olej Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Witam. W koncu udalo sie znalezc chwile czasu na 3d:)_ Grafika we wstepnej fazie, zostalo jeszcze texturowanie i swiatlo. Co byscie dodali ew. zmienili? Mam pytanie, czy istnieje mozliwosc zaaplikowania uvw mapa na kilka obiektow naraz?(robie texture dla tych blokow)? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Y Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 hmm trochę mylą kolory wstępny odbiór - ale fajne konceptualnie! - wszystko zależy od światła bo teraz nie widać ani kontekstu [czy to fantasy czy coś innego] no i materiałów. Zastanawia mnie kadr - nie wiem czy by obniżenie horyzontu [podniesienie celu kamery] nie dodałoby monumentalności całej pracy ale trudno mówić kiedy nie można ocenić rzędu wielkości całej bryły. z UVW spróbuj i będziesz wiedział ;) podejrzewam że chodzi o te "deski"? jeśli tak to nie wiem czy to wypali... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chveti Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 eeeeno....jak dla mnie wypas :D! czekam na end bo pomysł fajny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badyl Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 pasowalby tu taki kreskowkowy klimat jak z Twojego avatarka :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Im@ginner Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 ciekawie się zapowiada, będę tu zaglądał :) rzeczywiście kadr mógłby być lepszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 podoba mi sie czemu tych desek nie kopiowales instanced, wtedy bys nie mial problemow z uvw. sproboj wybrac wszystkie naraz i nalozyc uvw. a jak nie wyjdzie, mozesz dac uvw na jedna, poustawiac, i potem kliknac prawa myszka na modifier i skopiowac. chociaz to troche mozolne przy tylu deskach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kivak Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Gdyby obciąć 3D, wyglądałaby jak ludzik w płaszczu, obracający się do kamery. Nieodmiennie kojarzy mi się z Buką. Zesztą, trudno mi się wypowiadac na temat klimatu - ten mocno zależy od kolrów, a mój monitor nie wyświetla czerwonego. A bez czerwonego wygląda to jak waląca się konstrukcja w chłodzie przedświtu. Jakie będą tekstury? Z czego będzie ta konstrukcja? Ładnie wyglądałaby z zardzewiałej stali, ale to raczej popowe. Może z desek? Starych węgarów. Jednakże taki wyraźnie sprecyzowany materiał, zwracałby uwagę na rzeczywistość - wtedy wyglądałoby to nie jak wytwór wyobraźni, ale jak coś, co przeczy prawom fizyki (a moze nie przeczy?). Ot, trzeba by sprecyzować, jak to wspomniał przedmówca, czy to fantasy, a może s-f, a może Buka z Muminków? Można by wprasować w te pudełka zdjęcia ludzi. Gdyby były to postacie historyczne, uznane autorytety, ew. dzisiejsi politycy - możnaby uzyskac jakiś przekaz polityczny. Może "waląca się cywilizacja". Gdyby byli to zwykli ludzie, albo ludzie z Tobie znanego otoczenia, moze miałoby to jakiś przekaz dla nich? Ale czy przekaz tego obrazu jest konieczny? Dla mnie to wygląda pięknie. Jak wielkie niedopowiedzenie. I tak niech pozostanie. Jako nie sprecyzowany wytwór wyobraźni, bez wyraźnych podtekstów. Ukłon w stronę wyobraźni widza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 Zmienilem kamere. Moze jeszcze dzis w nocy zajme sie textura. Jakies sugestie? Ps. moj komp juz zaczyna czkac przy tej scence. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Y Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 i do razu więcej dynamiki... to jużcały model czu coś jeszcze więcej będzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoB3rT Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 bardzo fajnie to wyglada :> zycze powodzenia z texturami mam nadzieje ze niedlugo bedzie jakis renderek nowy :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepe99 Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Bez tego pióropusza na górze ciutke lepiej wyglądało (chyba że zrobisz go trochę bardziej ściśniętego :) , żeby nie był taki rozstrzelisty ;) Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufol Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 nofajnie to wyglonda tylko oba rendery inny klimacik mają- pierwszy do fantasy by pasował na to tylko "kamienną" texturke ale drugi przypomina mi dysze silników jakiegoś wielkiego UFA ... ja bym wolał pierwszą wersje Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanici Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 mi sie bardziej podobała pierwotna wersja kadru :-), ale to tez jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted December 20, 2004 Author Share Posted December 20, 2004 Dzieki wszyskim za komentarze. Wrzucam update, w modelu juz nic nie bede zmienial. Nie przejmujcie sie swiatlem bo bedzie inne, a co do klimatu to raczej chce isc w strone s-f. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilay Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 dla mnie bomba, jeszcze jakbyś pod particle podpiął te deseczki nad szczytem wieży i troche pokombinował z animacją (np. wirujące deski nad wieżą, coś je rozprasza itp.) Zresztą twój koncept, twoja wizja :) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
reVis Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Bardzo fajna kompozycja, będę czekał na rozwiązanie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/X Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 Nie rozumiem tej pracy, ale coś w niej jest. Podoba mi się :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 W poprzednim challengu na CGTalk (alienware) było coś zbudowanego w podobny sposób. Bardzo fajna jest ta "niedosłowność", zabawa formą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Dzieki wszystkim za komentarze. Bilay: z tymi partcle to chyba musialbym sprzedac mieszkanie i kupic za to nowego kompa Marcin Y: jak widzisz model skonczony Ps. macie jakies pomysly co zrobic z tlem, z checia poslucham waszych propozycji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 srodkowa wersja mi sie podobala najbardziej, w tym ostatnim te deski z gory za bardzo sie rozbiegaja, troche to parasol przypomina. oswietlenie bym dala bardziej kontrastowe, od prawej strony, tak jakby sie wieza do swiatla chylila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badyl Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 w tle purpurowe, klebiaste, troche bajkowe chmury ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Kolejny update. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Ps. macie jakies pomysly co zrobic z tlem, z checia poslucham waszych propozycji? Odpowiedz masz w: W poprzednim challengu na CGTalk (alienware) było coś zbudowanego w podobny sposób. Bardzo fajna jest ta "niedosłowność", zabawa formą. ...:) spr sobie to bo widze ze zaczely sie schody i robi sie malo ciekawe:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufol Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 z cekłami na tekstuże nieciekawie wyglonda - swoją drogą to ceglane deski to oryginalny pomyśł ale zamiast tego dałbyś coś metalicznego (niekoniecznie zardzewiałego) i czemu to u góry teraz tak dziwnie wyglonda? a za tło możesz dać jakieś "mroczne" góry zamazane dofem czy czym tam wolisz i w zasadzie tyle by starczyło no chyba że katedre chcesz pobić :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoB3rT Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 fajny efekt ;), ale faktycznie te cos u gory dziwnie wyglada Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 wydaje mi sie ze kamienie nie pasuja do takiej formy - moze tekstury hi tech? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now