Napisano 5 Grudzień 200420 l ehhh calkiem ladnie :) pierwszy zdecydowanie lepszy choc kadrowanie mozna by jeszce odrobine zmienic....co do uwag technicznych - oczy i usta troche za matowe...ale dla mnie pracka zdecydowanie na +
Napisano 5 Grudzień 200420 l wlosy bys wymodelowal ;] troche za daleko wysuniete ... no ale co tam ... fotka to fotka ;) ogolnie fajnie ... ps. wszedzie bym poznal tego brazilowskiego DOFa ;)
Napisano 5 Grudzień 200420 l raczej PS + 3ds max i brazil a nie odwrotnie ;):P ale i tak, bardzo ładnie, gratuluje!!!
Napisano 5 Grudzień 200420 l ehhh a ja na poczatku myslalem ze wlosy modelowales...ale to co i tak mi sie podoba :P
Napisano 5 Grudzień 200420 l Z początku pomyślałem se że to zdięcie :P. Ale pierwsze bardziej mi sie podoba. Cos mi niegra z ustami ale nie wiem co... Ogólnie bardzo fajnie ci wsyzło. Pozdrawiam.
Napisano 5 Grudzień 200420 l hmm ... ogolnie fajnie tylko jeszcze te kontury twazy sa takie ... hmm :/ proste jesli wzorowales sie na kims to ok ale jesli mogl bys to zmienic to dobrze bylo by daj jakies mocniejsze kontury w anatomii twazy ... jak zmarszczki itp przy miejscach gdzie mimika bardziej wygina twarz ... poza tym mysle ze oko jest troche za gleboko ... albo przynajmniej nie oko a ta czesc pod okiem jest za bardzo wysunięta ... tak jak nos troszke duzy ... ale to szczegoly i raczej juz ich nie zmienisz ... no ale naprawde mi sie podoba ... ;)
Napisano 5 Grudzień 200420 l Mam wrazenie ze ona jest lysa, te wlosy sa za daleko od glowy imo.. to -. Na + to ze przypomina mi Liv Tylor:). Ogolnie ladnie choc tez mi sie wydaje ze raczej PS + 3DS MAX i brazi:>. Pozdrawiam
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor siatke kobiety czy włosów ?- bo włosy siatki nie mają ... są shagowskie natomiast jezeli chodzi o rysy twarzy, cofniete oczy itp - wyobraźcie sobie, że ona sie taka urodziła :D - czytaj : kiedyś poprawie
Napisano 5 Grudzień 200420 l to czemu jak zmienil sie kat patrzenia na 2 obrazku wlosy pozostaly nieruchome ?? :|
Napisano 5 Grudzień 200420 l nie mam jakis skojazen typu "lysa kobieta", teksturowanie mi pasi [oprocz galek ocznych] i troche matowo na ustach. jedyne co mocno podpada to za duza odlegosc miedzy kosciami policzkowymi a uszami, to widac szczegolnie na pierwszym sccrenie. ogolnie baaaardzo ladnie
Napisano 5 Grudzień 200420 l zrób print screena najlepiej .. a propo.. dziurki od nosa takie jakby wywiercone troszki..ale reszta jakoś się broni.. pozr Sith
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor archangel - jak sie przypatrzysz to jednak sie zmienia ale masz racje -wlosy były dodane potem..., niemniej robiłem je sam, tylko oddzielnie ;)
Napisano 5 Grudzień 200420 l tak, pierwszy render zdecydowanie lepszy. Przyjemna, ciepła kobieca twarz :) jednak zmień temat http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Napisano 5 Grudzień 200420 l nie no same wlosy to dla mnie mistrzostwo swiata :) tylko z glowa sie jakos nie komponuja szcegolnie jak ma sie te 2 obrazki przed oczami
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor leru - :| nie nadążam - sorki ale nie czytam co tydzien regulaminu ;)
Napisano 5 Grudzień 200420 l Autor jak juz mówiłem efekt powstaje dlatego ze twarz byla z dofem , a wlosy recznie blurowane. nie wiem po co pokazuje to - powinniscie wierzyc na słowo :P a teraz tylko zepsuje efekt ... robiłem je na szybko, nie potrzebuje narazie pełnych włosów - ale spoko zrobie- bo bede i tak całe ciało robił.
Napisano 5 Grudzień 200420 l b@rdzo mi sie podoba jak zawsze ;) pierwszy render zdecydowanie lepszy od tego drugiego , tylko tylka wloskow kolo ucha i bedzie miod :)
Napisano 5 Grudzień 200420 l Z ust przypominaja Liv Tyler :) Troche oczy ma martwe, bliki nie powinny byc rozmyte.
Napisano 5 Grudzień 200420 l Słówko krytyki - może jestem początkujący, ale usta i oczy zdecydowanie zbyt matowe. Można tesh się przyczepić do konturów twarzy, ale tu nie jest tragicznie. Ogólnie - dobra robota. Gratuluję...
Napisano 5 Grudzień 200420 l a mi cos z tym nosem nie pasuje... faktycznie te dziurki jak wywiwiercone... ale ja juz nie oceniam modelu tylko ta pania jakby byla zywa... (upraszam o nie wiercenie dziur w zywych organizmach :D )
Napisano 5 Grudzień 200420 l fajne , tylko oczy martwe.... nie wiem czy tak bylo w referkach, ale wydaje mi sie ze byloby lepiej gdyby minimalnie poszerzyc twarz. dodaj troche wlosow przed uchem albo chociaz troche na uchu, wtedy wlosy i glowa beda stanowic calosc.
Napisano 6 Grudzień 200420 l ale i tak mam wielką prośbę, pokaż siatkę w celach dydaktycznych oczywiście, najlepiej przed i po zagęszczeniu.
Napisano 6 Grudzień 200420 l nie trać czasu na siatkę tylko ciało modeluj!! ;))) mnie też się skojarzyła z Liv Tyler ale mnie się Liv Tyler nie podoba no ;( fajna mordka ;) tylko coś jakby ... hmm ale nie wiem co więc fajna ;)
Napisano 6 Grudzień 200420 l Troszke niewlasciwe wydaje mi sie polaczenie nosa z policzkiem... w rzeczywistosci jest duzo bardzie lagodne, Natomiast ladna glebie oka mozna uzyskac materialem raytracowanym z odbiciem bialego ekranu (boxa) zamiast zwyklego silnego specular'a + troche nienaturalna w animacji, ale jakze efektowa przy pojedynczych renderach "szklanka" w oku. Teksturowanie - miodzio...
Napisano 6 Grudzień 200420 l Ooo.. bardzo pozytywne wrażenia :) Szkoda tylko, że ma troszkę przejaskrawione proporcje :( Ale ogólnie na pierwszym renderzetego nie widać i jest ładnie :)
Napisano 6 Grudzień 200420 l David -> toć to reguła stara jak świat :P, jasno i treściwie określasz w temacie co znajdziesz w wątku.
Napisano 6 Grudzień 200420 l Autor oj było przeciez napisane character 3d : :/ no ale nieważne; wszak już poprawiłem.
Napisano 9 Grudzień 200420 l Dla mnie totalny odlot. I chyba musiał bym mieć odlot rzeby coś takiego zrobic :-(
Napisano 13 Grudzień 200420 l no cos pieknego :D, mi bardzo przypomina połaczenie liv tayler z kate blanchet, oczeta sa troche nie takie, za ostre w kacikach