tobiq4 Napisano 13 Październik 2021 Share Napisano 13 Październik 2021 (edytowane) Siemanko ludziska. Z racji tego, że poprzednia teczka zniknęła razem z migracją forum daaawno temu 😄 Zakładam nową, a z nią wrzucam pierwszy etap modelu postaci, który miałem okazje robić dla siebie podczas szkolenia m4g seminnars (ok 2 miechy). W sumie to nawet nie ma gdzie wrzucić, bo chyba to jedyne forum w pl gdzie jest jakaś ekipa ;d... Praca inspirowana w 90 procentach konceptem Judy Smitha - Monolake (San) https://www.artstation.com/artwork/Qry2AL Standard, Zbrush, Max, MD i Fusion do jednego aseta. Będzie to szło pod tekstury i jakiś render w arnoldku z prawdziwymi piórkami i futrami 🙂 Ps. Obrazki z odnośnikami 🙂 Edytowane 13 Październik 2021 przez tobiq4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Napisano 13 Październik 2021 Share Napisano 13 Październik 2021 no i kozak dawaj texty, można by jeszcze nad pozą i mimiką twarzy posiedzieć 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 13 Październik 2021 Autor Share Napisano 13 Październik 2021 13 minut temu, ArnoldSzczesliwy napisał: no i kozak dawaj texty, można by jeszcze nad pozą i mimiką twarzy posiedzieć Ha, napisałeś o czymś co jest imo najtrudniejsze, przy takiej iloście elementów ciężko się to pozowało, starałem się zrobić coś bliskie konceptowi. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 14 Październik 2021 Share Napisano 14 Październik 2021 hej pewnie juz troche pozno, ale chociaz popraw wlosy 😉 w sensie volume wlosow 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 14 Październik 2021 Autor Share Napisano 14 Październik 2021 (edytowane) To nie włosy to pióra z maski :D:D, no ale o wieeeeele lepiej to wygląda jak wrzuciłeś, poprawię! 😄 Dzięki. Szkic włosów których i tak nie widać, jest pod piórami. Edytowane 14 Październik 2021 przez tobiq4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 15 Październik 2021 Autor Share Napisano 15 Październik 2021 Poprawiłem delikatnie według zaleceń 😄 troszkę więcej tzw. "S" rzeczywiście to poprawia odbiór. Ide dalej teraz bo się przesiedze na tym :D. Tekstury, nauczka jakiś piórek i zaczynam jakieś szkice dzienne szybkie 🙂 Wincyj xD - https://www.artstation.com/artwork/yk1w5x 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 22 Październik 2021 Autor Share Napisano 22 Październik 2021 (edytowane) Taka tam główka praktise i nauka detali, głównie surface noise i dam standard 🙂 https://www.artstation.com/artwork/eaGr6w Edytowane 22 Październik 2021 przez tobiq4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 27 Listopad 2021 Autor Share Napisano 27 Listopad 2021 Głowa się oteksturowała, prawie sama. Troszkę więcej tego na artstation w lepszej rozdziałce. https://www.artstation.com/artwork/03ngke Znowu nie wyszedłem ze strefy komfortu i kombinowałem z arnoldem w maxie, co jest trochę pod górkę bo wszystko praktycznie w necie jest w maya, wiadomo prawie te same nody, ale czasami szlak może trafić. Dodatkowo nie wiem czy to kwestia mojej słabej karty (1060 6GB trochę już leciwa), no ale na GPU za Chiny nie idzie render w Arnoldzie na niej... jakieś errory nonstop. No ale suma sumarum, znowu sie czegoś nowego i to sporo nauczyłem przy tym. Przede wszystkim wykorzystywanie layersów z zbrusha w painterze i teksturowanie na nich, to jest niesamowicie powerfull staf. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 27 Listopad 2021 Share Napisano 27 Listopad 2021 - Uszy są w zły miejscu. -pozycja rzuchwy wskazuje na to ze pan patrzy sie troche do gory. - podobnie pozycja szyja by mozna by poprawic wtedy. - ewentualnie zmienic plaszczyzny o kosci policzkowych w dol. lub wysunac zeby dolne przed przednie, wtedy bedzie wada zgryzu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 27 Listopad 2021 Share Napisano 27 Listopad 2021 (edytowane) Niestety kijowo rysuje: TAk naprawde ucho mozna by jeszce przesunac do przodu. - Dodam ze dolna powieke powinna byc pod katem ~90 do oka. Chodzi o grubosc. - rzesy sie robi rozproszeone nie w jednej linii. Moga zachodzic pod krawedz powieki jak i na sama gruosc. - brawi zazwyczja w srodkowej czesci twarzy zaczynaja sie pod łukiem brwiowym w wewnetrznym kaciku oka. Jak sie nie da zrobic t ocos jest nie tak z plaszczyznami. Jak brwi sa za wysoko to po dodaniu mimiki zaczynaja sie robi straszne rzeczy. Wydaje mi sie ze powinienes wiecej popracowac z sama bryla. Jezeli jestes juz zmeczony patrzeniem na model dobrze jest zrobic przerwe by od niego odpoczac. dzien dwa. Z czasem wychwytywaniu bledy staraczy kilka minut przerwy. Detal well jak cie to odpreza spoko, ale dobrze jest potem wrocic 2 levele nizej i pogladac model z kazdego kata. naprawde duzo mozna poprawic sledzac plaszczczyzny łoki. Oczywiscie w penwym momencie trzeba przestac. Edytowane 27 Listopad 2021 przez Sebazx6r 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 27 Listopad 2021 Autor Share Napisano 27 Listopad 2021 Dzięki, o to chodzi. Super spojrzeć na model po uwagach, bo teraz to widzę, ucho jest totalnie zjebane. No otworzyłem teraz head and neck zarinsa i obczajam te rzeczy o których napisałeś żeby jeszcze lepiej zrozumieć. Co do brwi to szło z jakieś refki, której już nie mam bo robiłem porządek... no rzeczywiście jak się patrzy to średnio od kącika się zaczynają, nie zwróciłem na to uwagi, jak pewnie jeszcze na wiele rzeczy (chociaż zdarzają się też i monobrewy haha). Co do bryły też tak uważam, dlatego ostatnio robie sobie krótkie sculpty takie byle w sumie jakie, ale pomagają mi patrzeć lepiej na anatomie. Sporo cennych uwag, dzięks pro! 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 27 Listopad 2021 Autor Share Napisano 27 Listopad 2021 (edytowane) Wg. standardowych proporcji zdecydowanie bliżej nie? Ten shot gdzie kamera była lekko wyżej tylko potęguje to. hmm Edytowane 27 Listopad 2021 przez tobiq4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 27 Listopad 2021 Share Napisano 27 Listopad 2021 - potylica szyja broda - wal oczodołowy - ułozenie powiek. Wszystko wpływa na odbior. jak jedno z drugim nie lezy to nie lezy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 12 Marzec 2022 Autor Share Napisano 12 Marzec 2022 Taki tam frajer z disneja 😆 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 12 Marzec 2022 Share Napisano 12 Marzec 2022 fajny 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 12 Marzec 2022 Share Napisano 12 Marzec 2022 bardzo ładny ręder, fajne miękkie światełko 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 31 Marzec 2022 Autor Share Napisano 31 Marzec 2022 Takie tam ćwiczenia plus troche zabaw ze skanami micro detali. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 10 Kwiecień 2022 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2022 Znalazłem na dysku coś, to chyba był pierwszy kontakt z zbrushem na zajęciach, w sumie to niedawno bo na studiach 😄 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 10 Kwiecień 2022 Share Napisano 10 Kwiecień 2022 no ale co, że źle? przesz ładny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 10 Kwiecień 2022 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2022 (edytowane) 26 minut temu, RaVirr napisał: no ale co, że źle? przesz ładny Nie no mam beke z niego xD. Może by tak zarzucić temat z jakimiś pierwszymi pracami w ogóle nie tylko zbrush. Odkopałem sporo na dysku. Z malarstwa to takie crapy że szok xD Edit. albo nie xD Edytowane 10 Kwiecień 2022 przez tobiq4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 10 Kwiecień 2022 Share Napisano 10 Kwiecień 2022 Godzinę temu, tobiq4 napisał: Znalazłem na dysku coś, to chyba był pierwszy kontakt z zbrushem na zajęciach, w sumie to niedawno bo na studiach 😄 To wina red wax. Daj standard mat a będzie dużo lepiej XD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 11 Kwiecień 2022 Share Napisano 11 Kwiecień 2022 dobry progress 🙂 ile to lat temu bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 11 Kwiecień 2022 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2022 (edytowane) 11 godzin temu, KLICEK napisał: dobry progress 🙂 ile to lat temu bylo? Obrazek jest z przelomu 2017/2018 grudzien/styczen. Tylko, ze ja tak naprade relatywnie malo siedze tz. od wakacji zeszlego roku duzo, a tak to od czapy, bywalo, ze po 2 miechy nie otwieralem zetki lol Edytowane 11 Kwiecień 2022 przez tobiq4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 16 Grudzień 2022 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2022 (edytowane) Wieje smutkiem tu, takze wrzuce cos tam ostatniego po którym drzwiczki mi się uchyliły i wchodzę na serio w gamedev głównie Character Art. Także nie będzie już od czasu do czasu po godzinach z doskoku skrobania, tylko full time codziennie naparzanko od nowego roku, także myślę, że teraz skill poleci szybko przez miechy w górę. 🙂 Btw. dzięki wszystkim którzy coś tam zawsze radzili, głownie Klickowi i Sebkowi Lautshowi, nawet małe słowo pomagało. 🙂 Teraz droga od lamy do prosa :d Moglem texty bardziej docisnac, ale z racji braku czasu tak wyszlo... Edytowane 16 Grudzień 2022 przez tobiq4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volt Napisano 16 Grudzień 2022 Share Napisano 16 Grudzień 2022 (edytowane) W dniu 15.10.2021 o 10:09, tobiq4 napisał(a): Poprawiłem delikatnie według zaleceń 😄 troszkę więcej tzw. "S" rzeczywiście to poprawia odbiór. Ide dalej teraz bo się przesiedze na tym :D. Tekstury, nauczka jakiś piórek i zaczynam jakieś szkice dzienne szybkie 🙂 Wincyj xD - https://www.artstation.com/artwork/yk1w5x No i postać jakby z warhammera się wyrwała; wrzucaj model na sketchfaba żeby można było w 3d obejrzeć! 😉 Edytowane 16 Grudzień 2022 przez volt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 17 Grudzień 2022 Share Napisano 17 Grudzień 2022 Przerenderuj to ladniej 🙂 daj miekkie cienie zeby azurowe rzeczy nie byly tak ostre przy laczeniu z glowa. Dzieki temu glowa przestanie sie odcinac od calosci. Wiem widacc ze sie napracowales z ta siatka na glowie, ale mozesz ja pokaazac na cleju 😄 te po prostu postaraj sie wycinsac maxa z renderu. Szkoda ze ten czepek nie ma grubosci, sprobuj to fixnac takim trikiem, zaznacz poligony daj shela z uv (zobacz czy zadziala) jak nie to zdubilikuj model pozniej zdetaczuj ta selekcje od modelu ->flip -> i pozniej push po normalnych zeby odsulac troche od gornej czesci. Pozniej zostanie Ci do zrobienia bridge i rozlozenie uvalki tylko na tym rancie ktory powstal. Wydaje mi sie ze z miejsca realistyczniej wyjdzie ten czepek 🙂 szczegolnie na zblizeniach 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Napisano 17 Grudzień 2022 Share Napisano 17 Grudzień 2022 (edytowane) to ja jeszcze dorzuce od siebie tipka, takie rzeczy jak tutaj mozesz spokojnie robić na geometrii i wtedy bez problemu zrobisz grubość. i druga sprawa jak robisz materiał skóry na czapie to nie dodawaj faktury w zbrushu. W zbrushu zrób sobie tylko pęknięcia na zgięciach i ewentualnie jakieś mocniejsze zmarchy a reszte - fakture wyciągnij z textury, wtedy nie będzie takiego noisa. Sznurek w koszuli też mozesz spokojnie na geomtri robic. No i ogolnie legancko, z ciekawosci spytam gdzie tam wjechales w gamedev? pzodro Edytowane 17 Grudzień 2022 przez ArnoldSzczesliwy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobiq4 Napisano 17 Grudzień 2022 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2022 (edytowane) Dzięki panowie, spróbuje do tego usiąść w tygodniu, o triku zdwajania geo niby wiedzialem, ale nawet o tym nie pomyślałem, sprawdze. W ogole na przyszłość będę takie rzeczy robił na grubości, żeby było bardziej mięsiście, bo tak wygląda trochę jak wygląda xD (noni detal od wewnatrz jest jakby siłą rzeczy w negatywie) i z tymi detalami fakt, czasami mniej znaczy więcej i czas na robote w zbrushu, można poświęcić na tekstury 😘 Ps. Patryku, malutkie studio indie w Wwa z wielkimi ambicjami 🙂 Hyperstrange. Także jak mam obcykanego maxa w modelowaniu na lux (skróty do róznych funkcji etc.) i szybko potrafie robić to teraz musze blenderka pocisnac i sie nauczyc od zera. Plus ue5 i pewnie designer także jestem podjarany. Edytowane 17 Grudzień 2022 przez tobiq4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się