Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Zrigowa艂am i zanimowa艂am takie szklane ptaszki dla Swarovskiego.

Gouldian finches czyli amady艅ce.

Rendery i materia艂y te偶 moje.

G艂贸wnie zajmuj臋 si臋 materia艂ow膮 baz膮 danych w firmie, a raz do roku robi臋 taka animacja, ptaszki by艂y pierwsze, na szcz臋艣cie si臋 spodoba艂y wi臋c pozwolili mi zacz膮膰 nast臋pn膮 馃檪

Koncept, modele, muzyka i cut nie moje. Modele powsta艂y prosto u Swarovskiego z tego co wiem, co do filmu by艂a wsp贸艂praca z firm膮 ITH (koncept i dobranie muzyki).

Oficjalna strona z filmem:
https://www.swarovski.com/de-AT/s-scs-idyllia-annual-edition/
Muzyka jest per default wy艂膮czona, ale lepiej ogl膮da si臋 z muzyk膮.

Link prosto do filmu, nie uda艂o mi si臋 zrobi膰 embed tu na forum:
https://asset.swarovski.com/videos/f_auto,q_auto,w_1280,h_720,c_fill/swa-cms/videos/Idyllia_SCS_AE_2024_Landscape_EN/CS.mp4

Screenshot 2024-06-18 182425.png

Edytowane przez Ania

  • Odpowiedzi 8
  • Wy艣wietle艅 866
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Blender/Cycles, kilka minut na klatk臋 (zale偶nie ile akurat obiekt贸w w danej klatce itp.), i jeszcze 1-2min na Compositing. 聽 Spytam si臋. Mam pozwolenie wykroi膰 sobie kawa艂ki do demoreel, t

  • @Ania聽chodzi艂o mi o 艂epki prtaszor贸w 馃檪聽 Ale nie przejmuj si臋 wysz艂o super 馃檪聽po postu jako艣 mi si臋 blik za g艂adko rozchodzi na powie偶chnii. Sama wiesz... perfekcyjne odbicie w przyrodzie nie

  • Mortom - teraz widz臋 co masz na my艣li. Zmieni膰 ju偶 nie mog臋 ale nast臋pnym razem popr贸buj臋. Tylko nie glossem. To jest tak, 偶e w "fizycznym" szkle (tyle fizyki na ile mnie i Blendera sta膰), g

Posted Images

Napisano
13 godzin temu, Ania napisa艂(a):

Zrigowa艂am i zanimowa艂am takie szklane ptaszki dla Swarovskiego.

Gouldian finches czyli amady艅ce.

Rendery i materia艂y te偶 moje.

G艂贸wnie zajmuj臋 si臋 materia艂ow膮 baz膮 danych w firmie, a raz do roku robi臋 taka animacja, ptaszki by艂y pierwsze, na szcz臋艣cie si臋 spodoba艂y wi臋c pozwolili mi zacz膮膰 nast臋pn膮 馃檪

Koncept, modele, muzyka i cut nie moje. Modele powsta艂y prosto u Swarovskiego z tego co wiem, co do filmu by艂a wsp贸艂praca z firm膮 ITH (koncept i dobranie muzyki).

Oficjalna strona z filmem:
https://www.swarovski.com/de-AT/s-scs-idyllia-annual-edition/
Muzyka jest per default wy艂膮czona, ale lepiej ogl膮da si臋 z muzyk膮.

Link prosto do filmu, nie uda艂o mi si臋 zrobi膰 embed tu na forum:
https://asset.swarovski.com/videos/f_auto,q_auto,w_1280,h_720,c_fill/swa-cms/videos/Idyllia_SCS_AE_2024_Landscape_EN/CS.mp4

Screenshot 2024-06-18 182425.png

Wspania艂a robota Aniu. Pi臋kne materia艂y i bardzo 艂adna, szarpana animacja - co艣, czego brak przy animacji zwierz膮t razi zwykle najbardziej. W sumie , mog艂aby by膰 jeszcze bardziej, ale to przecie偶 reklam贸wka w stylu glamour, a nie dokument o zwierz臋tach.
W czym to robi艂a艣? Czym renderowane i jakie czasy renderu na klatk臋, je艣li mog臋 zapyta膰?

Napisano

Supera艣nie wysz艂o 馃檪
mam pytanie: Czy te kamyki maj膮 taki matowy "blik" 偶e w艂a艣nie taki jest na rendenrze?
Wiesz nigdy 偶adnego kamyka Swarowskiego nie widzia艂em z bliska, wi臋c nie mam poj臋cia czy tak niekt贸re wygl膮daj膮.
Pytam bo jak by by艂y mo偶e ostrzejsze odbicia to chyba by艂o by leciutko realniejsze / mniej komputerowe. No ale tylko zgaduj臋 bo zapewne widzia艂a艣 wiele wersji tej animacji i jak mniemam wybra艂a艣 najlepsz膮 opcj臋 wi臋c sie nie czepiam.聽

No i 艣wietna robota, gratulacje 馃檪馃憤

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor
6 hours ago, piotr_forkasiewicz said:

W czym to robi艂a艣? Czym renderowane i jakie czasy renderu na klatk臋, je艣li mog臋 zapyta膰?

Blender/Cycles, kilka minut na klatk臋 (zale偶nie ile akurat obiekt贸w w danej klatce itp.), i jeszcze 1-2min na Compositing.

6 hours ago, adek said:

Gratulacje! Pi臋kne.聽

Faktycznie, embed mp4 nie dzia艂a. Mo偶esz to wgra膰 na vimeo lub youtube czy prawa zabraniaj膮? Wtedy 艂atwo si臋 tym dzieli膰.

Spytam si臋. Mam pozwolenie wykroi膰 sobie kawa艂ki do demoreel, tu linkuj臋 do oficjalnej strony wi臋c te偶 chyba ok, ale czy mog艂abym ca艂y film troch臋 w膮tpi臋.

5 hours ago, Mortom said:

mam pytanie: Czy te kamyki maj膮 taki matowy "blik" 偶e w艂a艣nie taki jest na rendenrze?
Wiesz nigdy 偶adnego kamyka Swarowskiego nie widzia艂em z bliska, wi臋c nie mam poj臋cia czy tak niekt贸re wygl膮daj膮.
Pytam bo jak by by艂y mo偶e ostrzejsze odbicia to chyba by艂o by leciutko realniejsze / mniej komputerowe.

O kt贸re dok艂adnie chodzi? Bo tu s膮 niekt贸re szlifowane na "ostro", np. pier艣, kark, niekt贸re szlifowane na "g艂adko", np. g艂owa, dzi贸b, dlatego si臋 r贸偶ni膮. Ga艂膮zki i 艣rodek kwiatka to w og贸le nie szk艂o tylko metal. Ale przyznam 偶e o艣wietlenie nie jest dopieszczone do ko艅ca. "Bliki" to zale偶膮 g艂贸wnie od o艣wietlenia, prawie nie od materia艂u w tym wypadku. Pod koniec nie by艂o ju偶 czasu (a raczej czas poszed艂 na troubleshooting, bo by艂 flickering i nie wiedzia艂am czemu, okaza艂o si臋 偶e by艂y coplanar 艣cianki w modelu, ale ja podejrzewa艂am co艣 innego i tak si臋 namacha艂am niepotrzebnie...).

Zreszt膮 marketing nie lubi realizmu. Takie rzeczy by艂yby du偶o bardziej realistyczne z odciskami palc贸w i kurzem.

Dzi臋ki wszystkim za odpowiedzi!

Edytowane przez Ania

Napisano

@Ania聽chodzi艂o mi o 艂epki prtaszor贸w 馃檪

Zrzutekranu2024-06-19160707.png.37538a0ad08bd112e4f2cd8eb28e0f4e.png

Ale nie przejmuj si臋 wysz艂o super 馃檪聽po postu jako艣 mi si臋 blik za g艂adko rozchodzi na powie偶chnii. Sama wiesz... perfekcyjne odbicie w przyrodzie nie wyst臋puje. Ale rozumiem, 偶e nie chcieli aby dodawa膰 roughness mapy. Bo jeszcze klienci by sie wystraszyli, 偶e sprzedaj膮 wypalcowane szkie艂ka 馃檪聽Mo偶na by艂o by odbicie odrobin臋 wyostrzy膰 - mniejszy gloss + vlume w 艣rodku rubinu? - na dodatkowe rozbicie 艣wiat艂a. Ale naprawd臋 sie czepiam i pewnie nie potrzebnie dowali艂o by to czas renderu, a efekt by艂by zapewne marginalnie zauwa偶alny.聽

Napisano
  • Autor

Mortom - teraz widz臋 co masz na my艣li. Zmieni膰 ju偶 nie mog臋 ale nast臋pnym razem popr贸buj臋.

Tylko nie glossem.

To jest tak, 偶e w "fizycznym" szkle (tyle fizyki na ile mnie i Blendera sta膰), gloss jest nienaruszalny. To jest idealnie ostre odbicie pod funkcj膮 Fresnela. Volume w 艣rodku jest oczywi艣cie, w kolorowym szkle powierzchnia jest praktycznie niezale偶na od koloru, kolor idzie wy艂膮cznie z Volume.

Nieostre jest w tym wypadku t艂o/o艣wietlenie. T艂o mam parametryczne, wi臋c da艂oby si臋 wyostrzy膰 i rzeczywi艣cie chyba spr贸buj臋 nast臋pnym razem 馃檪
Z tym s膮 jednak inne problemy, bo im ostrzejsze kanty w o艣wietleniu, tym mocniej wy艂azi dyspersja, a to te偶 nieporz膮dane. Metale te偶 ze zbyt ostrym o艣wietleniem cz臋sto wychodz膮 niekorzystnie, wi臋c trzeba jako艣 wybalansowa膰. W tym wypadku nie starczy艂o czasu, ale jeszcze mam co o艣wietla膰 w innych projektach.

Edytowane przez Ania

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci