Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, postanowiłem powrócić do swojego starego modelu, wykopałem go z twardziela i postanowiłem troche popracowac, zamieszczam ostatni render, jutro cos dorzuce bo niemam czasu na renderki dzisiaj.. pozdrawiam.

 

toyotasupracherry.jpg

 

ps. na następnych renderach felgi będą jaśniejsze. ;)

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość marcin_mocny
Napisano

trzeba poczekać na światła (bo te mi się nie podobają) bo widzę, że dziwnie sterczy tam ta blacha w kancie pomiędzy dołem reflektora a spoilerem zderzaka no i sam spoiler wchodzi chyba za głeboko pod nadkole - według mnie powinien odstawać choć milimetr

ale tak w ogóle to ja też chciałbym robić tak dopracowane modele :)

Napisano

Witam i zaczynam po kolei:

- masater

bo zdaje się ze naprawde dawno to zaczełeś :)
co masz na mysli ?

-marcin_mocny - lampy bedą tylko musze jakis chrom załatwić :D i poprawie ten kant

-Skilo -

pokazesz tył? :)
narazie jeszcze nie :( bo musze jeszcze dac detach zeby oddzielic zderzak od reszty wozu sorry.

 

Dobra nowy render z innej perspektywy, bez zadnych zmian - dodałem koło (felga będzie inna - wszyscy wiedzą dlaczego ), własnie biore sie za ten rant pod lampą i za tył (a raczej za odcięcie - jak ja tego nielubie)

 

toyotasuprawhitenhader.jpg

 

pozdro i dzieki za komentarze, licze na wiecej ;)

Napisano

Bardzo mi sie podoba ,ale popracuj nad szczegółami ... i daj jakies Vinyle tunnung mile widziany jakies spojlery,zderzaki bo ten model powstał do tego

Napisano

update - wrzuciłem zderzak, moze nic to specjalnego ale ma sportowy charakter.

ps. tak vinyl będzie bo już nad tym myślałem tylk ozastanawiam się nad jakimś wzorem, może ktoś ma pomysł ?

zderza.jpg

aha, lampy tylne a raczej wnęki będą bardziej zaostrzone na krawędziach :D żebyście nienażekali, k&k mile widziane.

Napisano

chudy -> masz na myśli ogólny kolor karoserii ? odłączony jest cały, może nie do końca rozumiem co masz na myśli (jesli idzie o to to jest to osobny obiekt)

 

ps. 3x"to" w jednym zdaniu - a w tym roku matura :D

Napisano

pytales o vinyle :))) zaczerpnij wiedzy z google, znajdz na images jakis fajny obrazek, zrob go ma matowe, rysunkowe kolory i wrzuc, liczy sie fantazja a nie nfsu

Napisano

Dobra ja szukałem i wielkie gówno :D znalazłem - mowa o vinylach, jak ktos ma jakies propozycje to prosze prześlijcie linki, grafike etc. dzieki.

 

ps. patrzyłem vinyle ale niewidze nic ciekawego.

 

pozdro i z góry dzięki.

Napisano

spróbój se coś sam wykombinować, to nie jest rudne weź go najlepiej jakimiś piorunami oklej bo już mi sie przejadły te płomienie przestażałe a jeszcze ni widziałem auta w pioruny -fajne bedzie, i zmień kolor i może jakomś wlepke na szybie z twoim nickiem,

fajne pracuj dalej

pozdro

Napisano

Moje wrażenia:

 

Fajny samochodzik... ale uraził mnie zderzak przedni... i maska... jakoś tak nie są zgrane w/g mnie. Wygląda jakby miał wypadek i by ktoś mu zły zderzak wstawił i nie domknął maski. Pozdrawiam.

Napisano

Popróbowałem z lakierem i oto co otrzymałem (koła będą wieksze, i bug przy nadkolu poprawiony - ane niamiałem sił tak więc...):

 

red+smooth.jpg

 

5.jpg

 

3.jpg

 

pozdro i dzięki za komentarze ;)

Napisano

Ladnie ladnie, ale popraw pare bledow:

- laczenie maski i zderzaka przy swiatlach - jeden vertex jakos dziwnie odstaje, przez co maska wydaje sie byc ostrzejsza na rogu :P,

- laczenie zderzaka z karoseria przy lewym przednim nadkolu - tez jeden vertex troszke Ci ucieka na zewnatrz :P,

- nie podobaja mi sie drzwi w lewym dolnym rogu - mozesz pokazac siatke tego miejsca?

Pozdro :).

EDIT:

Jeszcze jedna rzecz: dlaczego nie skopiowales krawedzi maski przy swiatlach? Skopiuj ja, bo te swiatla (imo :P) jakos dziwnie wygladaja :).

Napisano

No mi najbardziej podoba się drugi i trzeci, ale bardziej drugi (to matalik tak??Bo jak tak to te "kropy chyba za duże :) Ja też właśnie pracuje nad lakierem :)

Napisano

Hehehe ^^. Hindus - wiesz gdzie jest lewy, dolny rog drzwi :)? I jeszcze do tego screen'a z viewportu - w miejscu gdzie masz prog. Pozostaly Ci tam 'samotne' vertexy :P - dodaj vertex'a do krawedzi nizej i connectnij :P. Nie mozna pozostawiac vertexow 'samych' :). Pzdr.

Napisano

Odkurzyłem wipa, renderuje z zaostrzonymi krawiedziami zderzaka :D vinyle ?

dragon.jpg

TJKT2.jpg

BISL-lochness-serpent.jpg

Tribal-spider-tri8.jpg

oczywiscie to propozycje , ten smok w poziomie myslałem zeby dac na bok ale niewiem , jak są chetni to dajcie propozycje dzieki i nara... render w drodze..

Napisano

Dobra to jeszcze raz ja - miał być render a niema :/ pierwszy problem to to ze z takim bugiem to niema sensu renderowac i niewiem jak poprawic siatke, plis help !!

fil4pm.jpg

drugi problem to taki ze mam uvwmap na modelu(boxik) wszycho pasuje a jak renderuje z materiałem czy to shaderem lakieru czy tym samym co na ziemi mam to dostaje takie bugi :o skąd ??

sx9uu.jpg

Gość manfrett
Napisano

najlepszy winylek to smoczek w poziomie...a co do projektu...moze byc, chociaz powinienes bardziej sie przylozyc

Napisano

dzieki za komentarze i za pomoc ;) tutaj pare updatów:

 

Przód:

bu10227sg.jpg

Jeszcze jeden starszy render:

sxs4bn.jpg

no i poprawiony + szyby i uszczelki(przód i tył):

sp0lo.jpg

 

trzeba jeszcze troszke popracować nad modelem ale już coś z tego wychodzi , przynajmniej tak mi sie wydaje :D a co wy sądzicie ?

Napisano

będę nie user friendly ;)

ja sądze że jest nieciekawie

nielubie patrzeć na modele z takimi niedopracowaniami tu jakieś kwadratowe nadkole rowki jakby sie przypadkiem same robiły wszędzie sa innej szerokości :|

Napisano
jakieś kwadratowe nadkole
racja - już to poprawiam,
rowki jakby sie przypadkiem same robiły wszędzie sa innej szerokości
- mozesz stroche jaśniej ? :D
Gość marcin_mocny
Napisano

a dlaczego na 2 renderze uszczelki są srebrne a na trzecim czarne??

i co to jest to czarne naokoło szyby z tyłu takie szerokie a nie uszczelka ;)

a poza tym lakier jest COOL przekonałem się do niego (wiesz o czym mówię-pamiętasz)

czekam kiedy będzie mógł wyjechać :D

Napisano

mi sie podoba i jest nawet calkiem fajnie, ten poczatkowy lakier moze sie schowac przy tym, srebny metalik jest moim zdaniem dokladnie dopasowany, pracuj dalej, czekamy na kolejne update'y

Napisano

marcin : 2 render jest starszy niz trzeci - róznica to jakis dzień :D wiec dlatego uszczelki sa czane i takie zostaną , ten szary obszar na klapie tylnej szyby powinien byc w kolorze lakieru ale zostawie taki jak jest bo mi pasuje conajwyżej wyrenderuje jeden z takim samym kolorem :D,

 

sikham: niebardzo wiem o co chodzi ci z tym iszczelinami ale jesli juz powiedziałes to zrobłem - zweldowałem wierzchołki maski z wierzchołkmi zderzaka - ta szczelina pod klapą i dałem chamfer i delete poly tak wiec teraz szczelina jest idealnej grobosci - racja wczesniej to było robione i dopasnowywane i dlatego mogło to tak niewyglądac - ale tez niepomoslałem ze można w ten sposób :D

 

lpshinoda - dzieki, pracuje juz nad kolejnymi czesciami takze update już wkrótce, na razie mam problem z przednia szyba bo jak renderuje na widoku z ukosa to jest git , a na widoku z przodu wogóli jest szary kolor - niewiedziec czemu :D

 

narazie dzieki i czekam na wiecej komentarzy (tych + i -):D

Napisano

kurde sikham dobry jestes ;) zaglądaj tu cześciej to z twoją pomocą doprowadze go do perfekcji :D dzieki...rzeczywiście jakos to krzywo...taki blacharz..:P naprawi sie..

 

ps

dobrze wiedzieć ze sam znalazłeś :P hehe
- jakas aluzja :D ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności