Kasia_Jurkiewicz Napisano 25 Kwiecień 2020 Napisano 25 Kwiecień 2020 Cześć Zaczęłam się bawić w rzeźbienie elementów środowiska, zależy mi na poprawnym oddaniu faktury. Praca robiona na bazie referencji. Chętnie dowiem się, jakie są plusy i minusy tej pracy, w miarę wolnego czasu będę tu wrzucać ich więcej 2
milek Napisano 26 Kwiecień 2020 Napisano 26 Kwiecień 2020 Hej, jakich brushy używasz do takich kamyków?
Kasia_Jurkiewicz Napisano 26 Kwiecień 2020 Autor Napisano 26 Kwiecień 2020 Używam layer brush (skrót BLA), trim smooth border( w lightboxie) orb crisp edges (do pobrania za darmo na gumroad-"Orb brushes), trim dynamic, clay tubes" eksperymentuje z ustawieniami alfy w niektórych pędzlach 1
Kasia_Jurkiewicz Napisano 28 Kwiecień 2020 Autor Napisano 28 Kwiecień 2020 Następna praca, tym razem trochę ambitniej, mimo to są tu pewne błędy, których jeszcze nie udało mi się wyeliminować. Chce na tę chwilę jeszcze dokładniej przestudiować kamień, i dopiero, gdy będzie on wyrzeźbiony na przyzwoitym poziomie przejdę do kolejnych tekstur. 3
michalo Napisano 29 Kwiecień 2020 Napisano 29 Kwiecień 2020 Na ZBrush guides są darmowe brushe . Jeden jest naprawdę spoko - simple rock builder. Fajnie buduje warstwy na różnych alphah. Polecam je przepatrzeć. 1
Sewer Napisano 29 Kwiecień 2020 Napisano 29 Kwiecień 2020 Na moje one są za miękkie, za bardzo jak z plasteliny. Szczególnie w miejscach, gdzie są wykruszone. Bardzo fajnie do tego robi mi brush mallet fast, jest w ligthtboxie gdzieś. Do tego do kompletu planar, żeby wyciągać takie ostre krawędzie. Często robię nim sobie w trybie add. Potem jeszcze na całość dodaję noise z generatora, ale mam bardzo dużą skalę tego noise. 1
Kasia_Jurkiewicz Napisano 30 Kwiecień 2020 Autor Napisano 30 Kwiecień 2020 Tym razem ćwiczyłam teksturę na bazie tutoriala ze ZBrush Classroom 1
Xaia Napisano 30 Kwiecień 2020 Napisano 30 Kwiecień 2020 Hej, Wszystkie te kamyki wygladaja na stylizowane i jesli taki jest Twoj zamysl to jest ok. Troche pracy przy kolorze i mozna wrzucac do fortnite. Jesli celujesz w realistyczny wyglad, rob projekcje realistycznych tekstur, uzywaj displacementow ze skanow, zbieraj i uzywaj jak najwiecej referencji. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się