Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gryzon

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Po cholerę zmieniają logo w ZBrush. To jest tak rozpoznawalny znak jak CocaCola. Zmiana znaku towarowego na tak dalekim stopniu wdrożenia tego w rynek to idiotyczny krok. Od razu widzę te wszystkie nowe ikony i loga softów które Autodesk kupił. Nawet tego kierła nie umieli dobrze zrobić, jak już ruszyli to też nabazgrali. Ja 5 dni temu wziąłem suba na ZBrusha bo miałem problem z otworzeniem plików od klientów i liczyłem że chociaż obsługa 3dconnexion jest już naprawiona. Myliłem się. Poprosiłem o zwrot, i jako przyczynę podałem brak naprawy rzeczy związanych z 3dconnexion. Nie uwzględnili mi refound. Możliwe że refound nie działa na suby, tego nie wiem, nie dopytałem jeszcze. Przykre to jest. Piszę w tej sprawie do Paula od roku. Jest wpisane, ma to być naprawiane ale do tej pory nie zostało to zrobione. Na Pixologicowej wersji mojego softu działa jak należy. Szlag by to trafił. Ja na Pixologicowej wersji mógłbym pracować do póki wieka mi nie zamkną i gwoździ dobrze nie osadzą, problemem jest że zaczynam coraz częściej dostawać rzeczy od klientów których nie mogę otworzyć w PixoZibraszarce.
  2. gryzon obserwuje zawartość → Creature
  3. gryzon odpowiedział nielot007 → na temat → Galeria
    Świetna robota Tomek. Gratulacje i czekam na kolejny maszkary :D
  4. Wygląda naprawdę pięknie. Gratulacje.
  5. Panowie. Napierdzielam równolegle na 2 wersjach ZBrusha. W robocie mam Maxonową w studiu u siebie Pixologicową. Przenoszę intefejs pomiędzy obiema wersjami, ulepszam i skilluję moje przepływy pracy i JEDYNA różnica jaką widzę pomiędzy obiema wersjami, to Dynamic Symmetry który CZASAMI się przydaje. Ten soft jest tak dokoxowany, że nie mam pojęcia co mogli by do niego jeszcze wepchnąć. Mogli by go ponaprawiać miejscami. Natomiast jak by mieli wymieniać interfejs, to byle by nie spieprzyli opcji kustomizacji go. Budowanie własnych interfejsów i narzędzi wokół swoich przyzwyczajeń okazało się być najskuteczniejszym dopalaczem i skracaniem czasu w produkcjach. To całe dodatkowe oprogramowanie Maxon App, Autodesk App i cholera wie jeszcze ile innych softów w kolejce to jest ZŁO. Obciąża i zaśmieca nasze kompy. Piractwo nabiera w tych nowych czasach zupełnie nowego znaczenia @michalo. Ja np. piracę orginalne oprogramowanie które kiedyś kupiłem. Jestem więc... białym piratem? :D
  6. No tak, sporo się mówi o oskarach i tym jaki to prestiż. Film wcześniej dostał złoty glob nie zapominajmy. Reżyser zrobił do tej pory zaledwie 3 animacje i nagle wystrzelił na dach świata. To o czymś świadczy. To kwestia ogromnego talentu i umiejętności by poruszyć tak ogromną widownię. Ta widoczna narracja o Blenderze trafiła do mnie w sposób taki że usłyszałem jak reżyser o tym opowiadał. Mówił o tym że pracuje nad filmami inaczej niż inni reżyserzy z powodu tego że nie potrafi rysować. Po prostu nawiguje kamerą po scenie szukając odpowiednich ujęć. Ogląda ujęcia wyrenderowane w realtime, już prawie w finalnym looku. Czy to Unreal? Nie to Blender i silnik renderingu EEVEE.
  7. Genialnie Ci to wyszło. Gratulacje ogromne za wytrwałość i ukończenie tak złożonego projektu. Pozdrowienia!
  8. gryzon odpowiedział gryzon → na temat → Work in progress (WIP)
    Mixamo ---> MOTOR ---> Softimage. Póki co połowiczny sukces, nadgarstki powykręcane. Chyba złe tagi poleciały, jestem dobrych myśli... tylko czasu brak. Dziennie po jakieś pół godzinki wygospodaruję.
  9. Warto o tym rozmawiać i uświadamiać ludzi, że dobry software wymaga nakładów finansowych. Nikt go nie zrobi za darmo. Blender słynie nie tylko z tego że jest darmowy ale naprawdę innowacyjny w wielu aspektach, ale by ten rozwój i innowacja trwała, należy go finansować. Ja robię to bardzo chętnie ponieważ zmęczony jestem patrzeniem na topowe drogie softy których rozwój stanął w miejscu.
  10. gryzon odpowiedział gryzon → na temat → Work in progress (WIP)
    Nowe siatki i UV. Gruntownie przebudowałem topologie ciuchów, teraz jest na quadach i mogę regulować jej gęstość i jednocześnie mieć poprawny mesh do symulacji.
  11. gryzon odpowiedział gryzon → na temat → Work in progress (WIP)
    @Destroyer Face Robot. Tak, dokładnie tego autoriggera zacząłem tutaj używać. Softimage znam jak własną kieszeń, ale Face Robota nigdy nie było mi dane poużywać. Mój prywatny projekt jest idealny do tego by przetestować ten system i nauczyć się czegoś nowego o RIGach twarzy. Więc eksploruję! @Nezumi Nie jestem pewien, sprawdzę w domu. Przypuszczam że wersja 1.5 była ostatnią. FaceRobot jest prosty w obsłudze preprocesu, czyli ustawienia lokatorów, kształtu żuchwy, języka itd. Potem program buduje automatycznie cały rig w oparciu o te lokatory. Cała zabawa zaczyna się potem na etapie tuningu envelopes i weight map na które wpływają motoryką wewnętrzne solvery. Bawiłem się różnymi prostszymi RIGami do twarzy, budowałem też RIGi oparte wyłącznie na blendshapes. Ten system jest jednak bardzo zaawansowany wewnętrznie. To nie jest tylko system kości, tam są mechanizmy które mają symulować mięśnie w twarzy. Ich wzajemna interakcja powoduje bardzo realistyczny ruch całego mesha na zewnątrz pod warunkiem że ten jest odpowiednio zwagowany. I tutaj podobno zaczynają się schody. Kiedyś jak rozmawiałem ze znajomym, który lata był supervisorem w dużych studiach, wspominał mi że praca z tym systemem była trudna i obsłużenie go było skomplikowane i czasochłonne. Pamiętam jak powiedział - ogarnięcie jednej twarzy zajmowało około miesiąca czasu. Dlatego nie chcę tutaj kozaczyć i wychwalać pod niebiosa tego systemu, ot po prostu chcę to sprawdzić i nauczyć się czegoś nowego, może nawet dowiozę w finalnym projekcie jakieś animacje testowe, może ekspresje twarzy. Na razie jestem pod mega wrażeniem tego jak to jest zaprojektowane. Posiedziałem jeden wieczór ucząc się z tutorsów, w drugi wieczór zwagowałem już ważniejsze rzeczy w twarzy. Posiedzę do końca tygodnia z tym, bo jest to mega, mega ciekawe.
  12. gryzon odpowiedział gryzon → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki. Składam powoli texy. Po drodze testuje rzeczy które zawsze chciałem przetestować 😄 No jedziemy, jedziemy z koxem.
  13. Byłem w kinie na tym. Naprawdę pięknie zrobiony film. Dobra historia, naprawdę solidna animacja. Film zrobiony za kilka groszy w porównaniu z ogromnymi produkcjami z za oceanu. Wyrenderowany na domowym kompie na EEVE. To naprawdę daje do myślenia. Nie potrzebujesz nie wiadomo jak ogromnych zasobów i pieniędzy by zrobić dobry film. Warto posłuchać wywiadów z reżyserem, ciekawe rzeczy opowiada. Myślę że Gints Zilbalodis to najjaśniejsza gwiazda animacji która pojawiła się na naszym niebie, jestem ciekaw następnych filmów które wyjdą w jego reżyserii.
  14. gryzon odpowiedział gryzon → na temat → Work in progress (WIP)
    Wracam po paru latach i poprawiam to co spartoliłem. Od lewej stary sculpt, do prawej - poprawione na nowy sculpt i dodane skany skinów. Skany skinów połączyłem z jeszcze jednym overpaintem/sculptem który dodaje mi naturalności w połączeniu skinów zupełnie innej twarzy z moim nowym sculptem. Używane: VFace, ZWrap, MARI, ZBrush Reszta postaci przeszła gruntowny przegląd. Dostała nowe topologie i UV. Niedługo pokażę więcej rzeczy.
  15. gryzon odpowiedział Mortus → na temat → Work in progress (WIP)
    Imponujące! Mój ulubiony wątek. Czekam na finał!
  16. Propo ZBrusha jeszcze. Ponieważ z rzeczy nowych dodanych niewiele tam jest interesujących rzeczy, no może poza tymi nowymi Matcapami, wsparciem nowego formatu dla filmików wychodzących z ZBrusha i wsparciem .obj by szybciej zapisywał..... to przyglądałem się baczniej na sekcję FIXED: Fixed: The CamView icon will reset the mesh orientation when you click on it. Fixed a crash when using the Knife brushes on high density meshes. Idling with the Bend Curve deformer active could result in a crash. Corrected a crash when attempting to run ZBrush on macOS while not logged into the Maxon App. [macOS] Projection Master went missing from the Plugin menu for a time. It has been returned safely home. Fixed issue with the accuracy of reported file save time in the UI. Corrected issue that could prevent exported movies above certain dimensions from correctly playing back on macOS. Image Plane no longer returns a script error on macOS when trying to use it. I zainteresowała mnie bardzo DRUGA pozycja. Robię test... CRASH. Robię testy na lżejszym modelu ... .CRASH. Jestem rozczarowany, myślałem że faktycznie to naprawili.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.