Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

woman1.jpg

 

 

 

 

woman2.jpg

 

mam nadzieję, że się spodoba ...

 

3ds max 6 + brazil

photoshop

  • Odpowiedzi 43
  • Wyświetleń 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehhh calkiem ladnie :) pierwszy zdecydowanie lepszy choc kadrowanie mozna by jeszce odrobine zmienic....co do uwag technicznych - oczy i usta troche za matowe...ale dla mnie pracka zdecydowanie na +

Napisano

wlosy bys wymodelowal ;] troche za daleko wysuniete ... no ale co tam ... fotka to fotka ;)

 

ogolnie fajnie ...

 

ps. wszedzie bym poznal tego brazilowskiego DOFa ;)

Napisano

raczej PS + 3ds max i brazil a nie odwrotnie ;):P ale i tak, bardzo ładnie, gratuluje!!!

Napisano

Z początku pomyślałem se że to zdięcie :P. Ale pierwsze bardziej mi sie podoba. Cos mi niegra z ustami ale nie wiem co...

Ogólnie bardzo fajnie ci wsyzło. Pozdrawiam.

Napisano

hmm ... ogolnie fajnie tylko jeszcze

 

te kontury twazy sa takie ... hmm :/ proste jesli wzorowales sie na kims to ok ale jesli mogl bys to zmienic to dobrze bylo by daj jakies mocniejsze kontury w anatomii twazy ... jak zmarszczki itp przy miejscach gdzie mimika bardziej wygina twarz ...

 

poza tym mysle ze oko jest troche za gleboko ... albo przynajmniej nie oko a ta czesc pod okiem jest za bardzo wysunięta ... tak jak nos troszke duzy ...

 

ale to szczegoly i raczej juz ich nie zmienisz ...

 

no ale naprawde mi sie podoba ... ;)

Napisano

Mam wrazenie ze ona jest lysa, te wlosy sa za daleko od glowy imo.. to -.

Na + to ze przypomina mi Liv Tylor:).

 

Ogolnie ladnie choc tez mi sie wydaje ze raczej PS + 3DS MAX i brazi:>.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

siatke kobiety czy włosów ?- bo włosy siatki nie mają ... są shagowskie

 

natomiast jezeli chodzi o rysy twarzy, cofniete oczy itp - wyobraźcie sobie, że ona sie taka urodziła :D - czytaj : kiedyś poprawie

Napisano

nie mam jakis skojazen typu "lysa kobieta", teksturowanie mi pasi [oprocz galek ocznych] i troche matowo na ustach. jedyne co mocno podpada to za duza odlegosc miedzy kosciami policzkowymi a uszami, to widac szczegolnie na pierwszym sccrenie.

ogolnie baaaardzo ladnie

Napisano

zrób print screena najlepiej .. a propo.. dziurki od nosa takie jakby wywiercone troszki..ale reszta jakoś się broni..

pozr

Sith

Napisano
  • Autor

archangel - jak sie przypatrzysz to jednak sie zmienia

ale masz racje -wlosy były dodane potem..., niemniej robiłem je sam, tylko oddzielnie ;)

Napisano

nie no same wlosy to dla mnie mistrzostwo swiata :) tylko z glowa sie jakos nie komponuja szcegolnie jak ma sie te 2 obrazki przed oczami

Napisano
  • Autor

leru - :| nie nadążam - sorki ale nie czytam co tydzien regulaminu ;)

Napisano
  • Autor

jak juz mówiłem efekt powstaje dlatego ze twarz byla z dofem , a wlosy recznie blurowane.

hair5.jpg

nie wiem po co pokazuje to - powinniscie wierzyc na słowo :P

a teraz tylko zepsuje efekt ...

robiłem je na szybko, nie potrzebuje narazie pełnych włosów - ale spoko zrobie- bo bede i tak całe ciało robił.

Napisano

Słówko krytyki - może jestem początkujący, ale usta i oczy zdecydowanie zbyt matowe.

Można tesh się przyczepić do konturów twarzy, ale tu nie jest tragicznie.

 

Ogólnie - dobra robota. Gratuluję...

Napisano

a mi cos z tym nosem nie pasuje... faktycznie te dziurki jak wywiwiercone... ale ja juz nie oceniam modelu tylko ta pania jakby byla zywa...

(upraszam o nie wiercenie dziur w zywych organizmach :D )

Napisano

fajne , tylko oczy martwe....

nie wiem czy tak bylo w referkach, ale wydaje mi sie ze byloby lepiej gdyby minimalnie poszerzyc twarz. dodaj troche wlosow przed uchem albo chociaz troche na uchu, wtedy wlosy i glowa beda stanowic calosc.

Napisano

ale i tak mam wielką prośbę, pokaż siatkę w celach dydaktycznych oczywiście, najlepiej przed i po zagęszczeniu.

Napisano

nie trać czasu na siatkę tylko ciało modeluj!! ;)))

 

mnie też się skojarzyła z Liv Tyler ale mnie się Liv Tyler nie podoba no ;(

 

fajna mordka ;) tylko coś jakby ... hmm ale nie wiem co więc fajna ;)

Napisano

Troszke niewlasciwe wydaje mi sie polaczenie nosa z policzkiem... w rzeczywistosci jest duzo bardzie lagodne,

Natomiast ladna glebie oka mozna uzyskac materialem raytracowanym z odbiciem bialego ekranu (boxa) zamiast zwyklego silnego specular'a + troche nienaturalna w animacji, ale jakze efektowa przy pojedynczych renderach "szklanka" w oku.

Teksturowanie - miodzio...

Napisano

Ooo.. bardzo pozytywne wrażenia :) Szkoda tylko, że ma troszkę przejaskrawione proporcje :( Ale ogólnie na pierwszym renderzetego nie widać i jest ładnie :)

Napisano

David -> toć to reguła stara jak świat :P, jasno i treściwie określasz w temacie co znajdziesz w wątku.

Napisano
  • Autor

oj było przeciez napisane character 3d : :/ no ale nieważne; wszak już poprawiłem.

Napisano

Dla mnie totalny odlot. I chyba musiał bym mieć odlot rzeby coś takiego zrobic :-(

Napisano

no cos pieknego :D, mi bardzo przypomina połaczenie liv tayler z kate blanchet, oczeta sa troche nie takie, za ostre w kacikach

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.