Napisano 29 Kwiecień 200519 l Nie narzekaj- idzie Ci bardzo fajnie. IMHO to po prostu musisz dać więcej poly i tyle. Limity limitami ale enginy są teraz dość mocne- możesz poszaleć.
Napisano 30 Kwiecień 200519 l IMO troszkę szczękę ma za mocno do przodu (albo oczy i czoło do tyłu) ale mi się podoba. PS Brutalu, coś Ty jej robił że jej oczy wyrwało ? Chomików Ci mało ?
Napisano 30 Kwiecień 200519 l thx tak to znowu te chomiki ostatnio sa brutalniejsze nie wiem co poczac ! ;)
Napisano 1 Maj 200519 l Tia. To zrób texturę jakiegoś aliena czy innego ryboluda z fotki. Powodzenia. RK - super Batou. Też musze poćwiczyć buźki, ale czasu mało heh. Klicek - nom, ładna lala.
Napisano 1 Maj 200519 l zabieram sie do modelowania low-poly chlopy daje sobie pol roczku na nauke i cale zycie na to aby byc najlepszym w te klocki :] noooo to juz wszystko wiecie. Teraz zabieram sie za treningi ... Pozdrawiam.
Napisano 2 Maj 200519 l nauka i jeszcze raz nauka:) model 1h teraz wlacze poraz pierwszy raz photoshopa i naucze sie wkoncu robic tex:) tak samo z unwrap :) pozdro
Napisano 2 Maj 200519 l w ogóle po co robić modele przecież ludzie są dużo ładniejsi :D ubaw po pachy. Jeśli można kilka słów wyjaśnienia. Nie musisz mieć talentu do malowania twarzy. Przeważnie robi się to na podstawie zdjęć lub używając pędzli wyselekcjonowanych ze zdjęcia. Zobacz materiały dodatkowe do SW2 i przyjżyj się jak malowali Lama Su (nie wiem jak to się pisze). RK Twój model ma za wysokie czoło, reszta OK.
Napisano 3 Maj 200519 l Panowie witam to moja 1 glowa probowalem w low-poly co o tym powiecie i czy nadaje sie juz do mapowania texturka :
Napisano 3 Maj 200519 l nie poddawaj sie bedzie lepsza jak bedziesz trenowal, ta jest hmmm mierna (jesli miala by to byc ludzka glowa), wez sciagnij sobie troche zdjec glow ludzi, poogladaj, przygladnij sie anatomi, i pracoj to polowa sukcesu!
Napisano 3 Maj 200519 l Chłopaki, więcej poly. W bannerku na głównej stronie macie postać z BGE- ta gra ma dwa lata, a twarz postaci ma pięć razy więcej poly niż twarze waszych !
Napisano 3 Maj 200519 l a po co wiecej? moze lepiej w dobrych miejscach? obczajcie to: polycount 600 trisow a koles wyglada juz full wypas
Napisano 4 Maj 200519 l No proszę :) Skoro już wiesz jak pozostaje już sama formalność- zrobić podobnie.
Napisano 6 Maj 200519 l moze speed to nie jest ale raczej wczesny WIP (BTW: jade sposobem greyscale, ale potem color ale ten color jakis taki szmaciany wychodzi wrrr...) EDIT: Walcze z kolorem... texturka 256x256 598 trojkatow "21:39:28 sympatetic (xxxxx) a laczenie czarnobialego z kolorem w ps nie wychodzi tak idealnie jak w tutorialu :/ 21:39:38 hatred-pl (1134901) no wlasnie 21:39:43 hatred-pl (1134901) cziterzy 21:39:48 hatred-pl (1134901) cos oszukuja tam"
Napisano 6 Maj 200519 l niom milusio sie zaczyna, wzmocnisz kolorek, dojda szczegoly w kacikach oczu , male zmarszczki i bedzie cool ;) , a z graysclae sie chyba przerzuce na bezposrednie malowanie kolorkiem, powodzenia czekam na reszte pozdrawiam
Napisano 6 Maj 200519 l Fajnie idzie. Trochę kontrasty małe ale w porównaniu z poprzednimi- niebo a ziemia.
Napisano 14 Maj 200519 l A takie sobie coś dla nauki zrobilem. na tej krzywej buzce, moja pierwsza w zyciu namalowana myszką tekstura ;] 530 faces, textura 512x512 wiem ze taka rozmazana teksturka to by sie na 256x256 dalo spokojnie zrobic, ale na razie nie umiem ;]
Napisano 14 Maj 200519 l 1) mogl bys troche popracowac nad mniejsza kanciastoscia siatki 2) dodawal ciecia tylko tam gdzie cos podkreslaja a nie poprostu bo akurat u dolu sie cielo (a nawet to tam nie cieles bo nie dales ucha, nom ale chodzi mi o te plaska czesc nad tym miejscy gdzie mialo byc uch 3) texturka jak na 512x512 malo szczegolowa 4) wiekszosc ciec nic sie nie ma do potrzeb deformacji siatki podczas animacji nie byly to pochwaly neistety ale nie zniechecaj sie! sugerowal bym postudiowanie anatomii, sposobu w jaki inni ludzie z przemyslu buduja siatki glow (oczywisice nie chodzi o kopiowanie), oraZ obserwowanie ludzi w realu staraj sie majac jakies ciecie podkreslalo cos no i czwiczyc!, nikt bez cwiczen nie podniesie swoich umiejetnosci! powodzenia przy kolejnych modelach!
Napisano 22 Maj 200519 l mnie sie podoba, fajna ta zylka przez glowe co idzie, troszke ten zolty tak sie wybija na twazy troche i ta faldka taka dziwna pomiedzy ustami a policzkiem ale dodaje takiego mutantowego stylu ogolnie nad texturka bym posiedzial bo to chyba takie na predkosci kolorki rzucone sa?
Napisano 7 Czerwiec 200519 l w sumie pierwsza glowa low-poly, ale mysle ze tragicznie nie jest ;) tworzone na podstawie referencji mojej glowy, ale jakos takie niepodobne i jeszcze mam pytanko: jak w lowpoly zrobic zrobic dlugie wlosy (do ramion)? co daje najlepsze efekty?
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor W sumie wątek zdechł, ale jak zwykle mi się nudziło i (sam nie wiem jak) popełniłem główkę... :) Z początku myślałem też o zrobieniu ciała, ale wtedy przypomniałem sobie że nikt mi za to nie płaci xD... Joke :) A nawrzucajcie mi ile wlezie :) 302 tris Pozdro!
Napisano 28 Grudzień 200519 l misze - to po ruskiemu jest hate - uwazaj - na takich to teraz poluja... hyhy - wporzo jest - textutrka daje rade i to mocno - mnie sie podoba... :D
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor Dzieki chłopaki :) BTW. Może ktoś też coś tu wrzuci, bo póki co na ten czas czuje się samotny :P Pozdro!
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor Eno teksturka wypas! Sam robiłeś? Mógłbyś pokazać większy i jaśniejszy render? Pozdro!
Napisano 29 Grudzień 200519 l albo na ciemniejszym tle :) a texturesheeta nam nie zaluj :) fajnie bo pixelki sa :)
Napisano 29 Grudzień 200519 l z kazdym renderem coraz wiecej bledow widze ;] ..... ale cuz dopiero ucze sie mapowania :|
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto