Bacry Napisano 7 Styczeń 2022 Share Napisano 7 Styczeń 2022 (edytowane) Od dłuższego czasu pracuję w wolnych chwilach nad modelem Jeepa Willysa. Wiem było ich pewnie wiele, ale ten będzie mój i tylko mój 🙂 Takie były początki: I kolejne WIP'y: A tak wygląda obecnie: Edytowane 7 Styczeń 2022 przez Bacry 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 7 Styczeń 2022 Share Napisano 7 Styczeń 2022 fajny 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2022 Share Napisano 13 Styczeń 2022 si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 24 Styczeń 2022 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2022 Taki turnover z dodatkowymi szczegółami, których nie widać przy tej jakości. 🙂 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 30 Grudzień 2023 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2023 Dalej dłubię w wolnej chwili. Teraz pora na tekstury: 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 30 Grudzień 2023 Share Napisano 30 Grudzień 2023 Jeep prezentuje się elegancko ale ta rdza to trochę za bardzo i za równomiernie się wybrzusza, wygląda jak punktowo potraktowana chemicznym środkiem do usuwania farby albo jakby była to narośl z silent hill czy innego horroru. Tkanina na siedzisku też jest widocznie zapętlona i przydałoby się to przełamać ale zgaduję, że tekstury jeszcze work in progress i będzie dalej pracowane nad nimi 🙂 To będzie redner, realtime, aniamcja, studio czy scena, z dalsza czy z bliższa bo to też ma znacznie czy robić 20 udimów i masę szczegółów czy 1 i po robocie 🙂 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 31 Grudzień 2023 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2023 Słuszna uwaga. Model ma być dość szczegółowy, więc i tekstur będzie dość sporo. Teraz już jest chyba z 6 zestawów. Ciągle wyplaszczam UVW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr_forkasiewicz Napisano 10 Styczeń Share Napisano 10 Styczeń Bardzo nice! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 21 Styczeń Autor Share Napisano 21 Styczeń Udało się wypłaszczyć UV'ki i poprawić kilka obiektów. Na razie rama: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 21 Styczeń Autor Share Napisano 21 Styczeń (edytowane) A tutaj różnica między SubstancePainter i VRay w 3dsmax. Jakoś nie mogę osiągnąć takiej jakości jak w Substance. Edytowane 21 Styczeń przez Bacry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 30 Styczeń Autor Share Napisano 30 Styczeń Tym razem większa całość. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 2 Luty Share Napisano 2 Luty Bardzo fajnie wygląda model i teksturki. Co do jakości materiałów i refleksów, pytanie czym świecisz i czy cos wyciągasz render ? Może wystarczy trochę podrasować światło i bedzie git 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 3 Luty Autor Share Napisano 3 Luty Wcześniej świeciłem słońcem z vraya. A rendery są prosto z 3dsmaxa, chociaż tam jest robiona już korekta barwy itp. Ale ostatnie remdery są już świecone hdr, którą widać w tle. Taką samą jak w substance painter. I to chyba było dość kluczowe, bo przypomina to już bardziej pierwotne screeny, tylko tam jest wykorzystany Iray. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 3 Luty Autor Share Napisano 3 Luty (edytowane) Ciągle znajdę coś co ma złe UVW i poprawiam. Tylne koło zapasowe jeszcze nie tykane. Edytowane 3 Luty przez Bacry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 6 Luty Autor Share Napisano 6 Luty I trochę do przodu projekt popchnięty. Bliżej końca niż początku. 💪Nie jestem pewien, jak była szyba montowana?😒 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty Uwaga bede się czepiał 🙂 IMO niepotrzebnie w takim stopniu podniszczasz farbę blach na ostrych krawędziach. Niemal każda krawędź jest u ciebie podniszczona. I w resoraczku taki efekt byłby świetnym dodatkiem ale w skali 1:1 jest tego za dużo. Najlepiej patrzeć w referencje. Jesli ma to być wojenna zabaweczka 🙂 to pozerkaj na fotosy z tego okresu, co i jak sie brudziło - choćby wejście czy nadkola. W jakim stopniu farba w warunkach bojowych była naruszona itd. No ale modelik fajny i ciśnij dalej 🙂 http://auta-klasyczne.pl/wp-content/uploads/2020/05/00Y0Y_b4WQEraCAbL_1200x900.jpg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr_forkasiewicz Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty 10 godzin temu, Bacry napisał(a): I trochę do przodu projekt popchnięty. Bliżej końca niż początku. 💪Nie jestem pewien, jak była szyba montowana?😒 Bardzo fajnie to wygląda. Powiedz: czy te przetarcia metalu rysujesz ręcznie czy to jakaś maska w substance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Luty Autor Share Napisano 7 Luty 9 godzin temu, piotr_forkasiewicz napisał(a): Bardzo fajnie to wygląda. Powiedz: czy te przetarcia metalu rysujesz ręcznie czy to jakaś maska w substance? To maska w substance painter. Dlatego jak przygotuje sobie nowy materiał i dodam do biblioteki dość łatwo poprawić potem całość. Chociaż trzeba dostosować stosownie do skali i stopnia "ostrości" obiektów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Luty Autor Share Napisano 7 Luty 10 godzin temu, Mortom napisał(a): Uwaga bede się czepiał 🙂 IMO niepotrzebnie w takim stopniu podniszczasz farbę blach na ostrych krawędziach. Niemal każda krawędź jest u ciebie podniszczona. I w resoraczku taki efekt byłby świetnym dodatkiem ale w skali 1:1 jest tego za dużo. Najlepiej patrzeć w referencje. Jesli ma to być wojenna zabaweczka 🙂 to pozerkaj na fotosy z tego okresu, co i jak sie brudziło - choćby wejście czy nadkola. W jakim stopniu farba w warunkach bojowych była naruszona itd. No ale modelik fajny i ciśnij dalej 🙂 http://auta-klasyczne.pl/wp-content/uploads/2020/05/00Y0Y_b4WQEraCAbL_1200x900.jpg Przyglądam się. Podstawowy problem polega na tym, że albo są odnowione egzemplarze albo zupełnie zapuszczone. Fakt, że przydało by się trochę rdzy w końcu nie pojawia się od razu na równo. O tyle dobrze, że mam przygotowane modele w substance painter i teraz po poprawkach wystarczy eksport do 3dsmaxa i wszystko ładnie będzie. 💪 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 7 Luty Share Napisano 7 Luty @Bacry Fakt... dużo odnowionych albo chemicznie postarzanych. Jedyna nadzieja to czarnobiałe zdjęcia z okresu II wojny i zaraz po. Myślę, że tak do lat 60 spokojnie można szukać. Potem już pewnie odnawiali i pacykowali blacharkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 9 Luty Autor Share Napisano 9 Luty kolejne zmiany i kolejne poprawki UVW, żeby się mapy lepiej składały. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 9 Luty Share Napisano 9 Luty Moim zdaniem jest poprawa względem poprzednich renderów 🙂 To podniszczenie nie jest już takie równomierne 🙂 I temat do przemyśleń - pomyśl nad lekkimi wgnieceniami 🙂 na normalce oczywiście 🧐 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Luty Autor Share Napisano 10 Luty Też o tym myślałem. Jakbyś miał jakieś dobre tutoriale do substance o tym, to chętnie się z nimi zapoznam. Pozostają jeszcze oznaczenia, ale to ostatni etap.💪 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Luty Autor Share Napisano 10 Luty I jeszcze drobny detal. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 10 Luty Share Napisano 10 Luty (edytowane) Nie no bardzo ładnie! Teksturkę siedzeń bym jeszcze trochę powycierał. Wiesz, ładują się takie wojaki upaptlane, uwalone jak stół Durczoka, to trochę brudzą i uszkadzają tapicerkę 🙂Jeszcze wewnętrzną część nadkoli, jeszcze troszkę bym "dobłocił" lub przyprószył pyłem. Ale jest świetnie 🙂👍 Będzie jakaś scenka? Edytowane 10 Luty przez Mortom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Luty Autor Share Napisano 10 Luty Scena jak będzie to co najwyżej droga😁 Na pewno żadnych ludzi ani dodatkowych sprzętów. Chyba że skrzynki z amunicją. 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Luty Autor Share Napisano 10 Luty W sumie to pracowałem kiedyś nad kościołem z Włoch. Pasowałby do sceny. 😁 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 10 Luty Share Napisano 10 Luty No! Wybuchniesz kościółek troszkie... dodasz Musoliniego na koniu i wuala! 😄 Scenka z CODa jak w mordę strzelił 😉 Tylko weź tą biała farbę zetrzyj z elewacji 😛 ja rozumie... zima i tego inne takie ale chyba trochę przesadziłeś z tym szronem? 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 10 Luty Autor Share Napisano 10 Luty To opadł kurz bitewny. 🤣 Mógłbym jeszcze ustawić go na biurku w szkole jak w tej scenie: 🤣 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Luty Autor Share Napisano 12 Luty Pobrudzone tylne siedzenie i parę innych reczy. Tylko nie jestem przekonany do takiego materiału siedzenia. 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 12 Luty Share Napisano 12 Luty IMO to są dobre referencje na siedzenia: Fajnie że pobrudziłeś tylną kanapę ALE trochę widać powtarzający się wzór tekstury 🙂 No ale machniesz 2 razy pędzelkiem i zaraz go nie będzie 🙂 Ogólnie fajnie Ci idzie ten Jeep 🙂👍 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 14 Luty Autor Share Napisano 14 Luty Miejsca szycia muszę jeszcze poprawić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 14 Luty Autor Share Napisano 14 Luty I ostatnia poprawka na siedzeniach. Trochę zmienione fałdy, dodane szycia i lekkie podbrudzenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 15 Luty Share Napisano 15 Luty Bardzo ładnie ci idzie👍 Lepiej pobrudzone siedzenia to juz chyba tylko w TVN albo 😉 u Beara Gryllsa po wyprawie do dżungli 😄 Będę jeszcze upierdliwy i zwrócę ci uwagę na równomiernie podniszczony kuferek pod siedzeniem kierowcy. Ta sama przypadłość co poprzednio z blacharką Jeepa 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 15 Luty Autor Share Napisano 15 Luty Dzięki za uwagi. Ten kuferek to zbiornik paliwa jest. 😁 Tutaj te przetarcia wydawały mi się odpowiednie. Takie miejsce narażone na częste zużycie. Pokażę później na kompletnym modelu jak to wygląda w całości. 💪 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 16 Luty Autor Share Napisano 16 Luty Jeszcze kilka rzeczy zostało, ale juz całkiem blisko końca. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 16 Luty Share Napisano 16 Luty (edytowane) Bardzo dobrze się prezentuje, dobra robota! 🙂 Teraz scena musi być bo szkoda żeby się model zmarnował 🙂 inspiracja od ai, tak ma wyglądać tylko lepiej i poprawnie, jedziesz! 😛 Edytowane 16 Luty przez Destroyer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Luty Autor Share Napisano 18 Luty Do sceny to jeszcze chwila. Ciągle coś poprawiam i dodaję. Zawieszenie już nie będzie teksturowne tylko sam czysty materiał. I tak nie będzie tego za bardzo widać. Teraz kombinuję z szybą. 😱 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Luty Autor Share Napisano 18 Luty (edytowane) I jeszcze dwa dodatkowe ujęcia całości: Edytowane 18 Luty przez Bacry 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Luty Autor Share Napisano 19 Luty Znacie jakis patent na popękaną szybę? Teraz widać że to ścianki pojedyncze a nie cała objętość. 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 19 Luty Share Napisano 19 Luty 44 minutes ago, Bacry said: Znacie jakis patent na popękaną szybę? Teraz widać że to ścianki pojedyncze a nie cała objętość. 🤔 Prawdziwa geometria a nie tesktura 🙂 Tak jak chcesz zrobić dobre kostki lodu to też bąbelki i pęknięcia robisz z geometrii i masz 5mln poly na kostkę 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Luty Autor Share Napisano 19 Luty 1 godzinę temu, Destroyer napisał(a): Prawdziwa geometria a nie tesktura 🙂 Tak jak chcesz zrobić dobre kostki lodu to też bąbelki i pęknięcia robisz z geometrii i masz 5mln poly na kostkę 🙂 To słabo. Okaże się że szyba będzie miała więcej polygonow niż reszta pojazdu. W takim razie zostaje bump mapa i nie będzie dziury w szybie. 👍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 19 Luty Share Napisano 19 Luty 34 minutes ago, Bacry said: To słabo. Okaże się że szyba będzie miała więcej polygonow niż reszta pojazdu. W takim razie zostaje bump mapa i nie będzie dziury w szybie. 👍 Jeżeli chcesz żeby coś dobrze i przekonywująco wyglądało na zbliżeniu to często nie ma wyboru, np zobacz to, sam model relatywnie prosty a drobne paprochy, kurz i pajęczyny ile mają poly a ledwo je widać nawet 🙂 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty (edytowane) W dniu 19.02.2024 o 12:36, Bacry napisał(a): To słabo. Okaże się że szyba będzie miała więcej polygonow niż reszta pojazdu. W takim razie zostaje bump mapa i nie będzie dziury w szybie. 👍 A jak bardzo chcesz to potrzaskać? bo może miliona poly nie trzeba będzie 🙂 Czy oni serio montowali przednie szklane szyby nie a bezpieczniejszą płaksę? Bo chyba jeszcze patentu na bezpieczne szkło nie było. Edytowane 20 Luty przez Mortom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 20 Luty Autor Share Napisano 20 Luty 2 godziny temu, Mortom napisał(a): A jak bardzo chcesz to potrzaskać? bo może miliona poly nie trzeba będzie 🙂 Czy oni serio montowali przednie szklane szyby nie a bezpieczniejszą płaksę? Bo chyba jeszcze patentu na bezpieczne szkło nie było. Bardzo ladny material. Jakoś nie trafilem na niego wczesniej. Mam jeszcze jeden pomysł. Zobaczę jak wyjdzie. W sumie chcialbym to połamać podobnie jak tetaz jest na tejsturze. 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 20 Luty Share Napisano 20 Luty Masz różne rodzaje szyby, z lewej u góry połamaną na małe odłamki, jak w nowoczesnych samochodach, szyba łamie się na małe "kamyczki" które nie pokaleczą pasażerów, a z prawej u góry masz połamaną jak szybę okienną (na duże kawałki którymi można się skaleczyć). Nie wiem jak było w samochodach z tamtych lat, ale na pewno nie było w każdym rogu inaczej. Ale i tak ładny model. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 21 Luty Autor Share Napisano 21 Luty (edytowane) Rzeczywiście. Zupełnie o tym nie pomyślałem. Na jakism forum znalazłem taką informację. Więc troche toninaczej wyglada. I wystarczy wtedy bump mapa👍 Edytowane 21 Luty przez Bacry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 24 Luty Autor Share Napisano 24 Luty Zupełnie nie widać tego pęknięcia w szybie więc chyba nie pozostanie nic innego jak ręczne modelowanie. Ale max nie posiada takich fajnych pluginów jak bledner 😞 więc zejdzie się na pewno dłużej. Za to dodałem tekstury na szyby, bo wcześniej zupełnie o tym zapomniałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 24 Luty Share Napisano 24 Luty Samochód bardzo fajnie się prezentuje, co do pęknięcia to na początek spróbuj ściągać jakiś wektor pęknięcia i z tego zrób szybko geometrię z autoamtu, wstaw w szybę i zobacz czy nie wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 25 Luty Autor Share Napisano 25 Luty Po wymodelowaniu nie wielka różnica. Na zbliżeniach tylko widać inaczej. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się