RK Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 Nie narzekaj- idzie Ci bardzo fajnie. IMHO to po prostu musisz dać więcej poly i tyle. Limity limitami ale enginy są teraz dość mocne- możesz poszaleć.
RK Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 IMO troszkę szczękę ma za mocno do przodu (albo oczy i czoło do tyłu) ale mi się podoba. PS Brutalu, coś Ty jej robił że jej oczy wyrwało ? Chomików Ci mało ?
KLICEK Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 thx tak to znowu te chomiki ostatnio sa brutalniejsze nie wiem co poczac ! ;)
_michal Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 Tia. To zrób texturę jakiegoś aliena czy innego ryboluda z fotki. Powodzenia. RK - super Batou. Też musze poćwiczyć buźki, ale czasu mało heh. Klicek - nom, ładna lala.
domel31 Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 zabieram sie do modelowania low-poly chlopy daje sobie pol roczku na nauke i cale zycie na to aby byc najlepszym w te klocki :] noooo to juz wszystko wiecie. Teraz zabieram sie za treningi ... Pozdrawiam.
nielot007 Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 nauka i jeszcze raz nauka:) model 1h teraz wlacze poraz pierwszy raz photoshopa i naucze sie wkoncu robic tex:) tak samo z unwrap :) pozdro
Bacry Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 w ogóle po co robić modele przecież ludzie są dużo ładniejsi :D ubaw po pachy. Jeśli można kilka słów wyjaśnienia. Nie musisz mieć talentu do malowania twarzy. Przeważnie robi się to na podstawie zdjęć lub używając pędzli wyselekcjonowanych ze zdjęcia. Zobacz materiały dodatkowe do SW2 i przyjżyj się jak malowali Lama Su (nie wiem jak to się pisze). RK Twój model ma za wysokie czoło, reszta OK.
domel31 Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Panowie witam to moja 1 glowa probowalem w low-poly co o tym powiecie i czy nadaje sie juz do mapowania texturka :
Hatred Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 nie poddawaj sie bedzie lepsza jak bedziesz trenowal, ta jest hmmm mierna (jesli miala by to byc ludzka glowa), wez sciagnij sobie troche zdjec glow ludzi, poogladaj, przygladnij sie anatomi, i pracoj to polowa sukcesu!
RK Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Chłopaki, więcej poly. W bannerku na głównej stronie macie postać z BGE- ta gra ma dwa lata, a twarz postaci ma pięć razy więcej poly niż twarze waszych !
Hatred Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 a po co wiecej? moze lepiej w dobrych miejscach? obczajcie to: polycount 600 trisow a koles wyglada juz full wypas
RK Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 No proszę :) Skoro już wiesz jak pozostaje już sama formalność- zrobić podobnie.
Hatred Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 nie szydz nie szydz :) zapodam glowe mojego knighta jak skoncze calego :D
Hatred Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 moze speed to nie jest ale raczej wczesny WIP (BTW: jade sposobem greyscale, ale potem color ale ten color jakis taki szmaciany wychodzi wrrr...) EDIT: Walcze z kolorem... texturka 256x256 598 trojkatow "21:39:28 sympatetic (xxxxx) a laczenie czarnobialego z kolorem w ps nie wychodzi tak idealnie jak w tutorialu :/ 21:39:38 hatred-pl (1134901) no wlasnie 21:39:43 hatred-pl (1134901) cziterzy 21:39:48 hatred-pl (1134901) cos oszukuja tam"
Łukasz Burnet Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 niom milusio sie zaczyna, wzmocnisz kolorek, dojda szczegoly w kacikach oczu , male zmarszczki i bedzie cool ;) , a z graysclae sie chyba przerzuce na bezposrednie malowanie kolorkiem, powodzenia czekam na reszte pozdrawiam
RK Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 Fajnie idzie. Trochę kontrasty małe ale w porównaniu z poprzednimi- niebo a ziemia.
latarnik Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 A takie sobie coś dla nauki zrobilem. na tej krzywej buzce, moja pierwsza w zyciu namalowana myszką tekstura ;] 530 faces, textura 512x512 wiem ze taka rozmazana teksturka to by sie na 256x256 dalo spokojnie zrobic, ale na razie nie umiem ;]
Hatred Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 1) mogl bys troche popracowac nad mniejsza kanciastoscia siatki 2) dodawal ciecia tylko tam gdzie cos podkreslaja a nie poprostu bo akurat u dolu sie cielo (a nawet to tam nie cieles bo nie dales ucha, nom ale chodzi mi o te plaska czesc nad tym miejscy gdzie mialo byc uch 3) texturka jak na 512x512 malo szczegolowa 4) wiekszosc ciec nic sie nie ma do potrzeb deformacji siatki podczas animacji nie byly to pochwaly neistety ale nie zniechecaj sie! sugerowal bym postudiowanie anatomii, sposobu w jaki inni ludzie z przemyslu buduja siatki glow (oczywisice nie chodzi o kopiowanie), oraZ obserwowanie ludzi w realu staraj sie majac jakies ciecie podkreslalo cos no i czwiczyc!, nikt bez cwiczen nie podniesie swoich umiejetnosci! powodzenia przy kolejnych modelach!
KLICEK Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 w dobrym tego slowa znaczeniu ? czy mam sie poplakac ? ;(
Hatred Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 mnie sie podoba, fajna ta zylka przez glowe co idzie, troszke ten zolty tak sie wybija na twazy troche i ta faldka taka dziwna pomiedzy ustami a policzkiem ale dodaje takiego mutantowego stylu ogolnie nad texturka bym posiedzial bo to chyba takie na predkosci kolorki rzucone sa?
Kruku Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 No to ja też coś wrzuce :P jeden z niewielu modeli i textur
mkk3a Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 w sumie pierwsza glowa low-poly, ale mysle ze tragicznie nie jest ;) tworzone na podstawie referencji mojej glowy, ale jakos takie niepodobne i jeszcze mam pytanko: jak w lowpoly zrobic zrobic dlugie wlosy (do ramion)? co daje najlepsze efekty?
Chris Napisano 27 Grudzień 2005 Autor Napisano 27 Grudzień 2005 W sumie wątek zdechł, ale jak zwykle mi się nudziło i (sam nie wiem jak) popełniłem główkę... :) Z początku myślałem też o zrobieniu ciała, ale wtedy przypomniałem sobie że nikt mi za to nie płaci xD... Joke :) A nawrzucajcie mi ile wlezie :) 302 tris Pozdro!
Hatred Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 texturka wyszla calkiem calkiem :) misze przyznac :)
ftorek Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 misze - to po ruskiemu jest hate - uwazaj - na takich to teraz poluja... hyhy - wporzo jest - textutrka daje rade i to mocno - mnie sie podoba... :D
Chris Napisano 28 Grudzień 2005 Autor Napisano 28 Grudzień 2005 Dzieki chłopaki :) BTW. Może ktoś też coś tu wrzuci, bo póki co na ten czas czuje się samotny :P Pozdro!
Kakrotto13 Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 fajny topic :) ..... tak z nudow zaczolem sobie robic glowe ...
Chris Napisano 28 Grudzień 2005 Autor Napisano 28 Grudzień 2005 Eno teksturka wypas! Sam robiłeś? Mógłbyś pokazać większy i jaśniejszy render? Pozdro!
Hatred Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 albo na ciemniejszym tle :) a texturesheeta nam nie zaluj :) fajnie bo pixelki sa :)
Kakrotto13 Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 z kazdym renderem coraz wiecej bledow widze ;] ..... ale cuz dopiero ucze sie mapowania :|
Hatred Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 zamiast renderopwac moze patrzaj sobie na viewport a renderera olej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się