Skocz do zawartości

Tworzenie realistycznej postaci CGI


Omnibus24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstępie zaznaczę że jestem "zielony" w grafice 3D dlatego proszę o wyrozumiałość za być może kolokwialne pytania.

Potrzebuję stworzyć realistyczną postać człowieka CGI. Pytanie czy jak zrobię taki model w np. Maya to czy da się tak zrobić aby w aplikacji DAZ Studio w szybki i prosty sposób dało się ustawiać tą postać 3D w dowolnych pozach, to znaczy czy da się tak zrobić żeby np kluczowe elementy postaci jak stawy kończyn itd były że chwytam myszą i ustawiam w żądanej pozycji i tak sobie ustawiam całą postać w pozie jaką chcę i dalej eksportuję do wyjściowego pliku. Jeżeli w DAZ tego nie da się zrobić to czy tak da się wykonać to w programie np. Maya.

Pytanie drugie jaki program polecacie do tworzenia takich postaci, głównie zależy mi na jak największym realizmie.

Czy możecie polecić o ile takie są darmowy program do tworzenia takich postaci CGI.

No i ostatnie pytanie czy znacie jakieś generatory realistycznych, nie rysunkowych ale takich typowo CGI postaci?

Od razu uprzedzę zarzuty że skoro jestem zielony w 3D to gdzie się biorę za tworzenie postaci CGI, wyjaśniam. Tak jestem zielony ale jak już ustalę w czym i jak to tworzyć to czas na naukę będzie 🙂

Pozdrawiam i liczę na konstruktywne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze i podstawowe pytanie czy chcesz się nauczyć robić takie postacie i poznać cały proces czy tylko potrzebujesz takiej postaci do jakiegoś celu jak obrazek czy aniamcja?