Napisano 3 Styczeń 200520 l ja cie nie krece ale zabawa heh .jak zrobisz wszystkie to chetnie bym sie takimi pobawil. na razie super!
Napisano 12 Maj 200519 l he!he! a ja mam taki zestawik w domu:) bardzo dobrze go pamiętam pomimo, że LEGO to już z 5 lat sie nie bawiłem... Dobra pracka, a pomysł jeszcze lepszy pewnie stanie się modny teraz... Powodzenia będe śledził twoje poczynania.
Napisano 8 Październik 200519 l A nie byłoby łatwiej poukładać sobie w MLcadzie??? Można potem przenieść gotową scenę do 3d maxa ikombinować. Pozdro
Napisano 30 Październik 200618 l Autor Jako ze dawno sie nie bawilem, a niestety stracilem wszystkie pliczki, zaczalem robic od poczatku. Przy okazji przypomni mi sie mam nadzieje jak sie modeluje :) Na razie mam tyle klocuszkow, widok z viewporta. renderek scanlinem Napisy 'lego' dorobie na koncu tylko na widocznych cycuszkach :)
Napisano 30 Październik 200618 l ooo jak fajnie :) sam nie raz myslalem o zrobieniu jakiejs bitwy z rycerzami lego :)
Napisano 30 Październik 200618 l hyh ciekawe co sie stanie jak nazbiera ci sie tych klockow :D - komp wystarczajaco silny ? :)
Napisano 17 Listopad 200618 l Autor I na dobranoc jeszcze jeden klocuszek. Odwzorowany tak w 90% bo reszty szczegolow i tak nie bedzie widac. Troche roboty z nim bylo :)
Napisano 18 Listopad 200618 l No no no :D Zapowiada sie konkretnie :) W jaki sposob wymiarujesz te klocki?? mierzysz je jakos linijka czy co?? ;P
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor swego czasu zauwazylem tutorial na 3dtotal i tam bylo odnosnie szerokosci i wysokosci podstawowych klockow. reszte licze na zasadzie porownywania - co jest podobne rozmiarem do innego, ew. korzystam z suwmiarki :)
Napisano 18 Listopad 200618 l ladne modele ale shadery to zupelnie nietrafione.. nie czytalem calego watku, wiec jesli to tylko testy to nie bijcie za mocno :)
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor Oczywiscie ze testy :) Renderki sa na scanlinie zwyklym, skylight i proste materialy. Skoncze model to i sie za teksturki wezme :) Pozdrawiam.
Napisano 18 Listopad 200618 l hej... ładnie i szczegółowo.. Fabuła doskonale się prezentuje tej przyszłej animacjii.. pilnuj lepiej plików bo ponownie szkoda by było tracić kawałek modelingu.. pozdrawiam..
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor hej... ładnie i szczegółowo.. Fabuła doskonale się prezentuje tej przyszłej animacjii.. pilnuj lepiej plików bo ponownie szkoda by było tracić kawałek modelingu.. pozdrawiam.. Hehe dzięki dzięki. Tym razem często zmieniam miejsce pracy (stacjonarny-laptop) takze mam nadzieje ze nawet jak jedno padnie to na drugim "coś uratuje". Tymczasem próbowałem coś zrobić z teksturkami. Przypominam ze wsio renderuje w scanlinie i w scanline chce pozostać (wierzę że sie da!) :) Oto tymczasowe produkty: 1. 2 swiatla omni, skylight, material faloff + raytrace na odbiciu 2. 1 swiatlo target, skylight, material faloff + raytrace na odbiciu 3. 2 swiatla omni, skylight, material faloff + reflect/refract na odbiciu nie wiem jak wam ale mi chwilowo najbardziej renderka 2 pasuje. Na trzeciej wszystko szkliste strasznie wyszlo. A pierwsze takie "nijakie" Czekam na komentarze. Z gory dzieki.
Napisano 19 Listopad 200618 l jako przeooooogromny fan LEGOsów gratuluję vipa i postępów. Również detal wygląda ok . Ale ostrożnie z tym ... bo jak robiłem droida 8001 też było ok zanim nie zacząłem kopiować tych wymodelowanych kawałków... potem jakoś do animacji zostało mi 350 000 poly :|. A jeszcze wracając do Twojego modelu .. też jakoś miałem ten gokart. A jakoś nigdy w realu się nie skusiłem na ten biedny walec :D. P.S. jak mógłbyś napisać co to za materiał będe wdzięczny ten na czerwonych zblliżeniach.
Napisano 19 Listopad 200618 l No 3 od razu odpada. Pozostaje 1 i 2 i sam nie wiem do konca ktory lepszy. Chyba faktycznie 2 ale to moze sie zmienić w ostatecznej scenie.
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor Kolejny klocuszek i kolejne proby z renderingiem... Troszke przesadzilem z podlozem. :P
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor jak mógłbyś napisać co to za materiał będe wdzięczny ten na czerwonych zblliżeniach. standardowa czerwien, blinn, z refleksem raytrace na mapie falloff'a (fresnel). zreszta co chwila sie to zmienia bo kombinuje z teksturkami i szukam czegos optymalnego... ponizej kolejny testowy render tutaj cos skopalem z cieniami a tu mi sie przez przypadek mapa falloff odwrocila... prawie jak aluminium :P no i nowy modelik - oponki z "felgami", tekstury do poprawy
Napisano 20 Listopad 200618 l jak juz bedziesz mial wszystkie kolcki, bedziesz robil tez inne modele? bo np ten http://www.nd.edu/~lego/grp2/www/graphics/lego/8880.jpg robil by duzo wieksze wrazenie :)
Napisano 16 Grudzień 200618 l dzięki za info . Chyba musze dopaść jakiś ciekawy artykuł o materiałach : / bo jakoś mi nie idzie z nimi. Keep working ;)
Napisano 16 Grudzień 200618 l Owen - to było kiedyś moje marzenie:D szkoda ze sie nie spełniło:p Ale faktycznie, jak zrobisz taki zestawik części to będziesz mógł nie dużym kosztem zrobic kilka modeli... Cały czas kibicuje!
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Autor Po polrocznej przerwie postanowilem dokonczyc modelik :) Moze wreszcie uda mi sie cos skonczyc hyhy. Szkoda tylko ze mnie naszlo przed sesja... :|
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor I kolejne elemenciki tym razem zmontowane juz w caly uklad kierowniczy :)
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor Kolejny elemencik (nawet troche sie nad nim napracowalem :P) widok z vieporta: i probne renderki
Napisano 13 Czerwiec 200717 l super że nadal robisz ten projekt :)) Nadal jestem pod wrażeniem materiałów , wyglądają bardzo legolistycznie. Keep it up !
Napisano 13 Czerwiec 200717 l Autor Dzieki za wszystkie pozytywne komentarze :) Przeslodziliscie mi noramlnie :P Zrobilem kierowniczke i juz praktycznie mi zostalo tylko krzeselko i "Pan Stefan" :) Probowalem dziabnac to w mental ray'u ale niestety cos mi nie wyszlo (po lewej scanline, po prawej mental): http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/23kierownica.png
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor krzeslko :) bipedzik do porownania jak to z proporcjami bedzie http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/24krzeslo.png http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/24krzeslorend.png
Napisano 14 Czerwiec 200717 l No no no calkiem calkiem calkiem :) Ja tez cos szykuje jezeli chodzi o klocki ;> Bedziemy mieli porownanie :D
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Montaz dokonany. Kilku elementow jeszcze brakuje (Pana "Stefana", tloku i tego co go tam od ośki popycha) Montaz okazal sie samą przyjemnoscia :P Na razie widok z viewportow. Renderki jak zrealizuje wsio. http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/25gotowyview1.png http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/25gotowyview2.png http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/25gotowyview3.png http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/25gotowyview4.png
Napisano 14 Czerwiec 200717 l No ladnie ladnie! Podoba mi sie to ze masz dopracowane klocuszki - w sensie gladkie sa, maja krawedzie ladne itd itp
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor testowy rendering w vray'u http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/26render.png cos mi tu nie pasuje ;/
Napisano 15 Czerwiec 200717 l Autor podejscie drugie http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/26render2.png
Napisano 15 Czerwiec 200717 l Model jest ładny. Tylko coś z materiałami nie tak. Kolor czerwony jest za jasny i ma za duże odbicie. O ile dobrze pamiętam to klocki są lekko błyszczące. Czarny kolor jest nie taki jak ma być w rzeczywistości. Ale model bardzo mi się podoba.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto