Napisano 4 Sierpień4 Sie Sneak Peak Houdineigo 21, jeszcze nie oglądałem ale na pewno zajebiste i teraz to na 1000% się przesiadam na stałe :DNo i obejrzałem, tradycyjnie jest w pytę! :) Ostatnią wersję tak bardziej używałem chyba w wersji 19 teraz 20, 20.5 i teraz 21 to czuję się jakbym przespał dekadę :) Inna sprawa że tyle nowosci, że serio porównując do mayi to spokojnie by na 10 lat updató wystarczyło :) Autorig apexa mnie cieszy, łatwiej będzie zacząć, do tego fajny mikser animacji i wbudowane sculptowanie shotów, będzie trzeba się temu bliżej przyjrzeć bo ostatnie moje przejścia z mają przy animacji nie napawają optymizmem na przyszłość Edytowane 4 Sierpień4 Sie przez Destroyer
Napisano 5 Sierpień5 Sie Jak tak dalej będą się popisywać to ich autobiurko kupi i się skończy zabawa.Coś za bardzo fikają w stronę majki.Ale jak wyjdzie, to nie omieszkam ściągnąć nowej wersji apprentice, odpalić 3 razy i zapomnieć do kolejnej wersji, jak panbuk przykazał.
Napisano 5 Sierpień5 Sie Za każdym razem jak wychodzi nowa wersja hudego, to czuję się jakby święta przyszły wcześniej xD
Napisano 5 Sierpień5 Sie MiENsnie sa chyba teraz jedyna alternatywa dla Zivy zabitej przez Unity... Ciasteczko w mleku mnie rozwalilo. Jak zwykle - super rewelacja. To co - tradycyjnie: "Trzeba sie temu przyjrzec!" A potem reality check i wracam do Zetki i Mayi XD Smiechowy koment ktos zapodal:"Houdini has just buried all of Blender's aspirations to become an industry standard. Behold the TRUE INDUSTRY STANDARD ALL-IN-ONE GOD!!"No, bo gdyby nie Houdini 21 to Blender juz prawie siegal po tytul najlepszego softu do 3D... 🤣
Napisano 5 Sierpień5 Sie Autor @Nezumi No też pomyślałem, że do mięśni "mamy majkę" której mięsnie nie są rozwijane od dekady i dodatkowe systemy też dla houdiniego :) np to i jeszcze jeden niedawno widziałem ale teraz sobie nie przypomnęTeraz ładnie dodali bardziej user freindly opcje do rigowania i animacji, i mocno podgryzają majkę na tym polu jako kompletne narzędzie, czasem studia robily rigi i animacje w mayi a Character FX i symulacje w houdinim i to zaraz się może zmienić bo po co maja w tym miksie jak Hudy ją ładnie zastępuje i rozwiązuje się problem z transferem danym między programami.Do modelowanie dokupić plugin Modeler i też majce nie ustępuje a nawet mocno przeskakuje. Jeszcze trzeba zobaczyć jaki ma sculpting bo jak podobny co w majce to robienia blendshapów też by się świetnie nadało i mamy komplet narzędzi pod jednym dachem1 hour ago, Nezumi said:No, bo gdyby nie Houdini 21 to Blender juz prawie siegal po tytul najlepszego softu do 3D... 🤣No gdyby nie rozwój Houdiniego to bledner by go gonił, już geometry nodes w wielu miejscach hoduinego dogoniły a jest kilku magików do bledera co potrafią każdy node wykorzystać tak, że wygląda jak magia :)Ja to bardziej widzę, że to będzie tak Hodini + Bledmner do wsparcia, choć teraz coraz mniej tego blendera potrzebuje :P I pomyśleć, że jeszcze z dekadę temu to max, maya miały równie emocjonujące updaty a pteom se pomyśleli "a może pójdziemy w subskrybcję żeby zapewnić finansowanie i pewny dynamiczny rozwój naszym softom" < wink wink> :D Edytowane 5 Sierpień5 Sie przez Destroyer
Napisano 5 Sierpień5 Sie Autor SideFX po przygotowaniu każdej nowej wersji Houdiniegodevy z autodeski widzące każdy kolejny update do HoudniegoBlender gdy próbuje podejść do Houdiniego i efekt po każdym kolejnym update do HoudniegoamDgQ95P_700wv_0.mp4Suzanne łagodząca rany blenderowacaaAL2a6xV_700wv_0.mp4 Edytowane 5 Sierpień5 Sie przez Destroyer
Napisano 5 Sierpień5 Sie @Destroyer Jakby ten modeler byl czescia Hudego to by bylo elegancko. Bo jednak nadmierne uzaleznianie sie od 3rd party devow i potem szukanie alternatyw (kiedy dev naszego ulubionego pluginu zostal przejechany przez walec) nie jest fajne. Ale spoko, ze widac sporo pracy nad przyjaznymi narzedziami dla tych co nie lubia spedzac czasu laczeniem nodow. W koncu bedzie jak Maya co ma nody poukrywane :D
Napisano 5 Sierpień5 Sie Autor @Nezumi prawda ale i tak goły hudy też mocno podgonił w modelowaniu i nie jest źle a z każdym pluginem jak z ziva czy programem jak modo i XSI może być podobnie, dzisiaj używasz jutro end of life :/Nie ma co się martwić na zapas wybiegając myślami w przyszłość bo jest wystarczająco dużo zmartwień tu i teraz a plany i marzenia co będzie z naszym softem za dekadę też bez sensu bo to nas już może nie być :) Bierz co działa tu i teraz i najlepiej spełnia potrzeby, nie do wszystkiego potrzeba armaty, Houdini jest świetny ale nie jest taki szybki do iterowania i szukania trochę na oślep jakiegoś kierunku, ale jak już jest kierunek i konkretny plan to nie ma lepszego narzędzia, jeszcze jak jedziesz na indyku za 200$ to sam "miut" :D Edytowane 5 Sierpień5 Sie przez Destroyer
Napisano 5 Sierpień5 Sie Autor Tutaj lista wszystkich ficzersówHoudini 21 Sneak Peek | Forums | SideFXNo nic, teraz tradycyjnie czekam na 21.5, ale będzie kozak aż z kapci powyrywa :)co będzie w 21.5? Edytowane 5 Sierpień5 Sie przez Destroyer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto