Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Razem z Cat Kaczmarek, mieliśmy okazję pracować przy powstawaniu najnowszego trailera Witchfire. Zrobiliśmy cinematikową scenę, która poprzedza gameplay.
Było to duże wyzwanie i wyjście trochę dalej po za strefę komfortu. Scena powstała trochę w technice rotoskopii. Najpierw nagraliśmy wideo-referencje wszystkich ujęć. Następnie ja je wycinałem, czyściłem i timingowałem, a później Cat je podmalowywała. W zasadzie zrobiliśmy to wszystko we dwójkę, ale nie udałoby się nam bez pomocy trzeciej osoby- Maćka, który zagrał nam kowala i więźnia.

A tak wyszło:


A tak już razem z gameplayem jako finalny trailer:


Może po weekendzie dorzucę trochę "behind the scenes" (muszę wcześniej się upewnić czy możemy zdradzić tajemnice!

  • Like 7
  • Mega! 1
Napisano
57 minut temu, w8jek napisał:

Może po weekendzie dorzucę trochę "behind the scenes" (muszę wcześniej się upewnić czy możemy zdradzić tajemnice!

Zdradzaj! 😄 jestem bardzo ciekaw jak to od kucni wyglądało.

 

Animacja świetna, klimat jest gęsty.

Gra też się zapowiada kozacka 😉 

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Rewelka - troche mi sie kojarzy z filmikami z Thiefa. Super klimat i wykonanie! Nie bardzo ostatnio grywam w strzelanki ale sama giera tez wyglada swietnie. Podziel sie czym mozesz, gratulacje!

Edytowane przez Nezumi
Napisano
11 godzin temu, Kalberos napisał(a):

Super to wyszło. Ja bym się pokusił o troszkę więcej ostrości miejscami, chyba ze to efekt animacji

Dzięki! Obawiam się, że trochę youtubowa konwersja zjadła. Ciemnie kolory i ziarno niestety nie służą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności