Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehhh calkiem ladnie :) pierwszy zdecydowanie lepszy choc kadrowanie mozna by jeszce odrobine zmienic....co do uwag technicznych - oczy i usta troche za matowe...ale dla mnie pracka zdecydowanie na +

Napisano

wlosy bys wymodelowal ;] troche za daleko wysuniete ... no ale co tam ... fotka to fotka ;)

 

ogolnie fajnie ...

 

ps. wszedzie bym poznal tego brazilowskiego DOFa ;)

Napisano

Z początku pomyślałem se że to zdięcie :P. Ale pierwsze bardziej mi sie podoba. Cos mi niegra z ustami ale nie wiem co...

Ogólnie bardzo fajnie ci wsyzło. Pozdrawiam.

Napisano

hmm ... ogolnie fajnie tylko jeszcze

 

te kontury twazy sa takie ... hmm :/ proste jesli wzorowales sie na kims to ok ale jesli mogl bys to zmienic to dobrze bylo by daj jakies mocniejsze kontury w anatomii twazy ... jak zmarszczki itp przy miejscach gdzie mimika bardziej wygina twarz ...

 

poza tym mysle ze oko jest troche za gleboko ... albo przynajmniej nie oko a ta czesc pod okiem jest za bardzo wysunięta ... tak jak nos troszke duzy ...

 

ale to szczegoly i raczej juz ich nie zmienisz ...

 

no ale naprawde mi sie podoba ... ;)

Napisano

Mam wrazenie ze ona jest lysa, te wlosy sa za daleko od glowy imo.. to -.

Na + to ze przypomina mi Liv Tylor:).

 

Ogolnie ladnie choc tez mi sie wydaje ze raczej PS + 3DS MAX i brazi:>.

 

Pozdrawiam

Napisano

siatke kobiety czy włosów ?- bo włosy siatki nie mają ... są shagowskie

 

natomiast jezeli chodzi o rysy twarzy, cofniete oczy itp - wyobraźcie sobie, że ona sie taka urodziła :D - czytaj : kiedyś poprawie

Napisano

nie mam jakis skojazen typu "lysa kobieta", teksturowanie mi pasi [oprocz galek ocznych] i troche matowo na ustach. jedyne co mocno podpada to za duza odlegosc miedzy kosciami policzkowymi a uszami, to widac szczegolnie na pierwszym sccrenie.

ogolnie baaaardzo ladnie

Napisano

archangel - jak sie przypatrzysz to jednak sie zmienia

ale masz racje -wlosy były dodane potem..., niemniej robiłem je sam, tylko oddzielnie ;)

Napisano

jak juz mówiłem efekt powstaje dlatego ze twarz byla z dofem , a wlosy recznie blurowane.

hair5.jpg

nie wiem po co pokazuje to - powinniscie wierzyc na słowo :P

a teraz tylko zepsuje efekt ...

robiłem je na szybko, nie potrzebuje narazie pełnych włosów - ale spoko zrobie- bo bede i tak całe ciało robił.

Napisano

Słówko krytyki - może jestem początkujący, ale usta i oczy zdecydowanie zbyt matowe.

Można tesh się przyczepić do konturów twarzy, ale tu nie jest tragicznie.

 

Ogólnie - dobra robota. Gratuluję...

Napisano

a mi cos z tym nosem nie pasuje... faktycznie te dziurki jak wywiwiercone... ale ja juz nie oceniam modelu tylko ta pania jakby byla zywa...

(upraszam o nie wiercenie dziur w zywych organizmach :D )

Napisano

fajne , tylko oczy martwe....

nie wiem czy tak bylo w referkach, ale wydaje mi sie ze byloby lepiej gdyby minimalnie poszerzyc twarz. dodaj troche wlosow przed uchem albo chociaz troche na uchu, wtedy wlosy i glowa beda stanowic calosc.

Napisano

nie trać czasu na siatkę tylko ciało modeluj!! ;)))

 

mnie też się skojarzyła z Liv Tyler ale mnie się Liv Tyler nie podoba no ;(

 

fajna mordka ;) tylko coś jakby ... hmm ale nie wiem co więc fajna ;)

Napisano

Troszke niewlasciwe wydaje mi sie polaczenie nosa z policzkiem... w rzeczywistosci jest duzo bardzie lagodne,

Natomiast ladna glebie oka mozna uzyskac materialem raytracowanym z odbiciem bialego ekranu (boxa) zamiast zwyklego silnego specular'a + troche nienaturalna w animacji, ale jakze efektowa przy pojedynczych renderach "szklanka" w oku.

Teksturowanie - miodzio...

Gość User190
Napisano

Ooo.. bardzo pozytywne wrażenia :) Szkoda tylko, że ma troszkę przejaskrawione proporcje :( Ale ogólnie na pierwszym renderzetego nie widać i jest ładnie :)

Napisano

no cos pieknego :D, mi bardzo przypomina połaczenie liv tayler z kate blanchet, oczeta sa troche nie takie, za ostre w kacikach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności