Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem wszystkim!

Po ostatniej rozmowie o tym jak fejsbunio zmienia oblicze internetu zreflektowałem się i powróciłem na forum (nie żebym się na nim wcześniej udzielał czy cóś). Założyłem konto ponownie bo poprzednie jakoś... przepadło. Zakładam tu teczkę z nadzieją na to że z czasem moje pracki przestaną razić ludzi w oczy.

Mile widziana wszelka krytyka, ale najbardziej ta konstruktywna! 😄

Na pierwszy ogień leci:

Space Admiral

01VCy7x.jpg

Jest to WIP na bazie Toma Parkera (https://www.artstation.com/artwork/58RlP). Nie chciałem iść całkowicie w "full likeness", bo skill nie ten, ale chciałem możliwie jak najmocniej zbliżyć się do jego pracy - za równo poziomem jak i  stylistyką.

Myślę, że feeling gdzieś tam się chowa. Jestem zadowolony z twarzy i tych "rzeczy", które ma zamiast przełyku. Natomiast fałdki... coś z nimi jest nie tak i nie wiem co to jest. Chwilowo nie mam pomysłu jak to ugryźć dalej (żeby sobie zębów nie połamać). Docelowo chciałbym zrobić całą postać a nie tylko bust, ale myślę że to bardzo odległa przyszłość.

Wszelkie pomysły mile widziane.

 

Następnie:

Kostka a.k.a Skietelon

Studium anatomiczne, które ma parę błędów (dostrzegam tylko w miednicy no i chyba tibia jest trochę za gruba jak tak teraz patrzę - jeśli dostrzegacie jeszcze jakieś dajcie znać).

Z czasem mam zamiar ją powlec mięśniami.

Kostek1.thumb.jpg.6349d26e93a5ba6f7cc3011583049f23.jpg

Kostek2.thumb.jpg.ba4890824842fd0681d589b6b9768583.jpg

  • Like 1
Napisano

Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć:

Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze)

251592781_ZBrushDocument.thumb.jpg.69853bc811ea8d9b2e3f97c554830c08.jpg



Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :)

  • Like 5
Napisano

Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora.1555593287_SkinTest02-VII-2020.thumb.jpg.70e2108e89dee9d474f9077301ab43f2.jpg1234.thumb.jpg.6a0623cf1c9b458bc3c2b20af14cebe4.jpg

  • Like 2
Napisano

Dobra. Przyznaje się. Utknąłem. Nie wiem jak podejść do retopologii tego syfu. Nie wiem czy tą sprzączkę i pasek zrobić na osobnej geometrii czy wspólnie ze spódnicą... Wiem, że nic nie wiem... Jak macie jakieś rady, proszę się nie krępować.1.thumb.jpg.734e6cb324133c7c395c75b0abb6a7fc.jpg2.thumb.jpg.2327ceda75fe5a1e0cf47bbaf4dbafb9.jpg

Napisano

ja bym klamre z pasem osobno robił, chyba, że masz jakieś mega wymagania co do ilości trisow, ale jest 2020 rok nie dajmy sie zwariować 😄 Zobacz jak Ci sie ten pasek wybejkuje na takiej geometrii jaką masz teraz.

Napisano

Jako że to projekcik dla siebie to mogę poszaleć 😄 Ogólnie to bejkował się całkiem zgrabnie tyle, że ta wisząca część odstaje i chyba faktycznie zrobię to osobno, bo jak mam to robić razem to zajboa prędzej dostanę 😄

Napisano

Jak widać jest tam wiele błędów, z początku nawet wahałem się czy to pokazać, ale ostatecznie wrzucam. Jak widać większość materiałów jest bardzo podstawowa. W wielu miejscach roughnessy do poprawienia, no i brakuje detali. Ale powolutku, nigdzie się nie spieszy. Od ogółu do szczegółu.
https://imgur.com/a/Hs1s0Y6

PYvd60F.jpg

  • Like 2
Napisano (edytowane)
12 godzin temu, KLICEK napisał:

no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂

Ups! 😄 Dzięki za załączenie 😛

Dalej trochę poprawek. Męczę się z projekcją skóry w painterze... Będzie fajnie - nie mówili. Jak się przyjrzeć to są ogromne różnice tonalne między grzbietem dłoni a jej wnętrzem... Z resztą na bicku to samo. Ale na dziś już dość pracy bo ślepnąć zaczynam.
https://imgur.com/a/xnnjszl
spacer.png

Edytowane przez Aneroit
Napisano

Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego:

https://imgur.com/a/ff4g5JZ
spacer.png

Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces.
Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka.
PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅

  • Like 3
Napisano
13 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

superancko

:333

 

4 minuty temu, KLICEK napisał:

unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu

No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮

Napisano

Nie wiem co mnie opętało, żeby zrobić pozę... Aaaa... No przecież! Nie przespane noce. Pewno sporo rzeczy tam nie siedzi (np. flow palców, żeby daleko nie szukać), ale większości nie widzę, więc śmiało piszcie! ^_^

ZBrush Document.jpg

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Ostatnio staram się też ćwiczyć facjaty od kulki i po między wieloma crapami, które wypociłem, wyszło mi coś takiego. Wzorowałem się tutaj na Tinie Ivlev - zdecydowanie za dużo grałem ostatnio w Fallen Order. Nie wiem czy widać jakiekolwiek podobieństwo...

Pozdrawiam! 🙂

2.jpg

1.jpg

Edytowane przez Aneroit
Napisano

Wrzucam bez polipaintu z detalem i bez... Głównie dlatego, że zastanawiam się, czy jeszcze cisnąć plejny na twarzy i secondary detale, czy jest już dobrze. Wydaje mi się, że już jest spokko, ale zawsze kiedy mi się tak wydaje, znajduje się ktoś, kto wyprowadza mnie z błędu 😛
Komentarze mile widziane 🙂

Night Sister.jpg

  • Like 2
Napisano

Tam w widoku 3/4 jakoś to oko jest albo za głeboko, albo za szybko tam plane ucieka w głąb. To jedyny defekt moim zdaniem.

Buźka bardzo fajna. Usta, nos, ogólnie super.

  • Thanks 1
Napisano

Między policzkiem a nosem zbyt ostre przejście.

Wydaje mi się że zbyt wcześnie dałeś detale, nie mając jeszcze optymalnej bryły, chocziaż trudno ocenić bez widoków naokoło.

Napisano

On miał tylko robić za wieszak na armor. Smutne jest to, że wyszedł lepiej niż sam armor (nawet jeżeli armor to tylko blockout). Nie wiem czy nie zrobiłem mu tam krzywdy po między deltoidami a tricepsem.
1135072057_ZBrushDocument.thumb.jpg.bfa2f6a9b7b9a52a8455e588bbd204e1.jpg

Bloczek armora, który chyba już niczym więcej nie będzie 😕BlocOut.thumb.jpg.cbbc2daefd2488638f3552f8209a8d93.jpg

  • Like 4
Napisano

bardzo fajne te body 🙂 ciutke bym odchudzil ja w bicepsach i sprawdzil proporcje przedramienia do ramienia, bo wydaje sie ze cos Ci ucieklo (moze przez zgiecie w lokciu to tak wygladac) 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Dzięki bardzo budujący feedback! ^_^ Jeśli chodzi proporcje to wygląda to mniej więcej tak (rękę jej brutalnie wyprostowałem w łokciu):

obraz.png.db0e5fd9adf1b845d2684648dc65a0df.png

Faktycznie, powinienem skrócić tą rękę i to dość znacznie... Masz oko 😄

Edytowane przez Aneroit
Napisano

image.thumb.png.701581383cb171064e2fe4557d4d6923.png

generalnie reka powinna byc dluzsza, tak zeby nadgarstek byl na wysokosci przyrodzenia. Dlugosci ramienia do przedramienia ok, ale ciutke tez przedramie bym przedluzyl. 🙂 

  • Thanks 1
Napisano

Dziękuję za feedback! Faktycznie, mała zmiana a spory efekt! Przy okazji zmniejszyłem jej biust, i coś tam na plecach zachachmęciłem.

1208720157_ZBrushDocument.thumb.jpg.a24694db056a37322c7572872b152d60.jpg

 

Napisano

Nightsister Merrin WIP. Proszę nie komentować łapek. Są tak słabe, że min. dlatego w poprzednim poście wrzuciłem ćwiczenie.230687743_ZBrushDocument.thumb.jpg.b64eb67e4fc10d5ad5ac4dbfc548c0e2.jpg

  • Like 1
Napisano

Zle przyczepy miesni robisz. Deltoid w  ramie wchodzi jakims guzkiem. KIedyś to zobaczysz.
Ogolnie duzo mozna by poprawiac ale kiedys sam zobaczysz czasem.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności