Napisano 10 Grudzień 200420 l No to to forum dorobiło się kolejnego wielbiciela nurbsów w ogóle i Nosorożca w szczególe. Autentycznie zakochałem się w tym programie - modelowanie sprawia mi jeszcze większą przyjemność niż maxowe poly - a myślałem że to niemożliwe. :) Tak czy siak, w ramach nauki Rhino postanowiłem wymodelować speederbike'a znanego z "Powrotu Jedi". W ramach nauki - także go easy on me. :) Pierwsze screeny poniżej (i jeden paskudny render, ale jeszcze nie obczaiłem rederera).
Napisano 10 Grudzień 200420 l Nie znam sie na nurbsach ale wydaje mi sie ze te rurki czy co to jest mozna by znacznie uproscic w siatce gdyz teraz to pewnie zezra miliardy poly:) Ale jeszcze raz powtarzam nie znam sie na nurbsach.
Napisano 10 Grudzień 200420 l A ja się nie znam na motorach i mi się obrazki nie otwierają w pełni poprawnie :)... ale z Tego co widziałem to chyba blood_brother ma rację... strasznie skomplikowane te rury czy co to tam jest...
Napisano 11 Grudzień 200420 l fajnie:) narazie naprawde wporzadku Ci to wychodzi:) choc troche na tych renderach malo widac a raczej slabo:( pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor Postępy, postępy - tym razem nawet sztachnąłem się na eskport do maxa i porządny render. :) Brakuje jeszcze trochę "bebechów", rączek "kierownicy", przycisków panelu kontrolnego i co nieco detali z tyłu. Poniżej trzy rendery. PS Aha - "rury" zezarły 70k poly. :P
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor Hmmm... czy jest jakiś specjalny powód, że nikt tu nie dopisuje swoich uwag? Czy po prostu jest to takie beznadziejne? Bo jeśli jest, to serio - chciałbym o tym wiedzieć.
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor Więcej? Przecież to juz niemal cały model. :) Szczególnie teraz, po obecnym updacie - poniżej rendery.
Napisano 12 Grudzień 200420 l pod kalpkami z tyłuy daj jakiś wypasiony wylot taki NFSU2 i będzie super :)
Napisano 12 Grudzień 200420 l Hmmm... czy jest jakiś specjalny powód, że nikt tu nie dopisuje swoich uwag? Czy po prostu jest to takie beznadziejne? Bo jeśli jest, to serio - chciałbym o tym wiedzieć. na tym forum jest tak, że im mniej masz błędów tym mniej jest postów w twoim topicu ;) jak możesz to pokazuj więcej siatek z Rhino pozdrawiam P.S. kolejny wielbiciel Rhino, jupi :D
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor Miałem go w sumie nie teksturować, bo to w końcu tylko nauka Rhino.... ale coś mnie podkusiło. Na razie idzie to tak:
Napisano 13 Grudzień 200420 l Loozak... dzięki... poprawiłeśmi humor... bo na mojej bitwie ostatnio nie ma ruchu ;) Karrde... nie przystawaj na półśrodkach... :) Model -> Textura -> Animacja ;)
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor Ok, mniej lub bardziej finał modelu - chyba, że dopatrzę się jakichś rażących błędów. Teraz pewnie wzorem Uncle'a trzeba zrobić jakąś wypasioną scene? ;> So be it... :)
Napisano 15 Grudzień 200420 l qll,bardzo mi sie podoba, jeszcze tylko pare AT-ST i AT-AT, do tego pare tysięcy stormtrooperow i mamy piękną imperialną armie :]]]
Napisano 16 Grudzień 200420 l coś mi tam przy siedzeniu nie pasuje, wygląda jak by siedzenie było owinięte jakimś materiałem. Poza tym niektóre elementy wydają się być kanciaste. Może tak specjalnie jest.... nie wiem. Ja na twoim miejscu jeszcze popracował bym nad tekturkami. Ogólnie spoczko.
Napisano 16 Grudzień 200420 l na tym forum jest tak, że im mniej masz błędów tym mniej jest postów w twoim topicu ;) tu sie z tobą nie zgodze! A co z APC uncle'a? co? ja tam sie nie mogłem prawie żadnych błędów dopatrzeć a postów ma ponad 300? na moim wipie będów co niemiara a tylko 70 postów. co do pracki to dosyć fajna... zamiast rdzy daj mu jakieś vinyle czy jak to sie tam zwało:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto