Napisano 15 Sierpień 20241 r Razem z Cat Kaczmarek, mieliśmy okazję pracować przy powstawaniu najnowszego trailera Witchfire. Zrobiliśmy cinematikową scenę, która poprzedza gameplay. Było to duże wyzwanie i wyjście trochę dalej po za strefę komfortu. Scena powstała trochę w technice rotoskopii. Najpierw nagraliśmy wideo-referencje wszystkich ujęć. Następnie ja je wycinałem, czyściłem i timingowałem, a później Cat je podmalowywała. W zasadzie zrobiliśmy to wszystko we dwójkę, ale nie udałoby się nam bez pomocy trzeciej osoby- Maćka, który zagrał nam kowala i więźnia. A tak wyszło: A tak już razem z gameplayem jako finalny trailer: Może po weekendzie dorzucę trochę "behind the scenes" (muszę wcześniej się upewnić czy możemy zdradzić tajemnice!
Napisano 15 Sierpień 20241 r 57 minut temu, w8jek napisał: Może po weekendzie dorzucę trochę "behind the scenes" (muszę wcześniej się upewnić czy możemy zdradzić tajemnice! Zdradzaj! 😄 jestem bardzo ciekaw jak to od kucni wyglądało. Animacja świetna, klimat jest gęsty. Gra też się zapowiada kozacka 😉
Napisano 15 Sierpień 20241 r Rewelka - troche mi sie kojarzy z filmikami z Thiefa. Super klimat i wykonanie! Nie bardzo ostatnio grywam w strzelanki ale sama giera tez wyglada swietnie. Podziel sie czym mozesz, gratulacje! Edytowane 15 Sierpień 20241 r przez Nezumi
Napisano 28 Sierpień 202428 Sie Super to wyszło. Ja bym się pokusił o troszkę więcej ostrości miejscami, chyba ze to efekt animacji
Napisano 29 Sierpień 202429 Sie Autor 11 godzin temu, Kalberos napisał(a): Super to wyszło. Ja bym się pokusił o troszkę więcej ostrości miejscami, chyba ze to efekt animacji Dzięki! Obawiam się, że trochę youtubowa konwersja zjadła. Ciemnie kolory i ziarno niestety nie służą.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto