam na myśli, 15-20k na rękę miesięcznie, bez ślęczenia po nocach? Jakby ktoś chciał się podzielić taką wiedzą. To chętnie przyjmę. 😜
-
Dzięki! @SebastianSz no właśnie co do skali to tutaj są pewne wytyczne, których trzeba się trzymać i nie mogę zaszaleć - jeden smok jest wielki, trzy inne to jego mniejsi pomocnicy i one też w stosunku do siebie mają stosunek wielkości. Właśnie ten czarny co atakuje palisadę to jest jeden z tych mniejszych a i tak trochę go pokazałam większego niż powinien być 😛 A co do kolorów, to bardzo słuszne spostrzeżenie i nad tym pracuję cały czas. Staram się już też nie robić wszystkiego czerwono-żółtego i właśnie różnicować te gamy kolorystyczne ale żeby to jednocześnie nie było pstrokate. Więc mam nadzieję, że będzie lepiej 😉
-
Bardzo fajne! Ten pierwszy ma fajny focal point i oświetlenie 🙂 Mam jedą sugestię, na przykładzie nr 3: Można by trochę podrasować skalę na niektórych pracach, żeby te smoki wyglądały na większe i bardziej epickie. I trochę zróżnicować kolory, bo mam wrażenie, że niektóre prace są prawie monochromatyczne (nie zawsze ofc). Wiem, że ogień i smoki to wszystko w czerwieniach będzie, ale pobawiłbym się temperaturą barw nieco odważniej, tak jak na tej pracy: Takie tam tylko sugestie, pracki naprawdę dobre 🙂
-
jameli obserwuje zawartość → Into the Godsgrave i Into the Godsgrave ilustracje
-
Kolejny projekt do którego robię ilustracje dla Lucky Duck Games. To jest tylko mały procent, bo zrobiłam ich kilkadziesiąt 😄 Będę coś wrzucać w miarę jak będą pokazywać nowe w aktualizacjach kampanii 😉 Nie dość, że fantasy, to jeszcze tematy bardzo różnorodne, więc świetnie się bawię przy robieniu tego 🙂 Stop them! Let's Rethink That Possessed Contraband Spectacles Broken Shield
-
oooo ja go widziałam na żywo jako figurkę na graniu 😄 zajebisty jest! Toolmaker i Out of Nowhere są to moje ulubione 😉 Ja niestety mało co mogę pokazać z tego projektu bo strasznie mało pokazują ostatnio 😜
- 7 odpowiedzi
-
- 1
-
- 2d
- ilustracja
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Weszła aktualizacja, to mogę pokazać jeszcze parę ilustracji smoków 😉 Ten z runami jest chyba mój ulubiony. Ogólnie staram się znaleźć swój styl w kolorowaniu dlatego na przestrzeni miesięcy te prace się tak różnią pod tym względem 😉
-
Fajowe 😉 Robiłem dla nich Maalboga, też go może rysowałeś?
- 7 odpowiedzi
-
- 2
-
- 2d
- ilustracja
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
- Ostatni tydzień
-
Nie znam się, ale się wypowiem 🙂 Bardzo mi się podoba ten styl. Pewnie zyskałby na cieniowaniu, ale pewnie tak ma być, bo to concept art?
-
5. King Cashmere 4. Kapiące Serce
-
https://www.blender.org/download/releases/4-3/
-
Ładne poligony, czekam na dalsze postępy 🙂 P.S. Najsmutniejsze jest to, że Jelcz został zredukowany do "manufaktury" wykonującej tylko pojazdy dla wojska 😞 Zarżnięcie ciężkiego przemysłu to jakiś gospodarczy nieśmieszny żart 😞 Państwo z dykty z Koreańskim ćwiczebnym sprzętem wojskowym które udaje faktyczną wartość militarną 😵 Wspaniałe czasy.
- 4 odpowiedzi
-
- pojazd 3d
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
No ja myśle że do tego rodzaju sceny Eevee by wystarczyło, da się z tego silnika sporo wycisnąć w dzisiejszych czasach.
-
W pewnym wieku nie chodzi o to żeby było szybko, tylko żeby było przyjemnie 🙂
- 4 odpowiedzi
-
- 2
-
- pojazd 3d
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
- 4 odpowiedzi
-
- 4
-
- pojazd 3d
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jak obiecałem, tak zrobiłem. 🙂 Ale wreszcie znalazłem odrobinę czasu i trochę poskładałem tych boxów. 🙂
- 4 odpowiedzi
-
- 6
-
- pojazd 3d
- polymodeling
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki chopaki za lajkusie... Zrobiłem jeszcze teścik animacji... ale... bo się zapomniałem, że nie lubię czyde hehe. Jak ja nienawidzę renderingu, muszę przejść na realtime... EVVEE czy coś. Flickering niestety kłuje, bo za mało sampli i jeszcze powinienem się z temporal denoisem pobawić... a tak wyszło niecałe 2min na klatkę na RTX3080; Cycles. Ale zawsze można powiedzieć, że zamiast ledów, jaszeniufki są zamontowane 🤣
-
fajny 🙂
-
-
@Oldman & @Nezumi😉
-
Wiem, rzadkie w necie. Ktos sie z kims zgodzil. Mozliwe ze byles swiadkiem jednego z ostatnich takich wydarzen w internecie. Jak komus opowiesz to nie uwierzy 😄
-