Napisano Środa o 14:342 dn Rycerz Zakonu SantiagoTa figurka przedstawia rycerza tego zakonu u stóp schodów twierdzy, niedawno zdobytej na Almohadach.Boxart: Andrea Terzolo.Figura 75mm dla Team Belix Miniatures Edytowane Środa o 14:392 dn przez michalo
Napisano Środa o 18:562 dn 9 minutes ago, Destroyer said:ile to ma cm?4 hours ago, michalo said:Figura 75mmTo będzie jakieś 7,5 cm. Ale mogłem się pomylić o parę centymetruf.
Napisano Środa o 19:042 dn 7 minutes ago, kengi said:To będzie jakieś 7,5 cm. Ale mogłem się pomylić o parę centymetruf.Dzięki kengi, nie mam głowy do takich obliczeń, w pamięci liczyłeś czy na kartce? :D
Napisano Środa o 19:072 dn Autor Nie, to jakieś 80mm. 75 to linia oczu 🥸Malował Andrea Terzolo. Wrzuciłem żeby przyciągnąć więcej ludzi. Nie zadziałało :P
Napisano Środa o 19:132 dn Zajebiste na maksa. I moj ulubiony temat i ulubiona strona konfliktow z tamtych czasow. Rewelka robota. Pomalowane tez nieziemsko. Na ile ten helm jest "historically accurate"? Znaczy ogolnie jest to na pewno helm jakiego uzywano - pytam bardziej o ten nosal przeksztalcony w krzyz. To wzorowane na jakims prawdziwym helmie czy licentia poetica?
Napisano Środa o 19:322 dn Autor Z tą historyczną akuratnością to jest duży problem - geografia, data - to wszystko ma znaczenie dla używanego ekwipunkuZdjęcie hełmu dostałem jako referencję, ale to była replika więc tak naprawdę to nie wiem czy akurat tam go używali. Ale wzorów było od groma więc myślę że ten też taki istniał. Zwykle w tematach historycznych polegam na feedbacku. Ostatnio robiłem Hiszpańskie Tercios i tam finalnie poszło to do takiego jednego malarza - znawcy tego okresu historycznego. No i musiałem wymieniać buty u oficera bo miały zły model. Tak samo zrobiłem zdobienia na hełmie i halabardzie - do wywalenia, bo tylko straż przyboczna króla takie ozdoby miała. Nie znam się kompletnie na takich rzeczach. Mam parę książek ale to jest niewielka pomoc. Trzeba też czasem dużo researchu robić, co jest ciężkie jak dokładnie nie wiesz jaki okres historyczny i typ jednostek robisz. Zwykle dostaję opis co do pozy i ekwipunku plus garść refek.
Napisano Środa o 19:442 dn W tym malowaniu to przez ten czerwony krzyż na nosie to jak kulfon wygląda :D
Napisano Czwartek o 07:292 dn Mistrz to wygląda! W czym robiłeś i jak zrobiłeś ubrania? Wszystko sculpt?
Napisano Czwartek o 07:412 dn super rzeźba! A masz może jakieś fotki wydrukowanej figurki bez malowania?
Napisano Czwartek o 08:012 dn Autor 23 minuty temu, piotr_forkasiewicz napisał:Mistrz to wygląda! W czym robiłeś i jak zrobiłeś ubrania? Wszystko sculpt?No, no. Stare dobre rzeźbionko w zbrushu. Używam Universal Human Body Rig z blendera bo pawie zawsze zaczynam od upozowanej postaci, a dzięki temu mogę też korzystać z posable symetrii w zbrushu. Basemesh ma spoko rig więc pozowanie jest w miarę bezbolesne i nie ma tam żadnych szczegółów ani anatomii, które IMO negatywnie wpływają na efekt pracy. Bardzo neutralny mesh, polecam. Zależy mi na złapaniu pozy w pierwszym etapie bo jednak fajniej się tak pracuje, jak od początku widzisz że coś się dzieje a nie nude t-pose.Jak zaczynałem w T-Pose, potem bardzo mnie męczyło pozowanie tego.. zwłaszcza przy ekstremalnych i dynamicznych pozach.Przeleciałem przez lata wiele basemeshy - nawet manekin z unreala :) Tego używam już od paru ładnych lat. Jeszcze jak cena była w miarę ludzka. Tak to wygląda. Z niego w ZB zrobię każdą budowę ciała. Jak mam coś bardziej nietypowego to używam ZSpheres. Jak tylko mam gotową pozę od razu skaczę do ZB i tam już sculpcę lub modeluję resztę rzeczy. 14 minut temu, EthicallyChallenged napisał:super rzeźba! A masz może jakieś fotki wydrukowanej figurki bez malowania?jasne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto