Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć, kilka miesięcy temu wrzucałem animację z t-rexem. Teraz skończyłem drugą część. Ogólnie chodziło mi o trenowanie Blenderka. Tym razem skupiłem się na animacjach. Na łączeniu run cyclesów z innymi animacjami. Co myślicie o tym?

Pewnie będzie trzecia część więc warto zapytać 🙂

 

 

zajawka 4 geo.png

zajawka 4 v2 jpg.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 958
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Mistrzu jang 🙂 bardzo dobre, fajnie i dynamicznie poprowadzona kamera za uciekającymi indykami szczególnie kiedy zaczyna robić większe obory i i motion blur fajnie wszystko zamazuje. Robiłeś to na war

  • Jak dla mnie rewelka podobnie jak czesc pierwsza.

  • Cześć, dzięki za komentarz. Ten blur na tle wyszedł sam. Po prostu starałem się podążać kamerą za obiektami i właśnie taki efekt powstał. Jeżeli chodzi o kamerę, to nie było żadnego riga a nawet look.

Posted Images

Napisano

Mistrzu jang 🙂 bardzo dobre, fajnie i dynamicznie poprowadzona kamera za uciekającymi indykami szczególnie kiedy zaczyna robić większe obory i i motion blur fajnie wszystko zamazuje. Robiłeś to na warstwach żeby tło było mazami a indyk nie czy samo tak wyszło jak przy śledzeniu jadącego samochodu z ręki przy dłuższej ekspozycji? Kamera to jakiś rig czy goła z ręki z nullem? 

Jedyne co najbardziej odstaje to ta plama w lewym dolnym roku na koniec, miał być krew czy brud na obiektywnie ale jakby ze dwie kaltki za późno i wygląda jak stara i zakurzona plama niż coś co dopiero powstało i jakby jakości i rozdzielczością odstaje, ja bym to wywalił albo spróbował jakieś plamki krwi dać i nawet w 2 kaltkach na chama zaanimwoać jakiś mocno rozmyte mazy od indyka to już by było wiadomo, że on tak nabrudził 🙂

Ogólnie dobra robota Paweł, tak czymać!  :)

Edytowane przez Destroyer

Napisano
  • Autor
Godzinę temu, Destroyer napisał:

Robiłeś to na warstwach żeby tło

Cześć, dzięki za komentarz. Ten blur na tle wyszedł sam. Po prostu starałem się podążać kamerą za obiektami i właśnie taki efekt powstał. Jeżeli chodzi o kamerę, to nie było żadnego riga a nawet look.at.pointa. Nie wiem czy działasz w Blenderze i o tym wiesz ale w Blenderze jest możliwość poruszania się po scenie jak w grze - WSAD. No i właśnie tak ruszając kamerą robiłem keyframy, a tempo przejazdów dopasowywałem już w graph editorze, krzywymi. Ta plama faktycznie do poprawy 🙂

Napisano

O ciekawy patent z tym animowaniem kamery za pomocą WSAD, efekt lepszy niż mógłbym się spodziewać 🙂 Do takiego pościgu, dużego tempa i nierównego terenu jak się okazuje świetnie się sprawdza, nie trzeba mieć riga, podpinać telefonu czy pada do wiiu do przechwytywania ruchu tylko taką prostą metodą fajny efekt można zrobić, Ian Hubert byłby dumny 🙂 

Napisano
  • Autor

Przy okazji jak już mówimy o Ianie Hubertcie. Niedawno wrzucił do sieci darmowy Addon "Camera Shake Addon", bazujący na strackowanych prawdziwych drganiach kamery. Efekt lepszy niż dodawanie na krzywą modyfikatora noise. Na pewno w kolejnej części animacji będę musiał się tym pobawić 🙂

Napisano

Świetnie wygląda.

Miejscami T-rex nieco sztywny, zwłaszcza pod koniec tuż przed napisami ruch zbyt linearny, miejscami nie czuć jego ciężaru w biegu. To taka krytyka "na wysokim poziomie". Oglądnęłam również animację z 13 lipca. Tu jest wyraźny postęp.

Wyskok oczywiście komiksowy, reszta dość realistyczna, ale to chyba zamierzony efekt.

Mógłbyś z grubsza zdradzić jak robiłeś grupę gallimimusów? Bo od dłuszszego czasu klnę na niemożność wprowadzenia kilku identycznych linked proxy do sceny, a tu elegancko rozwiązane...

Napisano
  • Autor

Nie było jakiegoś sposobu na grupę gallimimusow. Każdy jest osobnym obiektem z osobnym Action na którym jest follow path. Wszystkie galiminusy dzielą ten sam shader oraz ten sam Action z runcyclem. Ten jeden wspólny action z runcyclem jest zblendowany z indywidualnymi actionami z follow path przy pomocy NLA editora. 

Napisano

@mistrzjangkładniam się nisko. Widziałem już na facebookach huczało, ale tutaj pochwalę ładnie. Ładnie! I podziwiam znajomość Blendera i kunszt cały 🙂

Napisano

Ah czyli nie linkowałeś ich z jednego pliku, tylko kopiowałeś prosto w scenie? Ok. Dzięki za odpowiedź!

 

Napisano

Super wygląda animacja.
Fajnie, już na początku rzuca się w oczy masa ciała tych diplodoków w tle.
Jedyne co mi przychodzi do głowy, co mógłbyś poprawić to animacja T-rexa w biegu - jest zbyt lekki. Antycypację przed skokiem dopracować itd.
Poza tym, świetnie. Indyki fajnie biegają. Kamera super.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności