Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,
Mam nadzieje że nie zjedziecie mnie do spodu 🙂 
Ale od jakiegoś czasu kombinuję sobie taką scenkę w ramach prezentu dla pewnych podcasterów (tak for fun) - kto pracuje/pracował w Techlandzie to może zna Igę E. S. - dziewczę w cosplayu doomguya  🙂 a może znacie ich z innych źródeł 🙂 
Chciałbym im sprezentować puzzle z tą grafiką 🙂 

Podcast jest w głównej mierze o grach, stąd wszystko (niemal) ma kojarzyć się z grami, konsolami oraz z lekką nutką popkultury.

Oczywiście wymodelowałem wszystko, po za asetami skał, które kiedyś zakupiłem na artstation - nie chciało mi się robić od nowa tego co już mam 🙂. Aha voxelowego Mariusza też ściągnąłem z jakieś darmowej stronki - bo również nie chciało mi się ślęczeć skoro coś takiego już było na podorędziu 🙂
Guźco-ludź (świniak po lewej z podwójnym ostrzem) to moja inwencja twórcza 🙂 jako znak rozpoznawczy podcast przyjął właśnie guźca, więc chciałem go przemycić w tle, jako growego skurczybyka w konwencji fantasy 🙂 

Ogólnie chciałem aby stylistycznie było by to w formie "realistycznej" kreskówki - czy wyszło, sami oceńcie.
Aha, czy napis na niebieskiej opasce "Toma Fisha" jest udanym rebusem? Chłopczyk po lewej. Czy jednak nie za bardzo?

Napis Niezatapialni ma być bardziej eklektyczny - bo jak widać jeszcze nie zróżnicowałem każdej litery - półki co mam bazę i na niej buduję dalej. Staram się aby litery były z motywami z gier.  

Złota ramka to półki co szkic - bo na razie zbyt biednie wygląda, obmyślam jeszcze jak by ją urozmaicić. Dodałem ją po to aby łatwiej było odróżnić puzzle z krańców obrazka - ot taki ułatwiacz dla układających 🙂 

I pytanie: czy na tym etapie wygląda to jakoś?
 

Niezatapialni-z-ramka.jpg  

Edytowane przez Mortom
  • Like 5
  • Thanks 1
Napisano
Godzinę temu, Mortom napisał:

Witam,
Mam nadzieje że nie zjedziecie mnie do spodu 🙂 
Ale od jakiegoś czasu kombinuję sobie taką scenkę w ramach prezentu dla pewnych podcasterów (tak for fun) - kto pracuje/pracował w Techlandzie to może zna Igę E. S. - dziewczę w cosplayu doomguya  🙂 a może znacie ich z innych źródeł 🙂 
Chciałbym im sprezentować puzzle z tą grafiką 🙂 

Podcast jest w głównej mierze o grach, stąd wszystko (niemal) ma kojarzyć się z grami, konsolami oraz z lekką nutką popkultury.

Oczywiście wymodelowałem wszystko, po za asetami skał, które kiedyś zakupiłem na artstation - nie chciało mi się robić od nowa tego co już mam 🙂. Aha voxelowego Mariusza też ściągnąłem z jakieś darmowej stronki - bo również nie chciało mi się ślęczeć skoro coś takiego już było na podorędziu 🙂
Guźco-ludź (świniak po lewej z podwójnym ostrzem) to moja inwencja twórcza 🙂 jako znak rozpoznawczy podcast przyjął właśnie guźca, więc chciałem go przemycić w tle, jako growego skurczybyka w konwencji fantasy 🙂 

Ogólnie chciałem aby stylistycznie było by to w formie "realistycznej" kreskówki - czy wyszło, sami oceńcie.
Aha, czy napis na niebieskiej opasce "Toma Fisha" jest udanym rebusem? Chłopczyk po lewej. Czy jednak nie za bardzo?

Napis Niezatapialni ma być bardziej eklektyczny - bo jak widać jeszcze nie zróżnicowałem każdej litery - półki co mam bazę i na niej buduję dalej. Staram się aby litery były z motywami z gier.  

Złota ramka to półki co szkic - bo na razie zbyt biednie wygląda, obmyślam jeszcze jak by ją urozmaicić. Dodałem ją po to aby łatwiej było odróżnić puzzle z krańców obrazka - ot taki ułatwiacz dla układających 🙂 

I pytanie: czy na tym etapie wygląda to jakoś?
 

Niezatapialni-z-ramka.jpg  

Wow fajne!
Byle Nintendo tego mario nie wylukał bo będzie wtopa 😉 TO "N" bym zmienił bo jakośgryzie się z resztą. 

O co chodzi w tym rebusie, bo ja się nie znam 😉 

  • Like 1
Napisano
Teraz, michalo napisał:

(...) O co chodzi w tym rebusie, bo ja się nie znam 😉 (...)

No mało wyjść słowo (Doktorat) Dokto (obraz szczura) RAT - po angielsku. Ale po twojej wypowiedzi widzę że przekombinowałem 😉 
Co do N to rzeczywiście poszperam i przerobię bo też mi jakoś nie pasowało 🙂 

Napisano
27 minut temu, Mortom napisał:

No mało wyjść słowo (Doktorat) Dokto (obraz szczura) RAT - po angielsku. Ale po twojej wypowiedzi widzę że przekombinowałem 😉 
Co do N to rzeczywiście poszperam i przerobię bo też mi jakoś nie pasowało 🙂 

hah ja myślałem, że to owieczka 😉 

  • Haha 1
Napisano (edytowane)

Hey,

Super praca! Jedynie napis na dole mi nie siedzi, jest za ciemny i zbyt ponury.

PS. Świetny księżyć z logiem Xboxa w prawym, górnym rogu 🙂

Edytowane przez blazejbobek
  • Like 1
Napisano

Zdecydowanie lepiej, napis bardziej spójny szczególne to pierwsze N się wybijało, teraz jest spoko choć napis jest ciężki do przeczytania i czyta się dość topornie i trzeba się nieco skupić jakby się było niepiśmiennym chłopem 😛 

Może zrób na szybko tak jak @EthicallyChallenged sugeruje, jasne tło z tyłu, albo mocny rimlight, albo jakieś neonowe akcenty żeby się czytało sprawnej, na szybko w photoshopie żeby zobaczyć czy kierunek ma sens 

  • Haha 1
Napisano

Jak wyzej. Wszystko miodzio tylko napis bym uwyraznil jakos. No i jezeli ksiezyc mial byc x-boxowy to poswiate byl dal zielonkawa jednak. A tak to wszystko git 🙂

Napisano (edytowane)

OK dzięki za konstruktywny feedback panowie 🙂  

@Nezumi - myślałem o tej zielonej poświecie od księżyca, ale rozwaliło by mi to niebieskie naturalne rim light jakie obecnie jest. Ale porobię sobie tekściki i zobaczę, może nie będzie to zły krok 🙂 THX

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano (edytowane)

A może ten podkreślnik pod napisem wywalić i niech literki lewitują bo przez to robi się tak wielka jednolita masa i wtedy może nawet ten glow z dołu gdyby go mocniej podbić mógłby wystarczyć albo nawet można zostać przy ciemnych barwach i też dużo doda do czytelności.

Możesz tam dodać jakie delikatne god raysy, gwizdy, pył w powietrzu czy coś  delikatnego żeby przełamać jednolitość tła ale żeby nie ściągało za mocno uwagi detalem i też powinno pomóc

GWSWxCA.jpg

B3vZzS8.jpg

BAKbEaM.jpg

Edytowane przez Destroyer
  • Like 4
  • Thanks 1
Napisano

Pokręciłem trochę światłem, wywaliłem podkreślenie. Teraz obmyślam jak te literki przywiązać w przestrzeni. Albo je na linach przywiąże do ramki lub powtykam je na cienkich stalowych podpórkach - oczywiście poszukam jakiś growych odpowiedników aby było to wszystko spójne.

Niezatapialni-z-ramka.jpg Dajcie znaki - czy lepiej czy gorzej 🙂 
Pozdr.

  • Like 3
Napisano

Czytelność zdecydowanie na plus a co do pomysłu z linami czy podpórkami/ rusztowaniami to zostaw to, każdy taki element zaburzy silhouette, obrys napisów i pogorszy czytelność. Już te ludki przed i na napisie trochę tak działają jeśli wypełnisz przestrzeń to ten efekt pogłębisz, czasami less is more 🙂 M

Fajnie zrobiłeś te cienie pod napisami, spoko zróżnicowane ale dużo więcej bym tak mocno nie mieszał bo znowu się zrobi tłoczno a teraz jest trochę oddechu. Możesz spróbować tak jak pisałem wyżej dodać coś na przełamanie, jakiś pył, gwiazdy jak na górnej części,  jakąś fakturę gleby z tyłu lekko zarysowaną jakby napis był w tunelu pod ziemią albo coś takiego ale nie przesadzaj za bardzo bo może się zrobić ciężka do czytania masa detalu bez spokojnego meisjca gdzie wzrok mógłby chwilę odpocząć.

  • Thanks 1
Napisano

Może postawić ten napis na skale? Na tej samej co stoją postacie. W sensie połączyć ją z resztą tła żeby się tak nie odcinało od reszty. 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

No i może jasność tej niebieskiej poświaty jest za duża bo teraz napis gra główną rolę a postacie na górze to takie tło trochę 😛 Może i tam też by im się przydało jakieś bardziej zdecydowane odcięcie bo niektóre postacie trochę giną np batman jest ledwo widoczny, jego obrys zlewa się tłem, biały pad jest chyba za ciemny, też tak ginie w cieniu, shotgun trzymany przez chłopka dodaj lekki rimlight żeby go podkreślić i lekko odciąć. Tło za kobietą i świnkąto chyba pich black, może dodąc tak jakiś lekki detal zrysowana światłem krawędź skały czy coś zęby nie była aż tak jednolita plama czerni ale tak delikatnie to przełam żeby się nie wybijało za bardzo. I tego typu rzeczy możesz przelecieć po obrazku i balansować czy się dobrze czyta, czy postacie się nie zlewają, czy widać plany etc. 

Może coś w tym kierunku tylko nie tak siermiężnie 🙂

yyR9l4Z.jpg

Edytowane przez Destroyer
  • Thanks 1
Napisano

Jeszcze możesz trochę oczy podbić żeby mocniej się wybijały, tak trochę piksarowo, powyżej lekko je podciągnąłem ale można je skontrastować bardziej i podkręcić tęczówki, tak samo czarne oczka i białe odbicia światłą w nich robią całą robotę i dodają życia jak się to dobrze zrobi.

Alternatywna ścieżka i inspiracja poniżej uwu kawaii 😄

VSnd3C7.jpg

  • Haha 1
Napisano (edytowane)

@Destroyer Chyba znasz Niezatapialnych bo dodałeś ultimate bossa - helikopter 🙂 Dokładnie miałem dodać jeszcze takowy.

I chyba mam skopaną gamme w monitorze, bo jak piszecie że batman ledwo widoczny to coś musi być na rzeczy. Niestety kalibrator monitora sie zapodział 😐 i za nic nie mogę go znaleźć. Boję się że diabelstwo wpadło do skarpetkowego trójkąta Bermudzkiego 😐  Szlak!
Ustawiłem na oko monitor ale to raczej rozwiązanie na chwilkę. Macie jakieś tego typu sprzęty w januszowej cenie, ale też niezbyt kiepskawe? 

Wracając do sceny, górnego obrazka jeszcze nie ruszałem. Na razie katuję jeszcze napis 🙂 Wersja Kwaii - Destro jest w punkt! 😉 Brakuje jeszcze jakiś majteczek mangowej dzierlatki i leci do druku! 😄  Tekstura na podłogę i tło to dobry pomysł. Wkorporuje to w następny update.
Tak sobie pomyślałem że może zamiast poziomego odcięcia ramką "skleję te 2 obrazki razem łagodnym przejściem. Teraz ta mgła wyszła za wysoko, ale koncept chyba jakiś jest 🙂 

Pozdr.

P.S.
Czy myślicie że zastąpienie sprajta doom guy'a na model 3D to dobre posuniecie? Czy wersja 2D ma swój urok? Bo nosze się z tym zamiarem ale nie wiem czy warto 🙂 

Niezatapialni-z-ramka.jpg 

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano (edytowane)

Te strzały, dymki i rykoszety fajnie wyszły, szara mgłą mnie nei przekonuje, a może zrobić takie tylko przejście ze skały w tą niebieską poświatę? Bez ramki nad napisami jest chyba lepeij, gra to razem jako całość i gdyby stworzyć wrażenie, że te napisy są z przody w tej niebieskiej mgle to moglby wystarczyć bez wprowadzanie tej szarej która trochę za bardzo ściąga teraz wzrok.

0E78QNZ.jpg

Edytowane przez Destroyer
  • Thanks 1
Napisano

Bardzo fajnie dół już wygląda, skały, wybuch, nawet ta szara mgła dużo lepiej gra z resztą, nadal trochę za mocno się wybija ale gdybyś miał skarpę z tych skał i lekko ją przerzedził i nawet lekko dał niżej za literkami to chyba byłoby git i można powoli kończyć 🙂

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności