Łukasz Jaskólski Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 irr+qmc na standardowych ustawieniach, zmniejszylem globalnie samplowanie zeby szybciej nieco poszlo, area shadows w direct dałem ,ale takie srednie wyszlo qmc+light mapa jakies babole wyskoczyly na suficie a lampa jakas dziwna jest , probowalem to zbadac ale na razie bez rezultatu
demigod Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 fajneeeeeeeeeeee Gratulacje sprzetu :] a ja mam mala prosbe mozna zaobaczyc wszystki ustawienie z renderingu QMC+Lc thx :]
mrkrzysiek Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 no i ten ostatni render w QMC jest bardzo ładny, wszystkie cienie są i nic nie lata i szczegóły modelingu pięknie widać i dzięki, że zrobiłeś te rendery dla mnie :D
Łukasz Jaskólski Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 4maxwell:thx mrkrzysiek:spoko, wyszło na to ze qmc&lc najlepiej wygląda, masz moze jakis pomysl jak pozbyc sie tych artefaktow znad szafy? ustawienia:
demigod Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 masz sprzet to zaszalejemy :] opadamy a wiec tak filtr mitchel ... jakos tam bedzei lepiej QMC Gi subdivide zakrec do 16-18 w LC 1000 sample size na 0,01 Qmc sampler adpative na 0 noise na 0 mina sample 12-16 global subd 2-3 parametry takie jak ja probowlem na swojeje maszynie (zlomie) ale zailem go i AA bym dal na Adapitve sub.. -1 do 3 lub 4 bedzie zyleta :] nie powino byc artefaktow . ale ja sie nie znam :] PS ile ten sprzecik kosztowla
Łukasz Jaskólski Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 dałem ustawienia jak napisałes (wybierałem te nizsze wartosci ) i sie bardzo opornie renderowalo, przerwalem render w polowie: to chyba przez ustawienie 0 w QMC samplerze , znalazłem takie cos w manualu :"Do not set the Adaptation by importance amount in the QMC sampler rollup to 0.0 when using the light cache, as this will cause excessive render times." tego artefaktu nad szafą pozbylem sie zmniejszajac bias do 0 w zakladce vrayshadow w direct light zrobilem jeszcze 1 render przy wlasnych ustawieniach, ponadto zmniejszylem samplowanie odbic w niektorych materialach z 8 na 4-6: sprzęt: Procesory / AMD Athlon64 X2 3800+ BOX 2MB/2.0GHz/S-939 (AMD) 1213.00 Karty Graficzne / GeForce 6600 GV-NX66128DP 128MB (128-bit) TV/DVI BOX /Silent - Pipe/ (GIGABYTE) 376.99 Zasilacze / Zasilacz 400W GPS-400-AA-101A FAN PFC (CHIEFTEC) 189.00 Pamięci / DDR 1GB 400MHz cl 3 (GEIL) 359.00 Płyty Główne / A8N5X Nforce4 GBLAN CH8 SATA RAID ATX (ASUS) 293.00 Suma: 2430.99 reszte mam ze starego kompa
mrkrzysiek Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 ładnie myślę, że przy takich ustawieniach więcej niż 16 w QMC niema sensu 1
maciekG Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 postanowilem sie troche pobawic ta scenka, wyszlo jak wyszlo.. troche brudu jest jeszcze MR 3.4 z lekkim fotoszopem 1h 45 min i ustawienia
Marcin Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 pobaw się kolorami światło rozproszone (skylight) powinno być bardziej błękitne (opcjonalnie) używając directlighta jako słońca używaj lekkiego beżu
tweety Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 w FG zmniejsz samples na np: 200 i zwiększ radius do 8-10, powinno szybciej się liczyć a efekt powinien być podobny jeśli nie trochę lepszy. jaki sampling photometric'a? jeśli chodzi o ten błękit skylighta i jeśli wdajemy się w realizm to imo taki efekt jest w fotografii niepożądany: niebieskie zabarwienie obiektu to źle dobrane ustawienia aparatu profesjonalny fotograf odda zdjęcie pokoju bez niebieskawej poświaty na ścianach :] Pozdrawiam
SWRSC Napisano 25 Kwiecień 2006 Napisano 25 Kwiecień 2006 i tak nie będzie widac tego niebieskiego, MR ladnie wymiesza barwy (oczywiście jesli będzie jeszcze słońce), zresztą przetestujcie sobie jak mental produkuje obrazki ze światełkiem ustawionym na kolor oliwkowy - moze do wizek komercyjnych nie wypada takiego koloru stosowac, ale looknijcie jaki klimat bedzie miala scena
Marcin Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 Ustawienia takie jak wcześniej, lece na tych samych ostatnio Tu jeszcze wersja z noisem. W PS dodany jedynie background, poza tym nic nie ruszane. render w 3,2h na athlonie 2500 (wczesniej robilem na 3200 ale sie grzeje za bardzo wiec zmniejszylem)
Hindus Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 prawie jak maxwell ;) dobra żartowałem - wszystko pięknie tylko envi mi jakos nie pasuje - jak dla mnei to za mocno jest widoczne ;) ale ja sie na vrayu nie znam - btw ładne shadery.
mrkrzysiek Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 maciekG bardzo ładnie fajnie że MR Marcin żeby nie ciemna i odbijająca podłoga to by wszystko latało ale to takie moje zboczenie jeśli chodzi o cienie, dziwne rzeczy ci się porobiły przy tych rurkach i przy tym czymś nad oknem jakieś białe plamy ale materiały ładne
Marcin Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 zapisane GI z IRR+LC z poprzedniego renderu + zmienione materiały na jasne bez textur co do białych plam ;] model jest pełen błędów a najwiekszy z nich jest w samych oknach.
JunioR Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Marcin bardzo ładnie wyszło, szczegolnie światełko mi się podoba no i w sumie krzesła tak bardzo nie latają ;]
polka dot Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Marcin wszystko lata, slepy jestes? :P ty wogole renderowac nie umiesz, chyba jakis nauczyciel by sie przydal (ci)
Marcin Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 Dunde - pokaz ten render bez vraylightów ;] cienie ktore posiadasz to wynik vraylightów w oknach, zaraz przy oknach od strony grzejnika tam gdzie samplowanie nie dochodzi juz widać skutki IRR. Tylko co zrobić właśnie z takimi miejscami ?:> czyżby QMC i nic innego ? wywal vraylighty, czas zmniejszy ci sie do 2h a efekt będzie gorszy niz u mnie ;] ja też mogl bym wwalić vraylighty i mowić ze moje cienie to wynik irradiance mapy, i rendertime byl by podobny.
Marcin Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 pokaz ustawienia, skoro tak to zwracam honor :> Hindus - otórz wygląda, tyle że jesli Dunde pokaze ustawienia moze da sie cos jeszcze zredukować. Zawsze to zaoszczędzenie czasu Dunde - skoro mowisz ze bez vraylightów to min/max rate masz dośc wysoko, tak myśle. Zaraz zrobie pare testów i dalej namawiam zeby ktoś pokazał render z ładnym światłem :> nawet pokazując render z maxymalnie słabym GI można przeanalizować światło i dostroić kolory, jakieś tam podstawowe materiały i poćwiczyć kolory świateł dawać ludzie ;]
Hindus Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 wywal vraylighty, czas zmniejszy ci sie do 2h a efekt będzie gorszy niz u mnie ;] Marcin moim zdaniem efekt juz jest gorszy :) bez urazy DUNDE - nie wygląda za ciekawie przy takim czasie.
Marcin Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 a jak w QMC ? standard czy coś zmieniałeś ? Wg. mnie za cięzkie ustawienia; clr/nrm/dist, Można je spokojnie zwiększyć (dist zostawić ;]) w sumie tak jak myślalem max/min na 0/0 zaraz pokaże swój render, zobaczymy czy uda sięgo troche szybciej pociągnąć
Hindus Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 jak zredukujesz czas to wtedy będzie wyglądać :)
MaGuu Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 odezwał się ten, który lubi szybkie renderery:P jak uzyskasz taką czystośś maxwellem w tak krótkim czasie - wtedy nazwe maxwella dobrym pluginem :D
Marcin Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 dałem ciała z QMC, noise thresh na 0,04 i min samples na 12 poprawie to i sie pozbede tych plam, ew zwiekszyć interpolation samples ale rozmyje cienie ale to juz nie dzis czas 1.16
Darmo Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Wg mnie to ten topic zamiast prezentować wysoki poziom prac to pokazuje coraz słabszy... Marcin twoje ostatnie rendery prezentują troche słaby poziom... Ja nie jestem masterem w vrayu ale chyba nie ma sensu pokazywac renderów z takim słabym GI jak na poprzednich... zapisane GI z IRR+LC z poprzedniego renderu + zmienione materiały na jasne bez textur a To ma sens? Ja się nie czepiam tlyko mówie co myśle ;) Pozdrawiam
Marcin Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 eh i znowu idea wątku ja robie rendery takie aby można było coś szybko wyrenderować na potrzebe wizualizacji arch. bo tam czasy to rzecz najwazniejsza zaraz po realistyczności i pokazaniu projektu a klient ma w du*ie cienie. To nie wątek o GI bo by sie nazywal GI contest a nie light wiec prosze nie mylić (choć rewelacji sie nie spodziewam bo ile razy tlumaczylem tyle razy mi zarzucano ze "moderator uczy złego renderingu, darujcie sobie). Jesli ktoś sie spieszy to uzyje moich ustawien, a jak nie to Dunde lub kogoś innego zgodnie z jego oczekiwaniami. Darmo - jak to czy ma sens ? kazali mi pokazać GI to zmienilem materiały na jednolite tak zeby było widać "cienie" i wyrenderowalem z zapisanej z wczesniejszego renderu irradiance mape i LC, po co liczyć od nowa skoro masz to zapisane w pliku ? Rozumiem ze teraz w dobie ery cieni trzeba sie trzymać podłogi bo krzesłą latają ;] Realizm to nie tylko cienie
Darmo Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Darmo - jak to czy ma sens ? Tu mój błąd, nie spojrzałem na wcześniejsze posty. Co do idei wątku to się nie będe sprzeczał bo to nie mój wątek ;) ale 'light contest' łączy się też z 'GI contest'. No ale jak taka jest idea wątku to OK. Rozumiem ze teraz w dobie ery cieni trzeba sie trzymać podłogi bo krzesłą latają ;] Realizm to nie tylko cienie ano tak ale w realizmie na pewno krzesła nie latają ;) Ja tam nie mam za dużej praktyki z Vrayem i wogle z grafiką. Jak byłem kompletnym laikiem to powiem że przeglądałem ten topic i czegoś mnie to nauczyło ale jakbym zobaczył wtedy render ze złym GI to nie koliło by mnie to strasznie w oczy, a szczególnie jeżeli bym zobaczył taki render od moderatora to wtedy już całkiem bym pomyślał że tak jest dobrze i tak powinno być... 'Jeżeli coś robisz to staraj się to robić dobrze' - tak mi tato kiedyś mówił :), może jestem perfekcjonistą i z tego to wszystko... Wiem ze głównie chodzi o czas, ale tak na prawde to renderujemy w nocy więc lepiej wykorzystać całą noc czyli jakieś 10h na porządny render niż załóżmy 3h na słaby, ale tu znowu wkraczam w idee wątku. No i tak jak już Marcinie napisałeś, kto chce to może renderowac szybciej ale z gorszą jakością a komu zalezy na jakości to poświęci tą nocke i będzie miał super render :) Dla mnie tam liczy się jakość. Pozdrawiam
Morph0001 Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Hey Marcin, 1. Ja sie troche musze zgodzic z DARMO, "To nie wątek o GI bo by sie nazywal GI contest a nie light wiec prosze nie mylić " Marcin GI means Global Illumination, Illumination means rozproszenie sie swiatla, jakie bys tam mial swiatlo bez GI ?? i jak by ta scena wygladala, jaki by byl sens zeby uzyc vray bez gi ?? 2. "Realizm to nie tylko cienie" tak nie tylko cienie, ale scena bez cieni to co to za Realizm ?? wyobraz sobje ten ostatni render co prezentujesz bez cieni .... Strasznie sie slyszy takie zeczy specjalnie od kogos jak ty kto spedza tyle czsu na prawidlowe rendering. Ktos mowi ze krzesla levitate, ja tez to zaowazylem, i tak naprawde jak bys mial tam wiecej diteli w tej scenie bardzo blisko siebje, to te ustawienia byly by do niczego. To moje 3 grosze, Light contest with not so important GI feature, welcome to the default scanline renderer. (:-)
naeq Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Marcin, no nie postarałeś się, taka siara z Tymi VRayLightami... DUNDE, co do ciebie to można powiedzieć ze bardzo dziwne zrobiłęś ustawienia w tym renderze, niektóre troszke za niskie i za wysokie... ale za to przy tej małej rozdzielczości jaką dałeś to widać cieniowanie dobre :)) no ale przez ten czas renderingu... masakra.. taki czas to rodzialka 1600 na 900 i pełne otextórowanie, i z dobrymi ustawieniami nawet czas byl by mniejszy... :)) he ;P pozdro
Hindus Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Ja połowy was tutaj osobiście nie rozumiem - Marcin nie założył tego wątku dla własnego 'widzimisie' tylko dla userów którzy pragną nauczyć się w miare dobrego oświetlenia wizki przy skróceniu czasu jego renderingu, a nie 50 godzinnym renderze z zachowaniem super-ultra-realistycznych cieni.
MF Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 eh i znowu idea wątku ja robie rendery takie aby można było coś szybko wyrenderować na potrzebe wizualizacji arch. bo tam czasy to rzecz najwazniejsza zaraz po realistyczności i pokazaniu projektu a klient ma w du*ie cienie. To nie wątek o GI bo by sie nazywal GI contest a nie light wiec prosze nie mylić (choć rewelacji sie nie spodziewam bo ile razy tlumaczylem tyle razy mi zarzucano ze "moderator uczy złego renderingu, darujcie sobie). Jesli ktoś sie spieszy to uzyje moich ustawien, a jak nie to Dunde lub kogoś innego zgodnie z jego oczekiwaniami. Darmo - jak to czy ma sens ? kazali mi pokazać GI to zmienilem materiały na jednolite tak zeby było widać "cienie" i wyrenderowalem z zapisanej z wczesniejszego renderu irradiance mape i LC, po co liczyć od nowa skoro masz to zapisane w pliku ? Rozumiem ze teraz w dobie ery cieni trzeba sie trzymać podłogi bo krzesłą latają ;] Realizm to nie tylko cienie Skoro pokazujesz render bez materiałów bądź gotów na to, że ludzie będą oceniać realizm rozkładającego się swiatła i cieni. I nie pisz ze nie tylko to buduje realizm w wątku który sie nazywa light contest, a nie material contest czy shaders contest ;)... Tutaj chodzi Tylko i wyłącznie o światło. Wątek jest dla userów i to od nich zależy do czego chcą dążyć. Skoro wiekszość osób chce mieć dokładnie wykonany render z super-ultra-realistycznymi cieniami bez latających mebli to niech tak będzie. Idea wątku powinna być kreowana przez userów a nie narzucana przez moderatora, który w momencie kiedy ktoś wytyka mu błędy broni się tym, że chodzi tutaj o coś innego.
Hindus Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 male - widac po wypowiedzi że przejawiają się pendzlowe poglądy :) chodz i ja wole poczekac na render - nei wazne czy to maxwell po 30godzinach czy vray po 1 godzinie - ale marcin założyłwatek i userzy tez maja prawo do ich zakładania - wiec jesli ktos chce ultra realistic contest to niech załozy :]
MF Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Hindus jakie PENdzlowe poglady ?? Z czym mi tutaj wyskakujesz ? To co napisalem bylo kierowane tym co widziałem na poprzednich dwoch stronach. Z tego co napisales wynika ze userzy nie moga tutaj postowac takich renderow i krytykowac marcina, maja natomiast wynosic sie do innego watku ?
Hindus Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Male - raz - nie najeżdzam na ciebie co by by było jasne - chce tylk ocos wyjasnic odiedzajacym :] Prosze Cie nie wkładaj w moje usta słow których nie wypowiedziałem :) - założenia wątku były jasne - jasno napisane już nie jednokrotnie ze wątek ma na calu nauke oświetlenia sceny w sposób taki by skrócić możliwie czas renderingu - ja np jak chciałem wątek odnosnie maxwella to sobie założyłem - tak samo każdy ma prawo robic to co chce - jest tyle userów krzoy dzieki marcinowi nauczyli sie maserzeczy ale nei dosceniają trudu chłopaka. Pendzlowe poglądy - zle mnie zrozumiałes - nie miałm na mysli nic złego - chodziło mi o to że myslisz chyba tak jak i On - sam też mysle zwłaszcza odnosnie tego co juz kiedys pendzel napisał ze render ma wygladac niezaleznie od tego czy jest robiony 10minut czy 300godzin - czas nei gra roli - tez tak uważam - dlatego obstaje za maxwellem bo jest bardziej realny niz pozostałe - kwestia tutaj taka - Marcin chciał taki wątek by czass był szybki jesli idzie o redner to sie nie pokazuje z maxwellem bo wiadomo i czemu, ale skoro on założył wątek to chyba ma prawo przestrzegać reguł - jak bym ja np chciał miec swój wątek w którym by miało byc długo a mega realistycznie to bym go założył - nie najeżdza sie na usera w jego własnym wątku tylko dlatego ze przestrzega on reguł które na początku sobie ustalił.
mrkrzysiek Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 malefatal ma racje i zgadam się z nim w końcu ładniej wygląda render DUNDE bez materiałów gdzie nic nie lata niż Marcina gdzie wszystko lata (render bez mat) a render z mat ładnie wyszedł ( jeśli chodzi o światła) tylko dlatego, że była ciemna podłoga która odbija nogi krzeseł przez co tylko sprawia wrażenia, że wszystko stoi a co by było jak by musiała być jasna podłoga? Jak trzeba założę nowy wątek z dobrym i poprawnym GI jak to tu wszystkim przeszkadza.
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 eh. male - wiesz do czego dąże ? GI w tym wątku przejeło wszystko, stało sie jakimśfatum bez którego render to nie render a ludzie kompletnie zapomnieli o kolorach i materiałach przez cały ten wątek moge na palcach policzyć rendery z w miare ładnym klimacie i o ładnych kolorach wstawiając tu render nie chce aby komentarze dotyczyły tylko GI bo jak pamietasz założyliśmy ten wątek zeby uczyć sie wizualizacji a co sie do tego sprowadza też kolorów oraz materiałów inny kolor ściany lub podłogi zmienia w kolorystyce niemal wszystko i to jest ważne zeby nauczyć sie wykożystywać blending, kolory skylighta i symulacje słońca a nie ciągle dyskutować o GI nie mam nic przeciwko rozprawkom o GI w tym wątku ale to nie wszystko, dałem render w zasadzie gotowy, materiały światło i AA w 1280x960 a usłyszałem tylko ze krzesła latają dla mnie to lekka paranoja ze ludzie zapominają o jednej z najważniejszych kwestji w interiorach. kto kolwiek niech pokaze wreszcie gotowy render bo o GI było juz bardzo dużo i mysle ze wystarczy
MF Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Hindus: Mowisz ze nie najezdza sie na usera w jego wlasnym watku, ktorego idea jest "nauka oświetlenia sceny w sposób taki by skrócić możliwie czas renderingu"? Cały czas o to mi chodzi że WY moderatorzy układacie sobie idee i to co ma się tutaj znajdować pod siebie. Co prawda Ty Hindus nie wrzucasz tutaj swoich efektów ale to akurat jest imho efekt solidarności ;)... Pytam sie dlaczego idea watku ma byc taka jak to napisales ? Po to aby Marcin nie byl krytykowany ? Kiedys bylem przekonany ze to userzy tworza to forum i trzeba pod nich kreowac to co sie tutaj znajduje. Skory ludzie chca wrzucac dokladne rendery ze swietnymi cieniami to niech tak robia dalej. Nie podoba mi sie tylko postawa marcina w momencie kiedy ludzie go krytykuja. Obrona przez twierdzenie ze idea watku jest taka a nie inna bo on tak postanowil i pasuje to do tego co on prezentuje jest moim zdaniem przejawem braku poszanowania dla innych userow, ktorzy caly czas dopracowuja swoje rendery aby ktos powiedzial "no i ten ostatni render w QMC jest bardzo ładny, wszystkie cienie są i nic nie lata i szczegóły modelingu pięknie widać". Gdyby ludzie zaczeli postrzegac to tak jak Wy to koles zamiast pochwaly dostalby ochrzan za to ze czas ma za dlugi.
mrkrzysiek Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Marcin w tym momencie zmieniłeś idee wątku bo ma być teraz kompletna scena z materiałami a w pierwszym poście pisałeś tylko o tym ze zmieniamy tylko ustawiania świateł.
Hindus Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 no może i coś w tym jest ale jak napisałe - i zresztą Ty też - forum jest dla userów - tylko skoro Marcin sobie założył wątek to można by przestrzegać jego zasad - a jesli np ktos by chciał inny wątek to przecież nikt nie broni mu założenia takowego :)
MF Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 "Marcin sobie założył wątek to można by przestrzegać jego zasad- a jesli np ktos by chciał inny wątek to przecież nikt nie broni mu założenia takowego" - Tak smiesznie to brzmi ze brak mi sil aby to skomentowac :)... Status moderatora uderzyl wam mocno po baniakach ;)...
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 mozecie wszyscy troche sie uspokoić ? mkrzysiek- to nie rozkaz, mowie co bym chciał zobaczyć kiedyś tez myslalem ze realizm sceny zalezy od irradiance mapy i secondary bunces. Ale jesli chcecie zeby scena wygladała ładnie to nie wystarczy dobrze ustawić GI, materiały, textury i kolory świateł też są rownie ważne. Ale zrobicie co chcecie, jesli nie chcecie ja wam nie bronie MF - ja napisalem w poscie #911 to co uważam za słuszne, nie zabraniam rozważań na temat GI ale uważam ze to nie wszystko co w tym wątku powinno być zawarte. Chcecie to pokazujcie testy GI, przyda sie napewno każdemu ale prosil bym (prosił nie kazał, zeby mnie zle nie zrozumiano) zeby też ten wątek poszedł w strone całej tematyki wizualizacji Status moderatora uderzyl wam mocno po baniakach ;)... nie za ostro ? licz sie ze słowami
MF Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Widzisz Marcinie to co napisalem, napisalem pod wplywem tego ci pisze Hindus. "nie za ostro ? licz sie ze słowami" Heh, zbanujesz mnie za wyrazanie swoich opinii ? Moze zmien idee forum max3d.pl na taka ktora by zabraniala wyrazania pogladow niezgodnych pogladami moderatorow.
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 w tej kwestji było to skierowane tez do mnie, na jakiej podstawie ? zbyt agresywnie do tego podchodzisz, nie chce tu kolejnej klutni
MF Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Odpowiedz na to pytanie znajdziesz w poscie #906. ;) W skrocie: twoja postawa mnie do tego sklonila... I wiedz ze nie tylko ja mam taka opinie na ten temat.
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 dobra, odbyłem małą pogawędke z MF na gg i mam nadzieje ze wiele wyjaśniłem i sporo sie dowiedziałem. więc nie miałem zamiaru i nie mam zamiaru nakazywać w tym wątku czegokolwiek jesli ktos chce cos pokazac prosze bardzo, o cos sie zapytac, równie mile widziane, nawet zaprezentować swoj problem na swojej scenie, zawsze mozna go rożważyć. jednak dalej namawiam (nie zmuszam, absolutnie) aby poćwiczyć wspolnie kolory, materiały i ogolne światło w scenie. Sprobować stworzyć ładny klimat
Morph0001 Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Hey Marcin, czy mozesz skomentowac co miales na mysli, jak sie wypowiedziales w tym stylu ??? - "To nie wątek o GI bo by sie nazywal GI contest a nie light wiec prosze nie mylić " I just don't get it ....
Marcin Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 miałem na mysli ze to wątek ogólny, czyli wszystko o wizualizacji, ale prosil bym cie o to zebyś nie drążył juz tego tematu. Wszystko zostalo wyjaśnione w ostatnich postach [+] Gotham - starość nie radość ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się