Napisano 30 Listopad 200420 l Z okazji zimy i nowego kompa postanowilem zrobić scene z balwankiem. Nie wiedzialem czy wrzucic to galerii czy do wip'a ale moze cos poprawie. Caustics liczylo sie przez dobrych kilka godzinek. Jestem ciekaw waszej konstruktywnej krytyki, a moze jakas sugestia wkońcu to WIP Co sądzicie o cieniu. Czy nie za bardzo Area Shadow? Bo przy takich refleksach cien zazwyczaj jest ostry... Balwanek:
Napisano 30 Listopad 200420 l może to dlatego, że boli mnie dzisiaj głowa, ale widzę kilka sfer z caustic
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor bo to balwanek... a wy sie kostek spodziewaliscie?? Mial byc malutki prosty i uroczy.
Napisano 30 Listopad 200420 l głowa mnie boli ale chyba też dlatego że jestem chory, ALE CO JA WIDZE!!! UKRADLI MU MIOTŁĘ!!! ps. prawie każdy bałwan ma jakomś miotłę albo przynajmniej ki kolwiek patyk wbity w D... żeby imitował... nie wiem co pozdro
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor czemu gar na glowie jest przejrzysty...:)) powodzenia Bo jest szklany
Napisano 30 Listopad 200420 l ratunku, pomocy, głowa mi pęka... :D szklany garnek na kilku kulkach... takie... jakby to... tego... nie teges... :) sorki ale nie wiem co powiedziec bo to nie ma realizmu i jakiejs kompozycji ciekawszej... musialbs duuzo zmienic - glownie jesli o szczegoly chodzi. powodzenia :)
Napisano 30 Listopad 200420 l uhuhuh.. przykro mi, że was zaraziłem ;P panie od bałwanka - daj pan szybko updejt, bo mi głowa pęknie
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor ...to nie ma realizmu ... bez obrazy ale nie badzcie tacy ograniczeni. Czy naprawde sądzicie ze jak balwanek to koniecznie musi być ze śniegu? :) nie wierze.... Motto na dzis: musisz myslec kreatywinie, krytykować konstruktywnie. pozdrowionka
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor Wszystko luz. tylko nie rozumiem nieuzasadnionej krytyki typu: "może to dlatego, że boli mnie dzisiaj głowa, ale widzę kilka sfer z caustic " - Salvator wszystkich panow konstruktywnych odsylam do moich 3 innych prac tym razem 2d: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10962 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=10961
Napisano 30 Listopad 200420 l Motto na dzis: musisz myslec kreatywinie, krytykować konstruktywnie. pozdrowionka Widzisz, sprawa jest taka że w tym bałwanku to za bardzo kreatywności nie ma, napisałeś w pierwszym poście że czekałeś kilka godzinek na causitc, nie lepiej ten czas poświęcić na pomyśenie nad pracką i porządny modelling ? Bo naprawdę szkoda czasu na kilka kulek, nie chcę tu nikogo zniechęcać tylko poprostu przemyśl tego bałwanka, dopracuj scenkę a dopiero potem poświęcaj czas na render. Pozdrawiam
Napisano 1 Grudzień 200420 l spróbój jakoś uwidocznić połączenia kulek - jaieś haczyki czy je poprostu połączyć poligonami i jakaś podstawka czy zagłębienie by śie przydało żeby sie nie przewrócił chyba ze jest tak pięknie wyważony albo jak to na moim wipie ktos powiedział "ma wbudowany system utrzymywania równowagi" :P
Napisano 1 Grudzień 200420 l zrob go peknietego, bedzie od razu ciekawiej. ja bym zrobila tak: dziura w brzuchu, i on sie raczkami tej dziury trzyma i sie slania, i oczy skierowane w gore. no i racja ze te kulki trzeba czyms polaczyc, albo cienki drucik wpuszczony w szklo, albo zgrobienia (loczone przez podtopienie szkla w tym miejscu).
Napisano 1 Grudzień 200420 l pierzak moglbys napisac jaki dales material, jakie swiatlo, jesli cienie to jakie i w czym render i jakie ustawienia. chodzi mi o to ze chce tez te rozszczepione swiatlo uzyskac:)z gory dzieki za info
Napisano 1 Grudzień 200420 l ejjj... przesadzacie.. wedlug mnie to ten balwanek jest spok, troche wyobrazni i mozna nawet realizmu sie doszukac (zgadzam se tylko ze potrzebna mu miotla, i ze powinien byc nieco splaszczony przy podstawie), a pozatym lepiej by bylo jakby garnek byl caly czarny, to ze jest ze szkla to nie znaczy ze musi byc przezroczysty.... tak w ogole to czesc wszystkim :D
Napisano 1 Grudzień 200420 l Autor zaczalem poprawki i czuyje ze juz niedlugo czyli z przeciagu 2 dni pojawi sie update bo swiatelko liczylo sie z 8 godzin. 3 majcie kciuki dzieki za rady
Napisano 2 Grudzień 200420 l jak na moje to bedzie gdzies Atari albo inny C-64. Kurcze nawet u mnie takie rzczy sie nie renderuja tyle czasu. Pokombinuj z ustawieniami renderingu ba jak taka scena ci sie 8 czy ile tam godzin robi to nie jest to oznaka zoptymalizowanych ustawien. Nawet z 'caustics'.
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor z ustawieniami to przekombinowalem na 100% ale efekt mnie zadowolil... 8)
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor Wrzucilem ustawieniamental ray'a Swiatlo: mr Area Spot, material: Glass(physics_phen)
Napisano 2 Grudzień 200420 l refleksy i szkoło bardzo ładne tylko ten model taki za ubogi:/ pozdr giorgione
Napisano 2 Grudzień 200420 l Fajny update :]. A mi tak bez jaj głowa pęka. Nawet do szkoły nieposzedłem. Niewiem dzisiaj chyba coś z Ciśnieniem:/.(02.12.2004)
Napisano 2 Grudzień 200420 l Autor bede wdzieczny jak ktos zasugeruje mi zmiany zeby sie wszystko szybciej renderowalo. Odrazu mowie ze przy przynajmnie o rzad mniejszej ilosci Caustic Photons nie widac efektu
Napisano 2 Grudzień 200420 l A mi tak bez jaj głowa pęka. Nawet do szkoły nieposzedłem. Niewiem dzisiaj chyba coś z Ciśnieniem:/.(02.12.2004) sorry ale to jest do modelingu, czy ustawien bo nie wiem co to ma wspolnego z tematem
Napisano 2 Grudzień 200420 l skilo racja ludzie sobie tylko postow nabijaja modki niech cos z tym zrobia;) wiekszosc postow tutaj to ze kogos glowa boli (ludzi opanujcie sie wy tez "szefami" nie jestescie) a jesli chodzi o model to taki jakis ubogi:):) wymysl cos ciekawego albo zrob zeby to jakos realistycznie wygladalo (chodzi o scene) pozdro
Napisano 3 Grudzień 200420 l moze zrob jakis lasek dookola balwanka czy cus, zeby mialo sie co odbijac w balwanku jak jest juz ze szkla
Napisano 4 Grudzień 200420 l Autor zero komentarzy na poprzedniego balwanka. moze ten bedzie powodem wikszej liczby opinii.
Napisano 4 Grudzień 200420 l heheheh sorki ze sie smieje ale fajny update zrobiles (ten i poprzedni) tylko postawiles napis;);) ale zrob cos z tym pomysl nad scenka bo taki balwanik nic nie wnosci a jak to ma juz byc koniec to przynajmniej zrob jakis blat czy biurko gdzi to mozesz postawic i aby bylo realne:DD: pozdro
Napisano 5 Grudzień 200420 l nie rob szklanej miotly, tym bardziej ze patyk ma tak cienki ze sie szybko ulamie. zrob z drutu.
Napisano 5 Grudzień 200420 l proponuj troszkę zmienić model bałwanka, bo sfery odstraszają, może być to http://www.amatterofceramics.com/photos/snowman_w_flake_on_hand_1050.jpg
Napisano 6 Grudzień 200420 l Autor ...Balwanek terminator... zrobilem go bo chcialem pobawic sie HDRI
Napisano 6 Grudzień 200420 l to juz sie z rteci balwanki odlewa? szklany byl lepszy. balwanek czwiczy lewitacje?
Napisano 6 Grudzień 200420 l Autor rzeczywiście lewituje troche. sam nie wiem czy to sludzenie czy tak jest ale sprawdze i poprawie.
Napisano 6 Grudzień 200420 l Jeżeli renderujesz z GI i FG i wyniki zliczania zapisujesz do pliku, to gdy dokonasz zmiany w parametrach np: kolor, zmiana ustawień światła, materiału, musisz jeszcze raz przeliczyć GI i FG [z włączoną opcją "Rebuild", a w FG "Rebuild (Do Not Re-Use Cache")]. Jeżeli tego nie zrobisz powstają tzw. przekłamania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto