Skocz do zawartości

"Lepszy Świat"- Tom I- "Czarodziejka"


JonJoan

Rekomendowane odpowiedzi

Jest nawpierniczane. To jest Efekt mojego ciągłej pychy, której nie mogę w sobie zdusić. Z tą małą to się nawet nie mogłem zdecydować czy wskazuje na choinkę czy mikołaja. Większa choinka wydaje się być lepsza. Ale w poprzedniej poprawce był dobry patent z zielenią po lewej. Poczekamy. Może jutro jacyś mistrzowie się zlitują i odezwą.

Edytowane przez JonJoan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuuję oftop bo roboty n razie nie znalazłem a robienie tych wszystkich testowych grafik pochłania tyle czasu jakbym normalnie pracował. Wrzucę parę z nich do sprawdzenia:

FZ_LqsXXoAAZDZz?format=jpg&name=4096x409

 

FZ_Ln8LWYAIe-x9?format=jpg&name=large

FZ_LtqOWQAAwxIk?format=jpg&name=4096x409

Takie pytanie odnośnie drugiej i trzeciej grafiki. Czy krajobraz (namalowany prze ze mnie pasuje do tej wklejonej sceny platformowej? Czy nie jest zbyt złożony? Może coś bardziej uproszczonego byłoby lepsze? No i pytanie odnośnie buttona. Czy taki namalowany nie jest zbyt chamski i nie lepiej by było go w blenderze wyrzeźbić?

Jak ktoś ma jeszcze jakieś uwagi co do piesia to też z chęcią wysłucham.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JonJoan Co do przycisku to nie zwracałbym sobie głowy modelowaniem tak prostego kształtu - no chyba że jakaś bardziej złożona animacja ma się na nim pojawić. A jak bez animacji to stracisz czas na oświetlanie tego a efekt będzie podobny - no i sam przycisk chyba nie będzie tak duży? Tylko sporo pomniejszony więc tym bardziej szkoda czasu. 

Co do platformówiki to drzewa bym zrobił podobne jak chmurki - chodzi mi o te duże okrągłe kształty. Zrezygnowałbym też z tych poziomo ułożonych liści.  Pnie drzew oświetliłbym jak resztę obrazka, czyli nadał światło z górnego lewego rogu ekranu - bardziej by to spięło całość. Bo IMO aktualne płaskie światło chyba jest zbyt płaskie 😉 

Piesek fajny ale smutny - ale pewnie o to chodziło więc 👍

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze. Jeszcze raz powtarzam. Ten pierwszy plan- drzewka, grzybki, itd- nie jest mój. To background musi byc dostosowany do foregroundu. Nie odwrotnie.

Quote

Piesek fajny ale smutny - ale pewnie o to chodziło więc

Smutny, bo roboty nie ma. 🙂

Edytowane przez JonJoan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź w stronę drzewek - masz tam wyraźne warstwy "cienia" - tu bym poszedł jeśli chodzi o styl. I płaskie oświetlenie całości tak jak na 1 planie. Chmurki musisz mocno uprościć. Dostałeś w jakiej palecie kolorystycznej możesz się poruszać?  

No i gierka zyskała by jak by poszła w pixelart IMO - no ale to nie od ciebie zależy więc nie ma co dywagować. Choć sugestię zawsze można jakąś puścić.
 

Clipboard01_pixel.png

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

Nie dostałeś konkretnych wytycznych co do stylu i refek (albo linka do gierki, z której chcą skopiować styl :P)?

No nie. Żadnych wytycznych. Mam po prostu zrobić tło pod te platformy. Styl ma byc taki jaki uważam za stosowny. tym bardziej nie było żadnych wytycznych co do palety

Quote

Choć sugestię zawsze można jakąś puścić.

No dzięki. Na razie to spikselowałeś obraz a chodzi pewnie ocoś innego. Bardziej cartoonowy styl. Jak mniemam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę męczą mnie te ciągłe testy do "przyszłej" pracy- to tym razem coś na odprężenie. Pierwszy teaser do przyszłego audiokomiksu na youtubie. Zamierzam go rozbudować. Dodać bohaterów którzy będą zrobieni fotorealistycznie. Pytanie do was czy warto to robić? Czy może jechać z komiksem dalej? Wszak czasu obecnie mam dość sporo. Takie realistyczne postacie mocno wzbogaciły by też folio.

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, JonJoan napisał:

Raczej sam. Podobno mam fajny męski głos. Jakiś koleś mi to kiedyś powiedział. Kwestia teraz taka czy mam dokupić w tym celu wypas mikrofon, czy wystarczy do tego mikrofonek przy słuchawkach?

Ja bym dokupił mikrofon jakoś średnia półka. Coś żeby dźwięk był czysty. 

Jeżeli skopiesz audio, nikt tego nie obejrzy.

 

Fajny projekt, trzymam kciuki  i życzę wytrwałości! 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, JonJoan said:

Kwestia teraz taka czy mam dokupić w tym celu wypas mikrofon, czy wystarczy do tego mikrofonek przy słuchawkach?

To zależy jaki masz w słuchawkach 🙂 logitech kupił Blue technologies i w swoich headsetach np gaming pro ma już trochę bardziej przyzwoite mikrofony czy oddzielny do kupienia Blue Icepop ale nie wiem jak z jakością, trzeba poszukać testów na youtubach

https://www.logitechg.com/en-us/innovation/blue-voice-technology.html

A ja od siebie polecę Blue Yeti ale to już kilak stówek ale jakość bardzo dobra. No i do tego by się przydał pop filtr czyli najprostsza opcja pianka na koniec mikrofonu i/lub takie kółeczko na " gęsiej szyi"  już za około 20zł żeby łapało wybuchowe głoski jak P czy B  

W tym Blue Voice masz limitery, odszumiania i trochę ustawień i to już może w zupełności wystarczyć nawet na gotowych profilach ale jakbyś zrobił masterowanie dźwięku  w audacity to pewnie też by pomogło 🙂 

Edytowane przez Destroyer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

To zależy jaki masz w słuchawkach

To sa słuchawki za 60zł. Więc chyba nie ma o czym gadać. Będę musiał kupić takiej średniej jakości. Dostanę pracę to to zrobię.

Quote

Zazdroszczę, ja brzmię ja to to (tylko gorzej)

HA! HA! Ja mam chyba głos Zandberga ale generalnie to my chyba wszyscy nie lubimy swojego głosu. Jak go nagrywamya potem gdzieś puszczamy to nie chcemy tego słuchać.

Edytowane przez JonJoan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dużej mierze dzieje się tak bo słyszymy inny głos "w głowie" a inny jak słuchamy nagrania. Choć ten w mojej głowie też nie jest przyjemniejszy 😉 
6ZBbKP6.gif

A tak serio, to dawaj tego videokomiksika 🙂 chętnie posłucham i pooglądam 🙂
popcorn-spongebob.gif

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

A tak serio, to dawaj tego videokomiksika 🙂 chętnie posłucham i pooglądam

Dam jak sie sytuacja troche ustabilizuję i kupię mikrofon. Na razie robię projekty luźno powiązane z komiksem- czyli trailer który bedzie można wrzucić do folio. Nawet jak komiksu nikt nie będzie chciał oglądać to folio będzie bogatsze i będę do przodu- tak czy siak. Zrozumcie że to czy komiks ruszy pełna parą czy nie, zależy od reakcji widzów. Teaser robiłem koło tygodnia a "zarobił on zaledwie Jednego subskrybenta. Żeby zastartowac z monetyzacją potrzeba ich 1000.

Tak że jak wam się podoba to nie wachajcie się i zasubskrybujcie. Tym bardziej że chyba każdy z was ma kanał na YT i wciśnięcie przycisku "sub" nie jest jakimś problemem? Hę? Można też powiedzieć znajomym, babci, szwagrowi. 😛 Jak bym miał ta ze sto subów w ciągu dwóch tygodni byłbym już mocniej zmotywowany, kupił mikrofon z oszczędności. Bo zauważyłbym że ma to sens. Że idzie do przodu szybko.

Ok. nie chcę marudzić więc wrzucę postępy. Zrobiłem włoski mojej bochaterce (do trailera). Są one na razie gameowe (meshowe). Zależy mi naprawdę na wysokiej jakości, więc jakby co to walcie śmiało co należy poprawić.

 

Fa0y8mgWYAATipl?format=jpg&name=medium

Fa0y8nsXwAI0mG_?format=jpg&name=large

Fa0y8noWYAAlXbM?format=jpg&name=medium

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze syf, więc zostawiam to na razie. A tym czasem moja pierwsza próba użycia AI generatora na jednej stronie komiksu. Powidzcie prosze co o tym sadzicie? Czy dobrze się ten ostatni kadr wpasowuje do reszty i czy warto to to kontynuować?

Fa8i-P7XoAAYPeL?format=jpg&name=4096x409

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko to wygląda. Co do modelu 3d to oko lepiej wygląda gry tęczówka dotyka górnej i dolnej powieki i lekko się za nimi chowa bo tak to jest efekt lekkiego wytrzeszczu 🙂

21823-eye-anatomy

Rzęsy za długie szczególnie w widoku z boku to widać, zrób je też bardziej nierównomiernie i pod względem koloru, grubości i ustawienia

d4ec7c72827e5618920c594b21dead48.jpg

W kąciku oka daj ten różowy dzyndzelek 🙂 

17169.jpg

Między okiem a dolną krawędzią zrób warstwę płynu łzowego 

x81mic9glk6y.jpg

rogówka powinna być lekko wybrzuszona

1d6de05e30a01df6dc404f9f567844d6e96978e4

Jak Ci się bardzo nudzi to możesz zrobić nawet tęczówkę w pełnym scuplcie 3d choć to będzie widać tylko na dużym zbliżeniu a tak to tekstura i disp powinny wystarczyć  

eye-realistic-3D-model_D.jpg

więcej szklistości w oku to od razu dodaje życia, możesz nawet dodać światła które tylko wpływają na oko czy tylko odbijają się w oku albo nawet podmalować odbicie żeby tchnąć iskierkę życia 

eye_Intro_Image01.jpg

 

 

Brwi też mniej jak od linijki, żeby było widać że żyją te włoski chyba że chcesz iść w te "piękne" brwi rysowane kredką 🙂 

file.jpg?1607595582

Before-After-Dark-Brown__5_.png?w=500&h=

Skóra trochę plastik i za mało zróżnicowana, dodaj trochę miejsc gdzie jest bardziej tłusta i odbija światło, poty żeby łamały gładkie odbicia i jakąś strukturę, pieprzyki, przebarwienia, inne tony, lekko ale żeby coś tam się działo to nie będzie wyglądała jak lalka 

GettyImages-12724799122-b4a049a4d6e0482a

photo-1581182800629-7d90925ad072?ixlib=r

health-and-beauty-picture-id646131714?s=

shimmer-and-shine-picture-id492144781?s=

Oily_eyelids_shutterstock_2044287626_sli

 

usta podobnie, teraz są bardzo suche jak twarz, dodaj odbicia światła przełamane zmarszczkami 

lips-red-girl-natural.jpg

a na koniec dodaj na całą twarz warstwę meszku, peach fuzz

0_Vellus-hair.jpg

p429043-av-04-zoom.jpg

sefki-ibrahim-xgen5.jpg?1527621031

andor-kollar-andor-kollar-the-swing-lady

peachFuzz_Zbrush01_hBr01.jpg

peachFuzz_TransferNormals_Example.jpg

 

Porzeźb detal a potem SSS to złagodzi ale będzie ładnie łapało światło

andor-kollar-andor-kollar-the-swing-lady

i popatrz na testkry dobrych modeli to zobaczysz gdzie np są zwykle miejsca bardziej tłuste co odbijaj więcej światła, jakie kolory się przebijają przez SSS, jakie mają warstwy etc i możesz od tego wychodzić i trochę eksperymentować 

andor-kollar-andor-kollar-the-swing-lady

I ostatnia rzecz popatrz jak fotografowie ustawiają światłą i ludzi żeby fajnie wydobyć głębie i zrobić fajny obrazek

https://www.youtube.com/results?search_query=photgraphy+lighting+face

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

Nie pasuje mi ten piesek, a w 100% wielkości widać, że ma mniejszą rozdzielczość niż reszta. To z AI? 

Dokładnie tak. Póbowałem użyć jakiegoś enlargera. Ale chyba za dużo nie pomogło. trzeba nad tym posiedzieć bo jak zrobiłem enlarge w Stable diffuse to mi zrobił mix psa z drzewem.

Destroyer: Wow! Będzie mi strasznie głupio jak nie wykorzystam przynajmniej połowy materiału, który podesłałeś. I będę rządził jak wykorzystam cały i przeniosę na trailer. Wielki Dzięki.

Ostatnio zapisałem się na cubebrush żeby wystawić swoje ćwiczenia na krytykę. Ale forum mimo że ma 10x większą widownie to jest 10x mniejsza interrakcja. Chyba nie ma już drugiego takiego forum jak 3dmax.pl. Mimo że jest ono cieniem swej dawnej świetności. OK. Wzruszyłem się. Muszę się przewietrzyć.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • KLICEK featured, unfeatured, featured i unfeatured this temat
W dniu 31.08.2022 o 12:01, Destroyer napisał:

Spoko to wygląda. Co do modelu 3d to oko lepiej wygląda gry tęczówka dotyka górnej i dolnej powieki i lekko się za nimi chowa bo tak to jest efekt lekkiego wytrzeszczu 🙂

21823-eye-anatomy

Rzęsy za długie szczególnie w widoku z boku to widać, zrób je też bardziej nierównomiernie i pod względem koloru, grubości i ustawienia

d4ec7c72827e5618920c594b21dead48.jpg

W kąciku oka daj ten różowy dzyndzelek 🙂 

17169.jpg

Między okiem a dolną krawędzią zrób warstwę płynu łzowego 

x81mic9glk6y.jpg

rogówka powinna być lekko wybrzuszona

1d6de05e30a01df6dc404f9f567844d6e96978e4

Jak Ci się bardzo nudzi to możesz zrobić nawet tęczówkę w pełnym scuplcie 3d choć to będzie widać tylko na dużym zbliżeniu a tak to tekstura i disp powinny wystarczyć  

eye-realistic-3D-model_D.jpg

więcej szklistości w oku to od razu dodaje życia, możesz nawet dodać światła które tylko wpływają na oko czy tylko odbijają się w oku albo nawet podmalować odbicie żeby tchnąć iskierkę życia 

eye_Intro_Image01.jpg

 

 

Brwi też mniej jak od linijki, żeby było widać że żyją te włoski chyba że chcesz iść w te "piękne" brwi rysowane kredką 🙂 

file.jpg?1607595582

Before-After-Dark-Brown__5_.png?w=500&h=

Skóra trochę plastik i za mało zróżnicowana, dodaj trochę miejsc gdzie jest bardziej tłusta i odbija światło, poty żeby łamały gładkie odbicia i jakąś strukturę, pieprzyki, przebarwienia, inne tony, lekko ale żeby coś tam się działo to nie będzie wyglądała jak lalka 

GettyImages-12724799122-b4a049a4d6e0482a

photo-1581182800629-7d90925ad072?ixlib=r

health-and-beauty-picture-id646131714?s=

shimmer-and-shine-picture-id492144781?s=

Oily_eyelids_shutterstock_2044287626_sli

 

usta podobnie, teraz są bardzo suche jak twarz, dodaj odbicia światła przełamane zmarszczkami 

lips-red-girl-natural.jpg

a na koniec dodaj na całą twarz warstwę meszku, peach fuzz

0_Vellus-hair.jpg

p429043-av-04-zoom.jpg

sefki-ibrahim-xgen5.jpg?1527621031

andor-kollar-andor-kollar-the-swing-lady

peachFuzz_Zbrush01_hBr01.jpg

peachFuzz_TransferNormals_Example.jpg

 

Porzeźb detal a potem SSS to złagodzi ale będzie ładnie łapało światło

andor-kollar-andor-kollar-the-swing-lady

i popatrz na testkry dobrych modeli to zobaczysz gdzie np są zwykle miejsca bardziej tłuste co odbijaj więcej światła, jakie kolory się przebijają przez SSS, jakie mają warstwy etc i możesz od tego wychodzić i trochę eksperymentować 

andor-kollar-andor-kollar-the-swing-lady

I ostatnia rzecz popatrz jak fotografowie ustawiają światłą i ludzi żeby fajnie wydobyć głębie i zrobić fajny obrazek

https://www.youtube.com/results?search_query=photgraphy+lighting+face

 

zajebisty reaserch i fidbak! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz pokazać, z ciekawości, surowy obrazek od AI i po podmalówkach?

Ilustracje są bardzo spoko, tylko teraz cały komiks stracił na spójności stylistycznej. Wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby zrobienie kolejnego komiksu z pełnym użyciem AI, a nie podmienianie pojedynczych okienek w starym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E... wystarczy jak nowy "zeszyt" zmieni troszkę styl i bedzie OK. Przecież już tak działo się na przestrzeni lat 🙂 Autor ewoluował, komiks też 🙂 Byle przejście nie było zbyt oczywiste 🙂 Ale surowe IA z generatora chętnie oblookam 😄

Tylko trochę za bardzo styl tła ci się rozchodzi.... bo 1 jest "chaotyczny" a 2gi dość gładziutki, +/- inne podejście w malowaniu drzew 🙂

 

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

A możesz pokazać, z ciekawości, surowy obrazek od AI i po podmalówkach?

Jasne. Tracił chyba wcześniej. Nawet ktoś mi zwracał uwagę. To wina odstępów czasu oraz faktu że ciągle stosuję jakieś to nowe techniki. By było coraz lepiej- rzecz jasna. Tu są oryginały:

JonJoan_fantasy_fabulous_realistic_mountain_winterscape_86f3eef4-1954-45e5-ba41-98928079b583.jpg

 

Winter1.jpg

Edytowane przez JonJoan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

Wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby zrobienie kolejnego komiksu z pełnym użyciem AI, a nie podmienianie pojedynczych okienek w starym.

No nie. To odwrotnie trzeba zrobić. Dostosować obrazy AI do reszty. Jak tutaj:

JHzn8ERQr5MJu0HsMo7T--1--0BN2T_4x.jpg

sor50.jpg

Wymaga to dłuższego siedzenia nad obrazem ale to chyba jedyna droga. A i proces tworzenia nie jest taki chamski (chyba). Bo trzeba się trochę napracować. Ai ma ten problem że nie tworzy konkretnych obrazów. A takie w komiksie stanowią 80- 90%.

Edytowane przez JonJoan
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle się wyraziłem. Nie chodzi mi o to, żeby zdawać się w całości na łaskę AI, bynajmniej. Chodzi mi głównie, że skok jakościowy z użyciem AI jest bardzo duży. Rozbija to, moim zdaniem, spójność stylistyczną komiksu. I według mnie lepiej byłoby z nowym warsztatem rozpocząć nowy komiks, zeszyt, tom, historię. Tak jak Mortom wspomniał, że to oczywiste, że twórcy komiksu się rozwijają i robią swoje lepiej, ale raczej nie przerabiają starych rzeczy, tylko je zamykają i idą dalej.

Ale to Twoja wizja i Twój pomysł, zrobisz jak uważasz. Fajnie, że coś robisz 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie jestem ekspertem... 😄 ale odszczegółowił bym to tło - aby lepiej spinało by się to w jeden obrazek. Bo pierwszy plan jest ubogi w detal, a dalsze dość szczegółowe. No chyba, że main focus obrazka to góry, a postać jest pretekstem aby pokazać widoczek... to wtedy OK 🙂 i już nic nie mówię 👍

Untitled-1 copy.jpg
 

😉

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

Chodzi mi głównie, że skok jakościowy z użyciem AI jest bardzo duży. Rozbija to, moim zdaniem, spójność stylistyczną komiksu. I według mnie lepiej byłoby z nowym warsztatem rozpocząć nowy komiks, zeszyt, tom, historię.

Są to rzeczy które nie dają mi spokoju. No może po za faktem że i tak nikt nie chce tego czytać ani tym bardziej subskrybować. Jest to mega zagwostka dla mnie. Ale skok jakościowy ma ten plus że nawet jak komiks nie będzie sukcesem to przenajmniej coraz łatwiej będzie mi znaleźć robotę. Co też się "niestety" ostatnio stało. 🙂 (stąd moje rzadsze pojawianie się znowu na forum).

Fajna robota bo robię fajną konkretną rzecz teraz. Bardzo efekciarską z którą nie omieszkam podzielić się na forum jak już skończę.

A tymczasem, królowa Ariagna. Władczyni która zniszczyła imperium magii- Eliseyon. Jak tego dokonała? Zacznij czytać komiks here 🙂https://linktr.ee/stephanbored

 

Fc7IbKnXgAMDHwc?format=jpg&name=large

Postać którą Ariagna była zinspirowana:srctztsh_1__large.jpg.447b1dbcc9f9d7b88209019f94a5cf5e.jpg

Aha. porzednia wersja jeszcze. Co by udowodnić że postęp ponoc je:

 

ariagne2.jpg

Edytowane przez JonJoan
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa skrajne przypadki. Nad pierwszym męczyłem się przez 3 dni. Nad drugim 15 minut. Życie jest piękne. Kto nie czytał niech koniecznie zajrzy na webtoon. https://www.webtoons.com/en/challenge/tiny-dark-age-sorceress/list?title_no=775904

bo tylko tam na razie są nowe grafiki wykreowane przez nowoczesne technologie. 🙂

FeLPge0XEAsG-0j?format=jpg&name=4096x409

dfer19r-6001948b-2ad9-4a05-be6f-36064111

 

Edytowane przez JonJoan
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga fajna ale po paru sekundach człowiek zaczyna zadawać pytania - skąd to dobicie w wodzie? Czy to celowe czy to jakiś błąd. Nic nie sugeruje, ze to inny wymiar, przynajmniej na tej ilustracji. Ta tekstura na pierwszym planie lasu też jakoś za szybko ucięta. Myślę, że wymaga jeszcze paru godzin dodatkowej pracy.

 

A pierwsza scenka fajna. Ciekawy jest taki kadr. Widać, że więcej pracy 🙂

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarodziejka Ellenia. Władczyni Valleyonu. Posiedziałem trochę dłużej nad tym więc mam nadzieję że jest lepiej. Poprawiłem też wszystkie krajobrazowe kadry wygenerowane przez AI. Żeby całość była spójna. Można zajrzeć i zobaczyć.

elleniya6.jpg

Poniżej - stara nie jara wersja 🙂

Eleniya.jpg

Edytowane przez JonJoan
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności