Napisano 24 Styczeń 20205 l Czołem wszystkim! Po ostatniej rozmowie o tym jak fejsbunio zmienia oblicze internetu zreflektowałem się i powróciłem na forum (nie żebym się na nim wcześniej udzielał czy cóś). Założyłem konto ponownie bo poprzednie jakoś... przepadło. Zakładam tu teczkę z nadzieją na to że z czasem moje pracki przestaną razić ludzi w oczy. Mile widziana wszelka krytyka, ale najbardziej ta konstruktywna! 😄 Na pierwszy ogień leci: Space Admiral Jest to WIP na bazie Toma Parkera (https://www.artstation.com/artwork/58RlP). Nie chciałem iść całkowicie w "full likeness", bo skill nie ten, ale chciałem możliwie jak najmocniej zbliżyć się do jego pracy - za równo poziomem jak i stylistyką. Myślę, że feeling gdzieś tam się chowa. Jestem zadowolony z twarzy i tych "rzeczy", które ma zamiast przełyku. Natomiast fałdki... coś z nimi jest nie tak i nie wiem co to jest. Chwilowo nie mam pomysłu jak to ugryźć dalej (żeby sobie zębów nie połamać). Docelowo chciałbym zrobić całą postać a nie tylko bust, ale myślę że to bardzo odległa przyszłość. Wszelkie pomysły mile widziane. Następnie: Kostka a.k.a Skietelon Studium anatomiczne, które ma parę błędów (dostrzegam tylko w miednicy no i chyba tibia jest trochę za gruba jak tak teraz patrzę - jeśli dostrzegacie jeszcze jakieś dajcie znać). Z czasem mam zamiar ją powlec mięśniami.
Napisano 24 Styczeń 20205 l Autor Dziękuję serdecznie! 🙂 Jeśli teczka w złym miejscu założona czy coś nie tak - nie banujta mnie od razu ^_^ bardzo proszę!
Napisano 2 Kwiecień 20204 l Autor Chwilowo dałem odpocząć Space Admirałowi i chwyciłem się za coś bardziej "uściślonego"
Napisano 24 Czerwiec 20204 l Autor Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć: Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze) Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :)
Napisano 2 Lipiec 20204 l Autor Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora.
Napisano 6 Lipiec 20204 l Autor Dobra. Przyznaje się. Utknąłem. Nie wiem jak podejść do retopologii tego syfu. Nie wiem czy tą sprzączkę i pasek zrobić na osobnej geometrii czy wspólnie ze spódnicą... Wiem, że nic nie wiem... Jak macie jakieś rady, proszę się nie krępować.
Napisano 6 Lipiec 20204 l ja bym klamre z pasem osobno robił, chyba, że masz jakieś mega wymagania co do ilości trisow, ale jest 2020 rok nie dajmy sie zwariować 😄 Zobacz jak Ci sie ten pasek wybejkuje na takiej geometrii jaką masz teraz.
Napisano 6 Lipiec 20204 l Autor Jako że to projekcik dla siebie to mogę poszaleć 😄 Ogólnie to bejkował się całkiem zgrabnie tyle, że ta wisząca część odstaje i chyba faktycznie zrobię to osobno, bo jak mam to robić razem to zajboa prędzej dostanę 😄
Napisano 6 Lipiec 20204 l A ja bym tą klamrę obrócił spłaszczy i wgrzał w normalmapeę. Lubsz się meczyc to powodzenia 😉
Napisano 4 Sierpień 20204 l Autor Jak widać jest tam wiele błędów, z początku nawet wahałem się czy to pokazać, ale ostatecznie wrzucam. Jak widać większość materiałów jest bardzo podstawowa. W wielu miejscach roughnessy do poprawienia, no i brakuje detali. Ale powolutku, nigdzie się nie spieszy. Od ogółu do szczegółu.https://imgur.com/a/Hs1s0Y6
Napisano 4 Sierpień 20204 l 1 godzinę temu, Aneroit napisał: z początku nawet wahałem się czy to pokazać, Panie wypas! 🙂
Napisano 5 Sierpień 20204 l no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂
Napisano 5 Sierpień 20204 l Autor 12 godzin temu, KLICEK napisał: no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂 Ups! 😄 Dzięki za załączenie 😛 Dalej trochę poprawek. Męczę się z projekcją skóry w painterze... Będzie fajnie - nie mówili. Jak się przyjrzeć to są ogromne różnice tonalne między grzbietem dłoni a jej wnętrzem... Z resztą na bicku to samo. Ale na dziś już dość pracy bo ślepnąć zaczynam.https://imgur.com/a/xnnjszl Edytowane 5 Sierpień 20204 l przez Aneroit
Napisano 7 Sierpień 20204 l Autor Tekstury skończone. Biorę się za włosy (czytaj: nigdy nie skończę tej postaci). PS. Coolki wstawiłem bo są cool...https://imgur.com/a/7yDJMWE Edytowane 7 Sierpień 20204 l przez Aneroit
Napisano 21 Sierpień 20204 l Autor Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego:https://imgur.com/a/ff4g5JZ Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces. Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka. PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅
Napisano 6 Wrzesień 20204 l Autor Przerzuciłem się na UE4 bo tam shader do włosów dostaję za free, a tego z Marmo nie mogę za nic ogarnąć. Włosy nie są skończone, choć baaaardzo baaaaaaardzo blisko do końca.https://imgur.com/a/5mRbW5B
Napisano 7 Wrzesień 20204 l unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu
Napisano 7 Wrzesień 20204 l Autor 13 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał: superancko :333 4 minuty temu, KLICEK napisał: unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮
Napisano 14 Wrzesień 20204 l Autor Nie wiem co mnie opętało, żeby zrobić pozę... Aaaa... No przecież! Nie przespane noce. Pewno sporo rzeczy tam nie siedzi (np. flow palców, żeby daleko nie szukać), ale większości nie widzę, więc śmiało piszcie! ^_^
Napisano 23 Wrzesień 20204 l Autor Ostatnio staram się też ćwiczyć facjaty od kulki i po między wieloma crapami, które wypociłem, wyszło mi coś takiego. Wzorowałem się tutaj na Tinie Ivlev - zdecydowanie za dużo grałem ostatnio w Fallen Order. Nie wiem czy widać jakiekolwiek podobieństwo... Pozdrawiam! 🙂 Edytowane 23 Wrzesień 20204 l przez Aneroit
Napisano 30 Wrzesień 20204 l Autor Wrzucam bez polipaintu z detalem i bez... Głównie dlatego, że zastanawiam się, czy jeszcze cisnąć plejny na twarzy i secondary detale, czy jest już dobrze. Wydaje mi się, że już jest spokko, ale zawsze kiedy mi się tak wydaje, znajduje się ktoś, kto wyprowadza mnie z błędu 😛 Komentarze mile widziane 🙂
Napisano 30 Wrzesień 20204 l Tam w widoku 3/4 jakoś to oko jest albo za głeboko, albo za szybko tam plane ucieka w głąb. To jedyny defekt moim zdaniem. Buźka bardzo fajna. Usta, nos, ogólnie super.
Napisano 26 Listopad 20204 l Między policzkiem a nosem zbyt ostre przejście. Wydaje mi się że zbyt wcześnie dałeś detale, nie mając jeszcze optymalnej bryły, chocziaż trudno ocenić bez widoków naokoło.
Napisano 8 Styczeń 20214 l Autor Pierwsza męska anatomia której nie wstydzę się aż tak bardzo pokazać
Napisano 8 Styczeń 20214 l Troche kwadratowo. Obczaj u kulturystow jak leca przyczep trycipsa. Jak na triceps kladą sie 3 miejśnie deltoidów, Brzuydko obazgralem
Napisano 8 Styczeń 20214 l Ja wiem ze to mocnoco przerysowane ale obczaj jak tripcse wchodzi pod deltoid . JEst tak ekzaj szczegolnie po lewej jak jest zrelaksowany.
Napisano 8 Styczeń 20214 l Autor Wielkie dzięki Sebazx6r za konstruktywny feedback! Przyznam się szczerze, że nie zwróciłem na to uwagi - jak pewnie na wiele innych rzeczy!🤔
Napisano 13 Styczeń 20214 l Autor On miał tylko robić za wieszak na armor. Smutne jest to, że wyszedł lepiej niż sam armor (nawet jeżeli armor to tylko blockout). Nie wiem czy nie zrobiłem mu tam krzywdy po między deltoidami a tricepsem. Bloczek armora, który chyba już niczym więcej nie będzie 😕
Napisano 18 Styczeń 20214 l bardzo fajne te body 🙂 ciutke bym odchudzil ja w bicepsach i sprawdzil proporcje przedramienia do ramienia, bo wydaje sie ze cos Ci ucieklo (moze przez zgiecie w lokciu to tak wygladac)
Napisano 19 Styczeń 20214 l Autor Dzięki bardzo budujący feedback! ^_^ Jeśli chodzi proporcje to wygląda to mniej więcej tak (rękę jej brutalnie wyprostowałem w łokciu): Faktycznie, powinienem skrócić tą rękę i to dość znacznie... Masz oko 😄 Edytowane 19 Styczeń 20214 l przez Aneroit
Napisano 19 Styczeń 20214 l generalnie reka powinna byc dluzsza, tak zeby nadgarstek byl na wysokosci przyrodzenia. Dlugosci ramienia do przedramienia ok, ale ciutke tez przedramie bym przedluzyl. 🙂
Napisano 19 Styczeń 20214 l Ja bym jeszcze jej zmniejszyl miesnie ramion (skrócil obojczyki?). Mam wrazenie ze jest za szeroka:
Napisano 22 Luty 20214 l Autor Dziękuję za feedback! Faktycznie, mała zmiana a spory efekt! Przy okazji zmniejszyłem jej biust, i coś tam na plecach zachachmęciłem.
Napisano 26 Luty 20214 l Autor Krótkie ćwiczenie twarzy (+- 6h). Tak, wzorowałem się na tym filmie: Raczej nie będę tego kontynuował...
Napisano 4 Marzec 20214 l Autor Rąsia. Damska. Tym razem nie od kulki a od ZSphere. Czas: Wstyd się przyznać.
Napisano 5 Marzec 20214 l Autor Nightsister Merrin WIP. Proszę nie komentować łapek. Są tak słabe, że min. dlatego w poprzednim poście wrzuciłem ćwiczenie.
Napisano 5 Marzec 20214 l Zle przyczepy miesni robisz. Deltoid w ramie wchodzi jakims guzkiem. KIedyś to zobaczysz. Ogolnie duzo mozna by poprawiac ale kiedys sam zobaczysz czasem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto