mistrzjang Napisano 9 Listopad 2021 Share Napisano 9 Listopad 2021 Cześć, kilka miesięcy temu wrzucałem animację z t-rexem. Teraz skończyłem drugą część. Ogólnie chodziło mi o trenowanie Blenderka. Tym razem skupiłem się na animacjach. Na łączeniu run cyclesów z innymi animacjami. Co myślicie o tym? Pewnie będzie trzecia część więc warto zapytać 🙂 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 9 Listopad 2021 Share Napisano 9 Listopad 2021 (edytowane) Mistrzu jang 🙂 bardzo dobre, fajnie i dynamicznie poprowadzona kamera za uciekającymi indykami szczególnie kiedy zaczyna robić większe obory i i motion blur fajnie wszystko zamazuje. Robiłeś to na warstwach żeby tło było mazami a indyk nie czy samo tak wyszło jak przy śledzeniu jadącego samochodu z ręki przy dłuższej ekspozycji? Kamera to jakiś rig czy goła z ręki z nullem? Jedyne co najbardziej odstaje to ta plama w lewym dolnym roku na koniec, miał być krew czy brud na obiektywnie ale jakby ze dwie kaltki za późno i wygląda jak stara i zakurzona plama niż coś co dopiero powstało i jakby jakości i rozdzielczością odstaje, ja bym to wywalił albo spróbował jakieś plamki krwi dać i nawet w 2 kaltkach na chama zaanimwoać jakiś mocno rozmyte mazy od indyka to już by było wiadomo, że on tak nabrudził 🙂 Ogólnie dobra robota Paweł, tak czymać! :) Edytowane 9 Listopad 2021 przez Destroyer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 9 Listopad 2021 Share Napisano 9 Listopad 2021 Jak dla mnie rewelka podobnie jak czesc pierwsza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 9 Listopad 2021 Autor Share Napisano 9 Listopad 2021 Godzinę temu, Destroyer napisał: Robiłeś to na warstwach żeby tło Cześć, dzięki za komentarz. Ten blur na tle wyszedł sam. Po prostu starałem się podążać kamerą za obiektami i właśnie taki efekt powstał. Jeżeli chodzi o kamerę, to nie było żadnego riga a nawet look.at.pointa. Nie wiem czy działasz w Blenderze i o tym wiesz ale w Blenderze jest możliwość poruszania się po scenie jak w grze - WSAD. No i właśnie tak ruszając kamerą robiłem keyframy, a tempo przejazdów dopasowywałem już w graph editorze, krzywymi. Ta plama faktycznie do poprawy 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 9 Listopad 2021 Share Napisano 9 Listopad 2021 O ciekawy patent z tym animowaniem kamery za pomocą WSAD, efekt lepszy niż mógłbym się spodziewać 🙂 Do takiego pościgu, dużego tempa i nierównego terenu jak się okazuje świetnie się sprawdza, nie trzeba mieć riga, podpinać telefonu czy pada do wiiu do przechwytywania ruchu tylko taką prostą metodą fajny efekt można zrobić, Ian Hubert byłby dumny 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 9 Listopad 2021 Autor Share Napisano 9 Listopad 2021 Przy okazji jak już mówimy o Ianie Hubertcie. Niedawno wrzucił do sieci darmowy Addon "Camera Shake Addon", bazujący na strackowanych prawdziwych drganiach kamery. Efekt lepszy niż dodawanie na krzywą modyfikatora noise. Na pewno w kolejnej części animacji będę musiał się tym pobawić 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 10 Listopad 2021 Share Napisano 10 Listopad 2021 Świetnie wygląda. Miejscami T-rex nieco sztywny, zwłaszcza pod koniec tuż przed napisami ruch zbyt linearny, miejscami nie czuć jego ciężaru w biegu. To taka krytyka "na wysokim poziomie". Oglądnęłam również animację z 13 lipca. Tu jest wyraźny postęp. Wyskok oczywiście komiksowy, reszta dość realistyczna, ale to chyba zamierzony efekt. Mógłbyś z grubsza zdradzić jak robiłeś grupę gallimimusów? Bo od dłuszszego czasu klnę na niemożność wprowadzenia kilku identycznych linked proxy do sceny, a tu elegancko rozwiązane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 10 Listopad 2021 Autor Share Napisano 10 Listopad 2021 Nie było jakiegoś sposobu na grupę gallimimusow. Każdy jest osobnym obiektem z osobnym Action na którym jest follow path. Wszystkie galiminusy dzielą ten sam shader oraz ten sam Action z runcyclem. Ten jeden wspólny action z runcyclem jest zblendowany z indywidualnymi actionami z follow path przy pomocy NLA editora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 10 Listopad 2021 Share Napisano 10 Listopad 2021 @mistrzjangkładniam się nisko. Widziałem już na facebookach huczało, ale tutaj pochwalę ładnie. Ładnie! I podziwiam znajomość Blendera i kunszt cały 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 11 Listopad 2021 Share Napisano 11 Listopad 2021 Ah czyli nie linkowałeś ich z jednego pliku, tylko kopiowałeś prosto w scenie? Ok. Dzięki za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzjang Napisano 11 Listopad 2021 Autor Share Napisano 11 Listopad 2021 Tak. Kopiowałam w scenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 21 Listopad 2021 Share Napisano 21 Listopad 2021 Super wygląda animacja. Fajnie, już na początku rzuca się w oczy masa ciała tych diplodoków w tle. Jedyne co mi przychodzi do głowy, co mógłbyś poprawić to animacja T-rexa w biegu - jest zbyt lekki. Antycypację przed skokiem dopracować itd. Poza tym, świetnie. Indyki fajnie biegają. Kamera super. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się