Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Zaczęłam się bawić w rzeźbienie elementów środowiska, zależy mi na poprawnym oddaniu faktury. Praca robiona na bazie referencji. Chętnie dowiem się, jakie są plusy i minusy tej pracy, w miarę wolnego czasu będę tu wrzucać ich więcej

BPR_Composite.jpg

  • Like 2
Napisano

Używam layer brush (skrót BLA), trim smooth border( w lightboxie) orb crisp edges (do pobrania za darmo na gumroad-"Orb brushes), trim dynamic, clay tubes" eksperymentuje z ustawieniami alfy w niektórych pędzlach

  • Like 1
Napisano

Następna praca, tym razem trochę ambitniej, mimo to są tu pewne błędy, których jeszcze nie udało mi się wyeliminować. Chce na tę chwilę jeszcze dokładniej przestudiować kamień, i dopiero, gdy będzie on wyrzeźbiony na przyzwoitym poziomie przejdę do kolejnych tekstur. 

BPR_Composite.jpg

  • Like 3
Napisano

Na moje one są za miękkie, za bardzo jak z plasteliny. Szczególnie w miejscach, gdzie są wykruszone. Bardzo fajnie do tego robi mi brush mallet fast, jest w ligthtboxie gdzieś. Do tego do kompletu planar, żeby wyciągać takie ostre krawędzie. Często robię nim sobie w trybie add. Potem jeszcze na całość dodaję noise z generatora, ale mam bardzo dużą skalę tego noise.

  • Like 1
Napisano

Hej,

Wszystkie te kamyki wygladaja na stylizowane i jesli taki jest Twoj zamysl to jest ok. Troche pracy przy kolorze i mozna wrzucac do fortnite.

Jesli celujesz w realistyczny wyglad, rob projekcje realistycznych tekstur, uzywaj displacementow ze skanow, zbieraj i uzywaj jak najwiecej referencji.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności