Skocz do zawartości

POSTAĆ 3D : kobieta ~''she came to me one night...


dawid

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm ... ogolnie fajnie tylko jeszcze

 

te kontury twazy sa takie ... hmm :/ proste jesli wzorowales sie na kims to ok ale jesli mogl bys to zmienic to dobrze bylo by daj jakies mocniejsze kontury w anatomii twazy ... jak zmarszczki itp przy miejscach gdzie mimika bardziej wygina twarz ...

 

poza tym mysle ze oko jest troche za gleboko ... albo przynajmniej nie oko a ta czesc pod okiem jest za bardzo wysunięta ... tak jak nos troszke duzy ...

 

ale to szczegoly i raczej juz ich nie zmienisz ...

 

no ale naprawde mi sie podoba ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam jakis skojazen typu "lysa kobieta", teksturowanie mi pasi [oprocz galek ocznych] i troche matowo na ustach. jedyne co mocno podpada to za duza odlegosc miedzy kosciami policzkowymi a uszami, to widac szczegolnie na pierwszym sccrenie.

ogolnie baaaardzo ladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz mówiłem efekt powstaje dlatego ze twarz byla z dofem , a wlosy recznie blurowane.

hair5.jpg

nie wiem po co pokazuje to - powinniscie wierzyc na słowo :P

a teraz tylko zepsuje efekt ...

robiłem je na szybko, nie potrzebuje narazie pełnych włosów - ale spoko zrobie- bo bede i tak całe ciało robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne , tylko oczy martwe....

nie wiem czy tak bylo w referkach, ale wydaje mi sie ze byloby lepiej gdyby minimalnie poszerzyc twarz. dodaj troche wlosow przed uchem albo chociaz troche na uchu, wtedy wlosy i glowa beda stanowic calosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke niewlasciwe wydaje mi sie polaczenie nosa z policzkiem... w rzeczywistosci jest duzo bardzie lagodne,

Natomiast ladna glebie oka mozna uzyskac materialem raytracowanym z odbiciem bialego ekranu (boxa) zamiast zwyklego silnego specular'a + troche nienaturalna w animacji, ale jakze efektowa przy pojedynczych renderach "szklanka" w oku.

Teksturowanie - miodzio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Ooo.. bardzo pozytywne wrażenia :) Szkoda tylko, że ma troszkę przejaskrawione proporcje :( Ale ogólnie na pierwszym renderzetego nie widać i jest ładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności