Marcin Napisano 27 Marzec 2006 Autor Share Napisano 27 Marzec 2006 posklejałem z jakichs tam zdjęć :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 pierwszy test sztucznego oświetlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 Jak juz wspomniałem na gg, nawet spoko, tylko razi to cos w miejscach rozchodzenia się światła od lamp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 Nie czytałem tego wsyztskiego co się aktualnie dzieje w Conteście... ale mam jedno pytanie >> Marcin - w tym twojim renderze, choć jest dość prosty, to masz dość niezły czas renderingu, na dość dobrych ustawieniach, jeżeli mozesz... powiedz na czym to renderowałeś ?? :)) tak z ciekawości pytam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Marzec 2006 Autor Share Napisano 31 Marzec 2006 napisalem, Athlon 2500+ i 1 Gb ramu Dunde - dokladnie, nawet bardzo. Dodaj ustawienia i czas renderu poza tym tamte rendery juz nie aktualne ;] tu są nowe http://img61.imageshack.us/my.php?image=house01vraysun0fh.jpg http://img231.imageshack.us/my.php?image=house01vray9od.jpg obnizona saturacja i dodany lekki noise w PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 cholera Marcina.... fajne masz te rendery, najlepsze jest to ze na którykolwiek bym nie patrzył, to wszedzie da sie Twój styl rozpoznać :) NIewątpliwie specyficznego klimaciku TWoim scenom dodaje ten poszerzony kadr no i oczywiscie pewna surowość formy oraz pewne ograniczenie ilosci elementów w scence, fajnie ze jest ich mało ale są bardzo konkretne, no i te texturki.... :) PoZdRo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 szczegol cien bajka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 Dunde oczywiscie mowie u Ciebie o szczegole i cieniu zajebiscie :] badzo fajny rendering bardzo :]]] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 DUNDE render piękny :D Marcin twoje też coraz ładniejsze, ale mnie te ziarno się nie podoba za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 DUNDE może i dobrze ale wydaje mi się że występują 2 rodzaje cieni - jeden biegnie w bok co jest wodoczne w przypadku półki po prawej stronei a drugi ku górze - wszystkie cienie wygladają jak by obiekty były oświetlone z dołu pod kątem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 Hindus pod obrazkiem doczytaj oświetleniu bieże udział tylko Environment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 Hindus pod obrazkiem doczytaj oświetleniu bieże udział tylko Environment no i co mnie to obchodzi ? niech se bierze co chce - nie o to chodzi jakiej metody uzyjesz tylko jak wygląda i jak to sie ma w przełożeniu na reala. ten post nic nie wnosi wiec prosze jak masz odmienne zdanie to sie wypowiedz pełnym zdaniem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 DUNDE Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 hmmm takie pytanie RA, co daje camera correction, bo za bardzo nie wiem, tzn nigdy tego nie stosowałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Marzec 2006 Autor Share Napisano 31 Marzec 2006 camera correction to tak jak by odwzorowanie pionów od skosnego efektu perspektywy 3 punktowej ;] innym slowem ze piony pozostają pionami (tak jak w perspektywie 2 punktowej i 1 punktowej) dla ciekawostki daje linka jak wyglada obiektyw do aparatu ktory potrafi ustawic perspektywe 2 punktową http://www.pstryk.com.pl/opis.php/216 - link od kome ciekawostka dla fotomaniakof, chyba jedna z tańszych pozycji tego typu obiektywów na rynku ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 o fuck! co za kombajn :) heheh , budzi respekt . Marcin, Ty w swoich wizkach zakładam ze też tej funkcji uzywasz ?? w jaki sposób uzyskujesz taki kąt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Marzec 2006 Autor Share Napisano 31 Marzec 2006 ta, tylko jak nie zapomne ej i taka uwaga do wszystkich, bo wiele juz tu interpretacji ideologii tego wątku slyszalem, chcial bym zobaczyc testy światła a nie GI bo szczerze to sie juz nudne robi jesli chcial bym miec super GI to ustawie sobie wszystko na maxa i zostawie kompa na wakacje, jak mi sie spieszy to zrobie po swojemu i na jedno mi wychodzi (kazdy wie co dla niego najlepsze) a wy w kółko ciagle o tym, a ogolna idea wątku znikla w czeluściach pokazcie jakies ładne światło a nie gi, popracujcie nad kolorami świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 aha, zapomniałem zapytać... gdzie ta funkcja wystepuje, czy we własciwosaciach kamery ( nie moge tam tego znaleźć, czy w renderze ) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Marzec 2006 Autor Share Napisano 31 Marzec 2006 zaznacz kamere i z menu wybierz (tego menu gdzie masz file, tools, customoze) modifiers > camera > camera correction automatyczie ustawi ci wszystkie shifty tak aby kamera miała piony pochylisz kamere to pochyli ci sie tez wszystko wiec po jakims manipulowaniu kamerą wciskaj "guess" ps. jesli z camery przejdzeisz na perspektywe, efekt correction nadal bedzie wystepowal i radze dac w scenie jakas kamere bez tego modyfikatora bo obracanie viewportem z tym calym shiftem jest troche klopotliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyonizoss Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 dzieki za szczegółowe objasnienie, zaraz sie tym pobawie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 DUNDE jakies światlo np direct, przynajmnie... Marcin wedlug mnie wersja z sun lightem (jaka moc swiatła?) piękna i rządzi master :p :] aaa fajna texturka podłogi i tego "mebla" po lewej. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 31 Marzec 2006 Share Napisano 31 Marzec 2006 DUNDE - zle mnie zrozumiałes - hmm na przykładzie Sansa - jak on robi wizki to i tak wytyka sie mu błędy - dlaczego pomimo tego że są najwyzszych lotów ? dlatego że zawsze może być lepiej - i nawet jeśli napisze mu ze cos jest skopane to praca i tak wymiata porównując do reszty forum - u Ciebie wyszło bardzo dobrze ale co z tego skoro moze byc lepiej - nie napisałem ze zrobiłes babola tylko co moim zdaniem jest nie tak a to duża róznica - jest bardzo fajnie itd z oświetleniem ale te dwie rzeczy mi nie pasują - jak poprawisz to przyczepie sie do czegos innego bo nigdy nie jest idealnie ale jak będziesz starał się poprawiać wszystkie wskazane 'błędy' to automatycznie pniesz się w góre - wyżej i wyżej i doruwnujesz wtedy najlepszym - najlepiej jest dostac słowa krytyki - to naprawde buduje świetną pracke jak zaczniesz nad nimi pracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 1 Kwiecień 2006 Share Napisano 1 Kwiecień 2006 to ja pomarudze bo innaczej nie potrafie ;) za ciemno :P ale pod taka scenke z zachodzem słonca było by dobre - pomaranczowe światło itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 1 Kwiecień 2006 Share Napisano 1 Kwiecień 2006 jak tylko Direct to bardzo ładnie i tak jak hindus napisał idealne na zachód słońca, kolejny piękny render 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 1 Kwiecień 2006 Share Napisano 1 Kwiecień 2006 Jednak trochę innego światła by się przydało, choćby z env. :) No i osobiście minimalnie zblurrrowałbym cienie directa. ;) Ale ładnie jest oczywiście. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 1 Kwiecień 2006 Share Napisano 1 Kwiecień 2006 mi to smierdzi qmc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 3 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2006 Dunde - jak zwykle dokładnie, ale zgodnie z ideą wątku mogl byś dodać ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 hmm, wydaje mi się, że z wygaszaniem Inverse Square wyszło by lepiej. :) Teraz światło jest na całej długości takie samo, tzn. ma takie samo natężenie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 slicznie hmm chyba nie ma czego sie czepiac nawet zebym chcial to nie mam czego grrrrrrrrrrrrrr :] Respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 tak z ciekawości ile się to renderowało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 I z sztucznym oświetleniem.(5h25m) No musi tyle ^ ;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 ups nie zauważyłem, mój błąd ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 bardzo ładny render ale chyba RA ma racje z tym Inverse Square ale i tak jest pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 3 Kwiecień 2006 Share Napisano 3 Kwiecień 2006 haha wiedzialem ze qmc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 8 Kwiecień 2006 Share Napisano 8 Kwiecień 2006 Witam Pobawiłem się troche scenką i swiatłami fotometrycznymi a oto efekty: umiejscowienie punktów świetlnych: link ustawienia v-ray'a: link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demigod Napisano 9 Kwiecień 2006 Share Napisano 9 Kwiecień 2006 dolaczam sie do nastroju co do ustawien to tak jak powiedzial Dunde ale bylo sprubowac bez dodatkowych zrodel swiatla kliamt niceee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 Witam Moglibyście mi pomóc w urealistycznieniu tej sceny: Scena nie jest (jak widać) gotowa, siedze nad renderem już trzeci dzień i nic. Help me. -------------------- 3dsmax 7 vray 1.46.10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 pokaż ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2006 przedewszystkim textury i materiały światło moze być ale jesli cie nie zadowala to pobaw sie kolorami świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 na moje oko - proporcje - krzesło ma prawie wysokosc okna :| reszta tak jak marcin napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razor Napisano 10 Kwiecień 2006 Share Napisano 10 Kwiecień 2006 A ja mam gorącą prośbę o zamieszczenie tych scenek w siakimś formacie exportowym, najlepiej .3ds ...taki skromny ukłon w stronę nie-maxowców, aby też mogli się do zabawy przyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 11 Kwiecień 2006 Share Napisano 11 Kwiecień 2006 http://www.leper.cba.pl/scena.rar - scena do pobrania jak prosił razor - ustawienia rendera hindus - wydaje mi się, że jest to efekt ustawienia kamery. W ujęciu z daleka krzesło zachowuje proporcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 12 Kwiecień 2006 Share Napisano 12 Kwiecień 2006 skylighta daj delikatnie jasno niebieskiego powinno pomóc:) ale tak jak poprzednicy wspomniejli - musisz na początku poprawić materiały :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 13 Kwiecień 2006 Share Napisano 13 Kwiecień 2006 Dzięki, już wiem nad czym będę musiał popracować przez święta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 20 Kwiecień 2006 Share Napisano 20 Kwiecień 2006 hejka po niedawnej zmianie sprzętu mam okazje sensowniej działac sobie w 3d renderowalo sie na 1 rdzeniu athlon x2 3800 1,5 G ramu rozjasnione i zmiękczone nieco w PS ustawienia: w oknach 2 swiatla vraylight mltpl 14 niebieskawe + direct mltpl 15 wdzieczny bede za sugestie wszelkie :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 20 Kwiecień 2006 Share Napisano 20 Kwiecień 2006 całkiem ładnie, ładnie szczegóły widać, jak dla mnie direct za jasny i jeszcze i gratuluje kompa niezły sprzęt :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 20 Kwiecień 2006 Share Napisano 20 Kwiecień 2006 Łukasz Jaskólski byłbyś tak miły i pokazał render z saturation obniżonym do 0,5? Był bym wielce zobowiązany :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 20 Kwiecień 2006 Share Napisano 20 Kwiecień 2006 mrkrzysiek:thx MaGuu: render z saturation 0,5 , bez poprawek w fotoszopie , tym razem z obu rdzeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 20 Kwiecień 2006 Share Napisano 20 Kwiecień 2006 a dziękować :) imo ciekawsze:D (nie zeby z powodu mojej prośby :P), jedyna chyba rzecz jaką bym poprawił to te ostre cienie od słońca, Area shadows i będzie kozak :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 20 Kwiecień 2006 Share Napisano 20 Kwiecień 2006 Łukasz zazdroszczę ci kompa a tak na poważnie zrób jeszcze w QMC :) EDIT: a ta lampka w drugim pokoju to chyba cienia nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się