Skocz do zawartości

Aneroit

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem wszystkim!

Po ostatniej rozmowie o tym jak fejsbunio zmienia oblicze internetu zreflektowałem się i powróciłem na forum (nie żebym się na nim wcześniej udzielał czy cóś). Założyłem konto ponownie bo poprzednie jakoś... przepadło. Zakładam tu teczkę z nadzieją na to że z czasem moje pracki przestaną razić ludzi w oczy.

Mile widziana wszelka krytyka, ale najbardziej ta konstruktywna! 😄

Na pierwszy ogień leci:

Space Admiral

01VCy7x.jpg

Jest to WIP na bazie Toma Parkera (https://www.artstation.com/artwork/58RlP). Nie chciałem iść całkowicie w "full likeness", bo skill nie ten, ale chciałem możliwie jak najmocniej zbliżyć się do jego pracy - za równo poziomem jak i  stylistyką.

Myślę, że feeling gdzieś tam się chowa. Jestem zadowolony z twarzy i tych "rzeczy", które ma zamiast przełyku. Natomiast fałdki... coś z nimi jest nie tak i nie wiem co to jest. Chwilowo nie mam pomysłu jak to ugryźć dalej (żeby sobie zębów nie połamać). Docelowo chciałbym zrobić całą postać a nie tylko bust, ale myślę że to bardzo odległa przyszłość.

Wszelkie pomysły mile widziane.

 

Następnie:

Kostka a.k.a Skietelon

Studium anatomiczne, które ma parę błędów (dostrzegam tylko w miednicy no i chyba tibia jest trochę za gruba jak tak teraz patrzę - jeśli dostrzegacie jeszcze jakieś dajcie znać).

Z czasem mam zamiar ją powlec mięśniami.

Kostek1.thumb.jpg.6349d26e93a5ba6f7cc3011583049f23.jpg

Kostek2.thumb.jpg.ba4890824842fd0681d589b6b9768583.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć:

Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze)

251592781_ZBrushDocument.thumb.jpg.69853bc811ea8d9b2e3f97c554830c08.jpg



Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :)

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora.1555593287_SkinTest02-VII-2020.thumb.jpg.70e2108e89dee9d474f9077301ab43f2.jpg1234.thumb.jpg.6a0623cf1c9b458bc3c2b20af14cebe4.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Przyznaje się. Utknąłem. Nie wiem jak podejść do retopologii tego syfu. Nie wiem czy tą sprzączkę i pasek zrobić na osobnej geometrii czy wspólnie ze spódnicą... Wiem, że nic nie wiem... Jak macie jakieś rady, proszę się nie krępować.1.thumb.jpg.734e6cb324133c7c395c75b0abb6a7fc.jpg2.thumb.jpg.2327ceda75fe5a1e0cf47bbaf4dbafb9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że to projekcik dla siebie to mogę poszaleć 😄 Ogólnie to bejkował się całkiem zgrabnie tyle, że ta wisząca część odstaje i chyba faktycznie zrobię to osobno, bo jak mam to robić razem to zajboa prędzej dostanę 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać jest tam wiele błędów, z początku nawet wahałem się czy to pokazać, ale ostatecznie wrzucam. Jak widać większość materiałów jest bardzo podstawowa. W wielu miejscach roughnessy do poprawienia, no i brakuje detali. Ale powolutku, nigdzie się nie spieszy. Od ogółu do szczegółu.
https://imgur.com/a/Hs1s0Y6

PYvd60F.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, KLICEK napisał:

no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂

Ups! 😄 Dzięki za załączenie 😛

Dalej trochę poprawek. Męczę się z projekcją skóry w painterze... Będzie fajnie - nie mówili. Jak się przyjrzeć to są ogromne różnice tonalne między grzbietem dłoni a jej wnętrzem... Z resztą na bicku to samo. Ale na dziś już dość pracy bo ślepnąć zaczynam.
https://imgur.com/a/xnnjszl
spacer.png

Edytowane przez Aneroit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego:

https://imgur.com/a/ff4g5JZ
spacer.png

Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces.
Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka.
PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

superancko

:333

 

4 minuty temu, KLICEK napisał:

unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu

No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio staram się też ćwiczyć facjaty od kulki i po między wieloma crapami, które wypociłem, wyszło mi coś takiego. Wzorowałem się tutaj na Tinie Ivlev - zdecydowanie za dużo grałem ostatnio w Fallen Order. Nie wiem czy widać jakiekolwiek podobieństwo...

Pozdrawiam! 🙂

2.jpg

1.jpg

Edytowane przez Aneroit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam bez polipaintu z detalem i bez... Głównie dlatego, że zastanawiam się, czy jeszcze cisnąć plejny na twarzy i secondary detale, czy jest już dobrze. Wydaje mi się, że już jest spokko, ale zawsze kiedy mi się tak wydaje, znajduje się ktoś, kto wyprowadza mnie z błędu 😛
Komentarze mile widziane 🙂

Night Sister.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On miał tylko robić za wieszak na armor. Smutne jest to, że wyszedł lepiej niż sam armor (nawet jeżeli armor to tylko blockout). Nie wiem czy nie zrobiłem mu tam krzywdy po między deltoidami a tricepsem.
1135072057_ZBrushDocument.thumb.jpg.bfa2f6a9b7b9a52a8455e588bbd204e1.jpg

Bloczek armora, który chyba już niczym więcej nie będzie 😕BlocOut.thumb.jpg.cbbc2daefd2488638f3552f8209a8d93.jpg

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo budujący feedback! ^_^ Jeśli chodzi proporcje to wygląda to mniej więcej tak (rękę jej brutalnie wyprostowałem w łokciu):

obraz.png.db0e5fd9adf1b845d2684648dc65a0df.png

Faktycznie, powinienem skrócić tą rękę i to dość znacznie... Masz oko 😄

Edytowane przez Aneroit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności